МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАНЗМІСТ Тематичний план.......................................................................................................4 Модуль 1.....................................................................................................................6 Розділ 1.Загальні основи економічного розвитку суспільства..............................6 1.1.Предмет і метод економічної теорії...................................................................6 1.2.Зміст економічної діяльності суспільства та її результати...........................12 1.3.Фактори, процес і результати виробництва....................................................17 1.4.Товарне виробництво. Гроші. Грошові системи............................................23 1.5.Власність в системі економічних відносин.....................................................34 1.6.Загальні основи соціально-економічного прогресу.......................................42 1.7.Економічні аспекти глобальних проблем.......................................................48 Модуль 2...................................................................................................................58 Розділ 2.Мікроекономіка суспільного сектору.....................................…............58 2.1.Підприємство як виробнича система...............................................................58 2.2.Витрати виробництва........................................................................................65 2.3.Гранична корисність продукту.........................................................................70 2.4.Ринкова економіка.............................................................................................77 2.5.Підприємство на ринку продукту в умовах різних видів конкуренції..............................................................................................................79 2.6.Ринок факторів виробництва та розподіл доходів.........................................83 Розділ 3.Макроекономіка........................................................................................95 3.1.Домогосподарства як постачальники ресурсів виробництва, як сфера споживання...................................................................................................95 3.2.Сукупний попит і сукупна пропозиція............................................................99 3.3.Фіскальна політика. Бюджетний дефіцит і державний борг.......................105 3.4.Зайнятість, безробіття, інфляція....................................................................113 3.5.Економічне зростання і його чинники...........................................................121 Модуль 3.................................................................................................................129 Розділ 4.Світова економічна система..................................................................129 4.1.Формування та закономірності розвитку міжнародної економіки.............129 4.2.Суть і форми міжнародних економічних відносин......................................134 4.3.Міжнародна економічна інтеграція...............................................................146 Розділ 5.Проблеми переходу до ринкової економіки........................................151 5.1.Особливості переходу від директивно-планової до ринкової економіки................................................................................................................151 5.2.Формування економічних передумов переходу до соціального ринкового господарства.......................................................................................161 Література...............................................................................................................174 Завдання до модулів .............................................................................................175
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|