МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційні засади бюджетного плануванняТема 4. БЮДЖЕТНЕ ПЛАНУВАННЯ 1. Організаційні засади бюджетного планування. 2. Порядок складання, розгляду і затвердження державного бюджету. 3. Порядок складання, розгляду і затвердження місцевих бюджетів. 4. Використання програмно-цільового методу при бюджетному плануванні. Організаційні засади складання проекту державного бюджету встановлені ст. 96 Конституції України та ст. 32 Бюджетного кодексу. Загальна схема організації бюджетних процедур на стадії бюджетного планування окреслена на рис. 4.1. Бюджетне планування- науково обґрунтований процес визначення джерел формування і напрямів використання бюджетних коштів. Зміст бюджетного планування визначається функціями, які воно виконує: · відображення бюджетної політики держави; · вибір напрямів бюджетного фінансування, виходячи з необхідності раціонального фінансування економічних і соціальних суспільних програм; · здійснення необхідного рівня перерозподілу бюджетних ресурсів для досягнення темпів і пропорцій розвитку економіки та підвищення добробуту населення; Рис.4.1. Схема складання проекту закону про Державний бюджет України
· встановлення раціональних форм мобілізації доходів бюджету та їх оптимальної структури. Об'єктом бюджетного плануванняє бюджетна діяльність держави, державних установ та органів, бюджетних організацій; Предмет бюджетного планування- бюджетні ресурси та їх рух у процесі економічного відтворення. Бюджетне планування ґрунтується на певних наукових засадах його організації: 1.комплексний підхід до основних параметрів економічного й соціального розвитку в тісному взаємозв 'язку з наявними бюджетними можливостями; 2.ефективне використання бюджетних коштів у контексті першочергового фінансування пріоритетних галузей економіки і соціальної сфери; 3.раціоналізація визначення джерел бюджетних ресурсів та їх перерозподілу через бюджетну систему; 4.єдність у використанні бюджетних показників, здійсненні бюджетних розрахунків, застосуванні єдиної методології прогнозування тенденцій і напрямів розвитку; 5.наукова обґрунтованість планів, що передбачає не тільки реальність прогнозних розрахунків, а й застосування прогресивних методів бюджетного планування. Специфіка бюджетного планування полягає в завданні, об'єкті планування і сфері його застосування. Формування і розподіл, перерозподіл і використання державних фінансових ресурсів на всіх етапах суспільного відтворення є основою організації і здійснення бюджетного планування. Бюджетне планування в умовах трансформації економіки і побудови ринкового середовища має бути спрямоване на: · відображення основних напрямів бюджетної політики, що здійснюється органами законодавчої і виконавчої влади в державі у короткостроковій і середньостроковій перспективі; · встановлення кількісних і якісних параметрів розподілу і перерозподілу ВВП між: суб'єктами суспільно-економічних інтересів на плановий бюджетний період і визначення їх на перспективу, з метою збалансування потреб суспільства і фінансових можливостей держави у виконанні конституційних зобов'язань; · вибір раціональних шляхів бюджетного забезпечення передбачуваного рівня економічного і соціального розвитку на основі ефективного використання наявних у розпорядженні фінансових ресурсів; · регулювання рівня перерозподілу фінансових ресурсів для досягнення темпів і пропорцій розвитку національної економіки і зростання суспільного добробуту; · стимулювання і запровадження дієвих форм і методів формування і використання фінансових ресурсів і на цій основі визначення оптимальної їх структури. Отже, в умовах ринкового реформування постає складна проблема розробки адекватних економічній системі добробуту принципів бюджетного планування. А саме: · забезпечення збалансування суспільних потреб в одержанні відповідних благ і послуг з фінансовими можливостями суспільства; · комплексний підхід до основних параметрів і показників економічного і соціального розвитку у тісному взаємозв 'язку та узгодженості з наявними фінансовими ресурсами держави на усіх етапах суспільного відтворення; · оптимізація у використанні державних фінансових ресурсів з метою першочергового забезпечення бюджетними коштами пріоритетних напрямів розвитку соціальної сфери та національної економіки; · застосування ефективних з використанням інтенсивних факторів формування фінансових ресурсів, їх розподіл і перерозподіл в інтересах усіх і кожного; · програмно-цільове моделювання, формування бюджетної політики і передбачення розвитку показників бюджету на короткострокову і середньострокову перспективу; · єдність у використанні макропоказників соціально-економічного розвитку і показників бюджету, застосуванні єдиної методології прогнозування тенденцій розвитку економіки і бюджетного процесу на відповідний період; · наукове обґрунтування планів і прогнозних розрахунків з використанням прогресивної методології, норм і нормативів, а також: вибору дієвих методів забезпечення прогнозних передбачень необхідними ресурсами на поточний період і середньостро-кову перспективу. Науково-аналітичною стадією розробки проекту бюджету є бюджетне прогнозування. На відміну від бюджетного планування, воно не має нормативного характеру і здійснюється шляхом застосування таких методів: 1. екстраполяції; 2. економіко-математичного моделювання; Читайте також:
|
||||||||
|