Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порівняння варіантів плану траси

Для вибору оптимального варіанту траси необхідно порівняти не менше двох її варіантів.

Виділяють три групи показників, які враховують при порівнянні конкуруючих варіантів дороги: техніко-експлуатаційні; економічні; показники, що характеризують умови будівництва.

До техніко-експлуатаційних показників належать:

- загальна довжина траси L та коефіцієнт подовження траси ,

де L – фактична довжина траси, км; L пов – довжина повітряної траси, км;

- плавність траси, яка характеризується кількістю кутів повороту і середнім значенням кута повороту αсер = ∑α/п, де ∑α – сума кутів повороту;

- пологість траси визначають значенням прийнятих під час проектування максимальних поздовжніх ухилів імах і загальної довжини ділянки, на яких ці ухили прийняті. При курсовому проектуванні опрацьовують поздовжній профіль основного варіанта дороги; характер пологості визначають посереднім шляхом – за характером рельєфу місцевості (чим менше пересічений рельєф, тим менші поздовжні ухили);

- безпека руху характеризується забезпеченням видимості дороги у плані і в поздовжньому профілі, кількістю перетинів інших автомобільних доріг, а також залізниць в одному рівні;

- безперебійність руху, яка залежить від наявності або відсутності перетинів доріг в одному рівні, кількості переправ через ріки, обходів населених пунктів або проїздів через них;

- стійкість траси характеризується протяжністю ділянок траси по болотах, нестійких ділянок з осипами, зсувами, схильних до здуття тощо;

- кількість ліній водостоків, які перетинає траса дороги: лощин і рік.

До економічнихпоказників належать основні обсяги робіт, пов’язаних з влаштуванням земляного полотна, штучних споруд, дорожнього одягу, а також зведені затрати на будівництво та дорожньо-транспортні витрати з урахуванням періоду окупності.

Показники, що характеризують умови будівництва, включають дані про трудомісткість робіт, потреби робочої сили, транспортних засобів і дорожніх машин.

Варіанти оцінюють за сукупністю перерахованих показників (див. табл. 3.3).

 

Таблиця 3.3 – Техніко-експлуатаційні показники варіантів траси

 

Показник   Варіанти
І ІІ І ІІ
Довжина траси L, км 2,233 2,259 + -
Коефіцієнт подовження траси Кn 1,02 1,03 + -
Кількість кутів повороту п - -
Середній кут повороту αсер 19°30’ 30°30’ + -
Мінімальний радіус повороту Rmin , м - -
Середній радіус повороту Rсер , м - -
Рельєф місцевості більш пересічений менше пересічений - +
Кількість перетинів водотоків: лощин (ліній водорозливу) рік - -
Протяжність ділянок дороги, км:        
- нестійких для земляного полотна (болота, зсуви тощо) - - - -
- прокладених у межах населених пунктів - - - -
Всього плюсів    


Читайте також:

  1. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  2. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  3. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  4. Алгоритм знаходження оптимального плану
  5. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  6. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  7. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  8. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  9. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  10. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  11. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  12. Бізнес-план як один із головних інструментів редакційного планування




Переглядів: 1297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ділянок траси | Вихідні дані для проектування поздовжнього профілю, його елементи та оформлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.