Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок доведення обсягів асигнувань розпорядникам бюджетних коштів наведено на дод.2.

На всіх етапах доведення обсягів асигнувань до обсягів, затверджених річним розписом асигнувань, помісячним розписом асигнувань загального фонду та по­місячним розписом спеціального фонду державного бюджету, органи державного казначейства здійснюють контроль за відповідністю асигнувань визначених у кошторисах, планах асигнувань загального фонду та планах спеціального фонду державного бюджету розпорядників.

У разі встановлення невідповідності показників зазначених документів, подані розпорядниками та одержувачами коштів документи повертаються на доопра­цювання з відповідною відміткою органу казначейства.

Якщо розпис державного бюджету не затверджено до початку бюджетного року, Міністерство фінансів України складає тимчасовий розпис на певний період і направляє його до Державного казначейства. Витяги з розпису впродовж трьох робочих днів доводяться до головних розпорядників бюджетних коштів.

Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кош­ториси, які затверджуються керівниками установ у встановленому законодавст­вом порядку.

Головними розпорядниками коштів та розпорядниками нижчого рівня роз­поділи показників зведених тимчасових кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду та зведених планів спеціального фонду державного бюджету органам державного казначейства не подаються.

Тимчасовий розпис за територіями Державним казначейством не складається.

Після затвердження розпису державного бюджету видатки, здійснені у за­значений період, в обов'язковому порядку повинні бути враховані у кошторисі, плані асигнувань загального фонду та плані спеціального фонду державного бюджету, зведенні показників спеціального фонду розпорядників бюджетних коштів та плані використання бюджетних коштів одержувачів, а також у всіх зведених показниках.

У разі невідповідності показників зазначених документів проведеним видат­кам, здійснення видатків тимчасово припиняється, а документи повертаються на доопрацювання.

Надалі після законодавчо визначеного терміну (30 календарних днів з дня затвердження розпису бюджету) органи державного казначейства здійснюють оплату рахунків розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету тільки відповідно до затверджених та взятих на облік кошторисів, планів асигнувань загального фонду та планів спеціального фонду державного бюджету, зведення показників спеціального фонду та планів використання бюджетних коштів.


Читайте також:

  1. The peace – порядок
  2. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  3. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  4. Аналіз грошових коштів
  5. Аналіз грошових коштів підприємства
  6. Аналіз і оптимізація обсягів замовлень
  7. Аналіз і оптимізація обсягів замовлень
  8. Аналіз оборотності оборотних коштів.
  9. Аналіз руху грошових коштів та дебіторської заборгованості
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз структури оборотних коштів
  12. Аналоговий рівень доведення




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок доведення бюджетних асигнувань до розпорядників коштів та здійснення видатків. | ЛЕКЦІЯ № 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.