Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок доведення бюджетних асигнувань до розпорядників коштів та здійснення видатків.

Про зміни у територіальному розташуванні мережі підвідомчих установ, які виникли в процесі виконання бюджету, головні розпорядники коштів повідом­ляють Державне казначейство України, яке доводить ці зміни до відповідних управлінь. Розпорядники коштів нижчого рівня (II ступеня), у свою чергу, по­дають дані про зміни у територіальному розташуванні мережі підвідомчих уста­нов до управлінь, які їх узагальнюють, групують за територіями та доводять до відповідних відділень.

У процесі виконання державного бюджету можуть виникати зміни у мережі розпорядників бюджетних коштів. Зміни мережі можуть виникати в разі вклю­чення до мережі нової установи, вилучення установи з мережі, при уточненні або зміні реквізитів (назви чи місця обслуговування) тощо.

Головні розпорядники коштів державного бюджету до початку бюджетного року визначають мережу розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів за територіями. Розпорядники нижчого рівня та одержувачі бюджетних коштів включаються до мережі головних розпорядників або розпорядників нижчого рівня, якщо вони отримуватимуть асигнування безпосередньо від них. При цьому підприємство (установа, організація) не може бути включене одночасно до мережі головного розпорядника та розпорядника нижчого рівня за однією бюджетною програмою.

Мережа розпорядника - згрупована розпорядником коштів бюджету згідно з чинним законодавством вичерпна інформація щодо установ (організацій), які у своїй діяльності підпорядковані цьому розпоряднику, та діяльність яких координу­ється через нього, а також підприємств, розрахункових організацій, громадських та інших організацій, що не мають статусу бюджетних установ, які одержують безпосередньо через цього розпорядника кошти з бюджету як фінансову під­тримку, або уповноважені органи місцевої влади на виконання програм соціально-культурного та економічного розвитку.

Статус головного розпорядника бюджетних коштів визначено ст. 22 Бюджетного кодексу України:

n за бюджетними призначеннями, передбаченими законом про Державний бюджет України.

n за бюджетними призначеннями, передбаченими бюджетом Автономної Республіки Крим.

n за бюджетними призначеннями, передбаченими іншими місцевими бюджетами.

Нижчі розпорядники коштів поділяються, своєю чергою, на розпорядників коштів ІІ та ІІІ ступенів:

n Розпорядники коштів ІІ ступеня – бюджетні установи в особі їхніх керівників, уповноважених на отримання асигнувань, прийняття зобов’язань і здійснення виплат з бюджету на виконання функцій очолюваних ними установ і на розподіл виділених асигнувань для переказу розпорядникам ІІІ ступеня та безпосередньо підпорядкованим їм одержувачам або одержувачам, діяльність яких координується через них.

n Розпорядники коштів ІІІ ступеня – бюджетні установи в особі їхніх керівників, уповноважених на отримання асигнувань, прийняття зобов’язань і здійснення виплат з бюджету на виконання функцій очолюваних ними установ і на розподіл виділених асигнувань безпосередньо підпорядкованим їм одержувачам.

Якщо установа чи організація не є одержувачем коштів бюджету, а відповід­но до укладених угод виконала для бюджетної установи або одержувача відпо­відні роботи, то такі підприємства не включаються в мережу розпорядників бюд­жетних коштів і рахунки в органах казначейства їм не відкриваються.

Головні розпорядники бюджетних коштів визначають і подають до Держав­ного казначейства України дані про територіальне розташування мережі установ, підприємств та організацій, яким вони розподіляють кошти на відповідній тери­торії не пізніше ніж за 15 днів до початку бюджетного року.

Рада Міністрів АР Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, являючись головними розпорядниками бюджетних коштів, не подають до Державного казначейства свою мережу. Інформація щодо мережі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів зазначеними головними розпорядниками подається до відповідних управлінь казначейства.

Державне казначейство узагальнює отриману інформацію та доводить її до територіальних управлінь державного казначейства. При цьому Державне казначейство України є користувачем мережі головного розпорядника коштів, який несе повну відповідальність за достовірність даних, наведених у мережі.

Державне казначейство України реєструє одержані з Міністерства фінансів України річний розпис призначень державного бюджету та розпис асигнувань загального фонду державного бюджету й відображає дані на відповідних рахунках бухгалтерського обліку в автоматизованому режимі. Упродовж трьох календарних днів витяги з річного розпису призначень державного бюджету та помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету доводяться до головних розпорядників коштів, що є підставою затверджувати в установленому порядку кошториси доходів і видатків та плани асигнувань. Установи та організації вищого рівня затверджують кошториси доходів і видатків і плани асигнувань своїм підвідомчим установам та організаціям.

Головні розпорядники коштів упродовж трьох робочих днів після отримання витягу з розпису бюджету подають Державному казначейству України розподіл показників зведених кошторисів доходів і видатків та розподіл показників зведених планів асигнувань із загального фонду бюджету в розрізі розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів по територіях відповідно до мережі на паперових та електронних носіях. Відповідають за достовірність даних головні розпорядники бюджетних коштів.

Державне казначейство України здійснює контроль за відповідністю вказаних у зазначених документах загальних сум у розрізі територій сумам, зазначеним у розписі видатків бюджету, та відображає зазначену інформацію на відповідних рахунках бухгалтерського обліку в автоматизованому режимі.

Державне казначейство України впродовж п’яти робочих днів узагальнює одержані дані, формує річний розпис призначень державного бюджету та помісячний розпис асигнувань загального фонду держбюджету за територіями, у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня для кожного управління ДКУ, та відображає зазначену інформацію на відповідних бухгалтерських рахунках. Упродовж трьох календарних днів витяги з річного розпису призначень держбюджету та помісячного розпису асигнувань за територіями доводяться до розпорядників коштів та одержувачів, які обслуговуються в управлінні.

Розпорядники коштів ІІ ступеня, своєю чергою, впродовж трьох робочих днів подають відповідному управлінню у розрізі розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів розподіл показників зведених кошторисів і планів асигнувань, які звіряються з даними бухгалтерського обліку виконання бюджетів і відображаються на відповідних бухгалтерських рахунках.

Розпорядники коштів усіх рівнів наступного робочого дня після отримання витягу з розпису подають затверджені кошториси доходів і видатків і плани асигнувань відповідним органам Державного казначейства, де вони звіряються з даними отриманого розпису та відображаються на відповідних рахунках, відкритих за рахунками позабалансового обліку, в автоматизованому режимі. У разі невідповідності кошторисів і планів асигнувань витягові, отриманому від відповідних органів Держказначейства, розпорядники повинні доопрацювати зазначені документи.

До кошторису додається зведення показників спеціального фонду кошторису на відповідний рік. Доведені обсяги бюджетних призначень є підставою для прийняття розпорядниками та одержувачами коштів бюджету зобов’язань на здійснення видатків Державного бюджету України.

Схематично порядок формування та доведення інформації про територіальне розташування мережі установ, підприємств, організацій наведено на дод. 1.

 

На кожному рівні органи державного казначейства здійснюють перевірку відповідності даних, отриманих від вищого органу державного казначейства, t переліком розпорядників бюджетних коштів та одержувачів, що обслугову­ються у відповідних органах казначейства. У разі невідповідності інформації зазначених даних або відсутності в базі необхідної інформації про це повідомляється вищому органу державного казначейства для здійснення відповідних організаційних заходів.

 

Після прийняття державного бюджету на відповідний бюджетний рік Мініс­терство фінансів України направляє до Державного казначейства річний розпис асигнувань державного бюджету, помісячний розпис асигнувань загального фонду державного бюджету, річний і помісячний розпис надання кредитів із загального фонду державного бюджету, річний розпис витрат спеціального фонду держав­ного бюджету з розподілом за видами надходжень та помісячний розпис спеціаль­ного фонду державного бюджету в частині "Інші кошти спеціального фонду".

Державне казначейство реєструє дані зазначених документів та відображає їх на відповідних рахунках бухгалтерського обліку. Впродовж трьох робочих днів після отримання документів витяги із річного розпису асигнувань держав­ного бюджету, помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету, річного та помісячного розпису надання кредитів із загального фонду державного бюджету, річного розпису витрат спеціального фонду державного бюджету з розподілом за видами надходжень та помісячного розпису спеціаль­ного фонду державного бюджету в частині "Інші кошти спеціального фонду".

Витяги із зазначених документів направляються до управлінь державного казначейства за допомогою програмного забезпечення та на паперових носіях.

Отримані витяги є підставою для затвердження в установленому порядку кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету розпо­рядників, планів використання бюджетних коштів одержувачів та помісячних планів використання бюджетних коштів для вищих навчальних закладів та наукових установ.

Витяги з розписів управлінь та відділень казначейства подаються відповідним установам та організаціям.

Установи та організації вищого рівня затверджують кошториси, плани асиг­нувань загального фонду, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду та плани використання бюджетних коштів на поточ­ний бюджетний рік своїм підвідомчим установам та організаціям, діяльність яких координується через них.

Головні розпорядники коштів (крім місцевих державних адміністрацій) упро­довж трьох робочих днів після отримання витягів з розписів бюджету подають Державному казначейству України розподіли показників зведених кошторисів, зведених планів асигнувань загального фонду бюджету, зведених планів надання кредитів із загального фонду бюджету, зведених планів спеціального фонду бюд­жету, зведених планів використання бюджетних коштів у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів за територіями відповідно до мережі та отриманого витягу.

Державне казначейство України протягом п'яти робочих днів узагальнює одержані дані, формує річний розпис асигнувань державного бюджету, помісяч­ний розпис асигнувань загального фонду державного бюджету, річний та по­місячний розпис надання кредитів із загального фонду державного бюджету, річний розпис витрат спеціального фонду державного бюджету та помісячний розпис спеціального фонду державного бюджету за територіями, у розрізі роз­порядників коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів для кожного управління казначейства. Зазначені документи доводяться до управлінь.

Управління реєструє та опрацьовує отримані документи та відображає інфор­мацію на рахунках бухгалтерського обліку. Протягом трьох робочих днів витяги з розписів за територіями доводяться до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, які обслуговуються в управлінні.

Відділення державного казначейства на підставі бази даних формують витяги з річного розпису асигнувань державного бюджету, помісячного розпису асиг­нувань загального фонду, річного та помісячного розпису надання кредитів із загального фонду державного бюджету, річного розпису витрат спеціального фонду державного бюджету та помісячного розпису спеціального фонду держав­ного бюджету і доводять їх до розпорядників і одержувачів, що обслуговуються у відділенні.

Розпорядники коштів нижчого рівня, які мають свою мережу та обслугову­ються в управлінні, а також державні адміністрації протягом трьох робочих днів відповідному управлінню казначейства подають розподіли показників зведених: кошторисів, планів асигнувань загального фонду бюджету, планів надання креди­тів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету, планів використання бюджетних коштів в розрізі розпорядників коштів бюджету ниж­чого рівня та одержувачів.

Управління державного казначейства відображають в обліку та доводять витяги з річного розпису асигнувань державного бюджету, помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету, річного та помісячного роз­пису надання кредитів із загального фонду державного бюджету, річного роз­пису витрат спеціального фонду державного бюджету та помісячного розпису спеціального фонду державного бюджету за територіями до відповідних відділень казначейства, які, в свою чергу доводять зазначені документи до розпорядників коштів, що обслуговуються у відділенні.

Розпорядники коштів, які обслуговуються у відділенні, після отримання витягів з розписів подають затверджені кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спе­ціального фонду бюджету, плани використання бюджетних коштів відділенням державного казначейства, де вони звіряються з даними розпису, доведеними вищестоящим органом казначейства, та відображаються на відповідних бухгал­терських рахунках.

До кошторису додається зведення показників спеціального фонду кошторису на відповідний рік у розрізі видів надходжень спеціального фонду. Дані зведення показників спеціального фонду кошторису на всіх рівнях органів державного казначейства повинні звірятися з даними спеціального фонду кошторису відповідного розпорядника.


Читайте також:

  1. The peace – порядок
  2. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  3. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  4. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  5. Алгоритм здійснення купівлі
  6. Аналіз грошових коштів
  7. Аналіз грошових коштів підприємства
  8. Аналіз оборотності оборотних коштів.
  9. Аналіз руху грошових коштів та дебіторської заборгованості
  10. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  11. Аналіз структури оборотних коштів
  12. Аналоговий рівень доведення




Переглядів: 1617

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування єдиної бази даних мережі розпорядників бюджетних коштів. | Порядок доведення обсягів асигнувань розпорядникам бюджетних коштів наведено на дод.2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.