МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Школа психології та людських стосунків.Внесок школи наукового управління в розвиток управлінської думки. ТЕМА 2: РОЗВИТОК ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ УПРАВЛІННЯ ЗА КОРДОНОМ ТА В УКРАЇНІ. 2.1.Внесок школи наукового управління в розвиток управлінської думки. 2.2.Класична (адміністративна) школа управління. 2.3.Школа психології та людських стосунків. 2.4.Внесок кількісної школи в розвиток теорії та практики управління. 2.5.Етапи розвитку управлінської науки в Україні.
1885-1920 – період розвитку школи наукового управління. Засновники: Фредерік Тейлор, Т. Гант, Френк та Ліліан Гілбрет Засновники школи вважали, що використовуючи спостереження, заміри,логіку та аналіз можна вдосконалювати операції ручної праці добиваючись більш ефективного виконання робіт. Головні ідеї в галузі менеджменту сформулював Тейлор у вигляді принципів наукового управління: 1.Розробка оптимальних методів виконання роботи на основі наукового вивчення витрат часу, рухів та зусиль робітників. 2.Підбір та навчання співробітників, надання їм робочих місць, на яких вони можуть принести найбільшу користь. 3.Оплата за результатами праці. 4.Використання функціональних менеджерів, які аналізують роботу підприємства та здійснюють контроль за спеціалізованими напрямами. 5.Підтримка дружніх стосунків між робітниками та менеджерами.
2.2.Класична (адміністративна) школа управління. 1920-1950 – період розвитку класичної школи управління. Засновники: А.Файоль, Д. Муні, А. Слоун, Т. Емерсон. Засновники школи вперше описали функції менеджменту, а Анрі Файоль розробив 14 принципів управління, від яких залежить успішне управління будь-якою організацією: 1.Розподіл праці. 2.Влада. 3.Дисципліна. 4.Єдність розпорядництва (виконання розпоряджень лише 1 керівника і підзвітність лише 1 керівнику). 5.Єдність керівництва або напрямів (1 керівник і 1 план). 6.Підпорядкування індивідуальних інтересів спільним. 7.Винагорода персоналу. 8.Централізація чи децентралізація. 9.Скалярний ланцюг (означає чітку послідовність, її побудову, від керівництва до підлеглих). 10.Порядок. 11.Справедливість. 12.Стабільність персоналу 13.Ініціатива. 14.Корпоративний дух.
30-ті рр. 20 ст- сьогоднішній день – період розвитку школи психології та людських стосунків. Засновники: М. Паркер, Е. Мейо, А. Маслоу. Дана школа базується на досягненнях наук про людську поведінку, тобто соціології та психології. Характерною ознакою школи є перенесення центру уваги в управління з його завдань на людину. Основні ідеї школи: 1.Управління- не економічний, а соціальний процес. 2.В основі управління знаходиться людина, неповторна особистість з її інтересами, потребами та мотивами. 3.Людина – це соціальна істота, яка підпорядковується законам розвитку колективу. 4.На продуктивність праці виконавця впливає на матеріальні та моральні фактори. 5.Керівники повинні встановлювати та підтримувати лояльні стосунки з неформальними робочими групами та їх лідерами.
Читайте також:
|
||||||||
|