МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок доведення обсягів асигнувань розпорядникам бюджетних коштів наведено на дод.2.На всіх етапах доведення обсягів асигнувань до обсягів, затверджених річним розписом асигнувань, помісячним розписом асигнувань загального фонду та помісячним розписом спеціального фонду державного бюджету, органи державного казначейства здійснюють контроль за відповідністю асигнувань визначених у кошторисах, планах асигнувань загального фонду та планах спеціального фонду державного бюджету розпорядників. У разі встановлення невідповідності показників зазначених документів, подані розпорядниками та одержувачами коштів документи повертаються на доопрацювання з відповідною відміткою органу казначейства. Якщо розпис державного бюджету не затверджено до початку бюджетного року, Міністерство фінансів України складає тимчасовий розпис на певний період і направляє його до Державного казначейства. Витяги з розпису впродовж трьох робочих днів доводяться до головних розпорядників бюджетних коштів. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси, які затверджуються керівниками установ у встановленому законодавством порядку. Головними розпорядниками коштів та розпорядниками нижчого рівня розподіли показників зведених тимчасових кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду та зведених планів спеціального фонду державного бюджету органам державного казначейства не подаються. Тимчасовий розпис за територіями Державним казначейством не складається. Після затвердження розпису державного бюджету видатки, здійснені у зазначений період, в обов'язковому порядку повинні бути враховані у кошторисі, плані асигнувань загального фонду та плані спеціального фонду державного бюджету, зведенні показників спеціального фонду розпорядників бюджетних коштів та плані використання бюджетних коштів одержувачів, а також у всіх зведених показниках. У разі невідповідності показників зазначених документів проведеним видаткам, здійснення видатків тимчасово припиняється, а документи повертаються на доопрацювання. Надалі після законодавчо визначеного терміну (30 календарних днів з дня затвердження розпису бюджету) органи державного казначейства здійснюють оплату рахунків розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету тільки відповідно до затверджених та взятих на облік кошторисів, планів асигнувань загального фонду та планів спеціального фонду державного бюджету, зведення показників спеціального фонду та планів використання бюджетних коштів. Читайте також:
|
||||||||
|