МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція №6Методика організації самостійної роботи студентів у ВНЗ 1. Визначення та зміст 2. Основні види 3. Переваги та недоліки 4. Значення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої професійної освіти
Самостійна робота студентів за дидактичною сутністю – це комплект умов навчання, який організовує викладач з напрямом на самопідготовку студента. Самостійні зусилля з оволодінням знаннями в навчальному процесі допомагають та стимулюють пізнавальний розвиток та допомагають інтелектуальному зростанню. Викладач має відстежувати новітні розробки, літературу з тієї галузі знань наукового напряму, в якому працює з тим, щоб надавати рекомендації студентам та для їх подальшої самостійної роботи, не оминаючи також книжкової продукції для загального інтелектуального розвитку. Види самостійної роботи студента: 1) СР з літературою; 2) підготовка до семінарських занять, заліків та іспитів; 3) підготовка та написання курсових, кваліфікаційних робіт; 4) виробнича та педагогічна практика; 5) підготовка наукових докладів, доповідей, статей у наукових виданнях, тез. До методики роботи з текстом можна віднести наступні моменти: - осмислення тексту, засвоєння того, що прочитано, виділення головних ідей та положень; - з’ясування невідомого – термінів, понять і персоналій. - поглиблення уваги на тих питаннях, які плануються для розгляду на навчальних заняттях. Щодо опрацювання літератури з дисципліни циклу менеджмент пропонується: - щоденник з реакцією на інформацію з тексту (3 ідеї, з якими згоден, 3 ідеї, з якими не згоден), записати своє ставлення до явища чи авторської думки, є потреба тезисно показати, як теж саме розглядає автор; - запропонувати відобразити зміст у вигляді моделі, схеми, спробувати зв’язати частини; - запропонувати критичну дискусію у ході якої студенти мають піддати сумніву авторське положення. Питання для організації дискусії: - які основні положення висуває автор та які аргументи використовує; - які сумніви виникають з приводу значущості оголошених результатів; - які факти або аргументи слід додати з метою посилення авторської позиції; - які сильні сторони є у конкретному аргументі. Метод «Останнє слово» Студентам пропонують вибрати найбільш вагомий абзац/частину з літературного джерела, записати його на одній сторінці, а з іншої прокоментувати свій вибір. Метод «Мозаїка» Викладач готує текст і розподіляє його на декілька частин за змістом. Студентів слід організувати у мікрогрупи і кожному учаснику надати свій особистий номер. Згідно з номерами на І етапі студенти отримують частину тексту, працюють з нею індивідуально протягом 15 хвилин. Номери об’єднуються в групи для подальшого обговорення своєї частини. Міні-групи з’ясовують питання з тексту з метою найбільш повного розуміння і трансляції іншим учасникам загальної групи. ІІІ етап – повернення до загальної групи для викладення вивченого матеріалу. 5-10 хв. на кожний огляд. Контрольне завдання – тест – заключний етап. Метод конспектування Пишеться план, перелік питань, далі тезовий план. Також може бути конспект з поясненнями.
Читайте також:
|
||||||||
|