МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Суть та види маркетингу.Суть та види маркетингу. Маркетинг у галузі охорони здоров’я. Поняття «маркетинг» походить від англійського слова market (ринок) і буквально означає роботу на ринку із вивчення і задоволення всіх потреб та побажань споживачів. Широкого практичного значення маркетинг набув лише у 30-ті роки ХХ ст. у зв’язку з насиченням попиту населення у США та Німечинні на основні споживчі товари. Таке насичення відбулося в умовах масового виробництва товарів на етапі комплексної механізації виробництва. В цей період основною умовою реалізації продукції було максимальне зниження цін і затрат виробництва й отримання на цій основі максимального прибутку. В цьому переважно і полягала суть маркетингової діяльності у цей період. Інакше кажучи, у конкурентній боротьбі перемагало те підприємство, яке випускало продукцію за найнижчими цінами. Ситуація принципово змінюється в умовах технологічного способу виробництва, який ґрунтується на автоматизованій праці, всебічного поглиблення суспільного поділу праці як у межах національної економіки, так і світового господарства. Рівень зниження затрат на виробництво одиниці продукції в умовах автоматизованого виробництва має свої об’єктивні межі. Навіть, коли на ринку з’являється товар за значно нижчими, ніж у конкурента, цінами, але він уже добре відомий споживачу, шанси перемогти конкурентів невеликі. Тому передусім треба підвищити якість продукції, її нових споживних якостей при тих самих затратах виробництва і цінах. Для цього треба знати, які нові властивості товарів і послуг найбільш потрібні споживачу, щоб задовольнити його конкретні потреби. Маркетинг, як і всі інші економічні поняття й категорії, постійно наповнюється елементами якісно нового змісту. Види маркетингової діяльності. В умовах технологічного способу виробництва, заснованого на машинній праці, застосовувалися такі два види маркетингу: 1) маркетинг, орієнтований на продукт або послугу; 2) маркетинг, орієнтований на споживача в цілому або окремі категорії споживачів. В сучасних умовах використовується єдиний інтегрований маркетинг, який органічно поєднує обидва названі види. Інтегрований маркетинг передбачає створення спільних команд із управлінців – маркетологів і спеціалістів щодо конструювання і сворення продукції (інженерів, працівників тощо), творчу і органічну взаємодію між різними управлінськими підрозділами і службами. Очолює таку команду керівник із всебічно міждисциплінарною підготовкою. Завдяки цьому розробляється комплексна програма дяльності фірми щодо розробки нових видів товарів, їх виробництв а і збуту на ринку, здійснюється координація різних служб і підрозділів. Це дає змогу операвно реагувати на зміни у зовнішньому економічному середовищі, на ринкову кон’юнктуру, отримувати достовірні прогнози про ринки товарів і послуг. При пошуку та виборі відповідної ніші ринку розрізняють вертикальний маркетинг, орієнтований на вертикальну нішу ринку, і горизонтальний маркетинг, орієнтований на горизонтальну нішу ринку. У першому випадку фірма веде пошук реалізації певного товару або групи функціонально близьких виробів за різними групами споживачів. Горизонтальний маркетинг намагається задовольнити потреби з всього комплексу товарів і послуг. Такий вид маркетингу використовують, як правило, багатогалузеві концерни і конгломерати. З цією метою при реалізації товару пропонуються додаткові послуги для споживачів незалежно від того, чи існує між цими товарами або послугами органічний взаємоємозв’язок. Важливе значення у маркетингової діяльності мають кредитування покупців, післяпродажне технічне обслуговування і постачання запасних частин. Складовою частиною маркетингу стає дизайн, за допомогою якого продукція тієї чи іншої фірми відрізняється з-поміж інших технічно однакових виробів. Тактика маркетингу. Маркетингова тактика означає процес формування та виконання завдань фірми по кожному ринку, по кожному товару або групи товарів в конкретний, як правило, короткостроковий проміжок часу. При цьому залежно від зміни індексу цін, сезонного падіння попиту та інших факторів відбувається коригування завдань фірми: посилюється реклама, знижуються ціни, розширюється асортимент послуг і т. д.. Основними принципами маркетингу є: 1) виробництво товарі в і послуг, яке повинно ґрунтуватися на точному знанні потреб покупців і реальних можливостей фірми, організації або установи; 2) забезпечення довгострокової результативності фірми, для чого необхідно постійно мати повний комплект розробок для підготовки виробництва товарів і послуг, необхідних для ринку; 3) якнайповніше задоволення потреб споживачів, забезпечення їх необхідними після продажними послугами; 4) економічно ефективна реалізація продукції і послуг на чітко визначених ринках у заздалегідь запланованих обсягах і у зазначені строки; 5) органічне поєднання маркетингової стратегії і тактики з метою оперативного просування до споживачів, що увесь час змінюються; 6) активний вплив фірми на формування і стимулювання потреб споживачів; 7) уже задоволені потреби та запити людей перестають надалі справжніми потребами, відбувається звуження ринків масового збуту. Тобто фірма повинна орієнтуватися на випуск тих товарів і послуг, яких ще немає на ринку, а їх конкурентоспроможність все більше залежить від здатності радикально оновлювати їх асортимент і тим самим створювати нові потреби.
Читайте також:
|
||||||||
|