МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція №6Методика організації самостійної роботи студентів у ВНЗ 1. Визначення та зміст 2. Основні види 3. Переваги та недоліки 4. Значення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої професійної освіти
Самостійна робота студентів за дидактичною сутністю – це комплект умов навчання, який організовує викладач з напрямом на самопідготовку студента. Самостійні зусилля з оволодінням знаннями в навчальному процесі допомагають та стимулюють пізнавальний розвиток та допомагають інтелектуальному зростанню. Викладач має відстежувати новітні розробки, літературу з тієї галузі знань наукового напряму, в якому працює з тим, щоб надавати рекомендації студентам та для їх подальшої самостійної роботи, не оминаючи також книжкової продукції для загального інтелектуального розвитку. Види самостійної роботи студента: 1) СР з літературою; 2) підготовка до семінарських занять, заліків та іспитів; 3) підготовка та написання курсових, кваліфікаційних робіт; 4) виробнича та педагогічна практика; 5) підготовка наукових докладів, доповідей, статей у наукових виданнях, тез. До методики роботи з текстом можна віднести наступні моменти: - осмислення тексту, засвоєння того, що прочитано, виділення головних ідей та положень; - з’ясування невідомого – термінів, понять і персоналій. - поглиблення уваги на тих питаннях, які плануються для розгляду на навчальних заняттях. Щодо опрацювання літератури з дисципліни циклу менеджмент пропонується: - щоденник з реакцією на інформацію з тексту (3 ідеї, з якими згоден, 3 ідеї, з якими не згоден), записати своє ставлення до явища чи авторської думки, є потреба тезисно показати, як теж саме розглядає автор; - запропонувати відобразити зміст у вигляді моделі, схеми, спробувати зв’язати частини; - запропонувати критичну дискусію у ході якої студенти мають піддати сумніву авторське положення. Питання для організації дискусії: - які основні положення висуває автор та які аргументи використовує; - які сумніви виникають з приводу значущості оголошених результатів; - які факти або аргументи слід додати з метою посилення авторської позиції; - які сильні сторони є у конкретному аргументі. Метод «Останнє слово» Студентам пропонують вибрати найбільш вагомий абзац/частину з літературного джерела, записати його на одній сторінці, а з іншої прокоментувати свій вибір. Метод «Мозаїка» Викладач готує текст і розподіляє його на декілька частин за змістом. Студентів слід організувати у мікрогрупи і кожному учаснику надати свій особистий номер. Згідно з номерами на І етапі студенти отримують частину тексту, працюють з нею індивідуально протягом 15 хвилин. Номери об’єднуються в групи для подальшого обговорення своєї частини. Міні-групи з’ясовують питання з тексту з метою найбільш повного розуміння і трансляції іншим учасникам загальної групи. ІІІ етап – повернення до загальної групи для викладення вивченого матеріалу. 5-10 хв. на кожний огляд. Контрольне завдання – тест – заключний етап. Метод конспектування Пишеться план, перелік питань, далі тезовий план. Також може бути конспект з поясненнями.
Читайте також:
|
||||||||
|