МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завданняПитання для самококонтролю 1. Які основні компоненти структури діяльності? 2. Які характерні ознаки гри, навчання і праці як різновидів діяльності? 3. У чому полягає спільне та відмінне між сприйманням і відчуттям? 4. У чому виявляється увага? 5. За якими принципами пам’ять поділяють на види? 6. Схарактеризуйте основні розумові операції. 7. Від чого залежить багатство створюваних людиною образів уяви? 8. Схарактеризуйте роль невербальних засобів спілкування. 9. Чи можливі прояви конформізму в умовних групах? 10. У чому полягає відмінність між офіційним та неформальним лідерами групи?
1. Активна взаємодія людини із середовищем, при якій вона досягає свідомо поставленої цілі, що виникає як наслідок певної потреби, мотиву, є: а) операцією; б) дією; в) діяльністю; г) умінням. 2. Відтворення дітьми дій дорослих і відносин між ними в особливій усній формі – це вид діяльності, що розвивається історично: а) ігрової; б) трудової; в) предметної; г) провідної. 3. Діяльність людини, спрямована на змінювання та перетворення дійсності заради задоволення своїх потреб, на створення матеріальних і духовних цінностей, називається: а) трудовою: б) навчальною: в) предметною; г) провідною. 4. Основною одиницею аналізу діяльності виступає: а) операція; б) дія; в) мотив; г) мета. 5. Яка увага викликається зовнішніми об’єктами без свідомого наміру людини бути уважною до них: а) зовнішня; б) внутрішня; в) мимовільна; г) довільна; д) післядовільна? 6. Здатність людини тривалий час зосереджуватись на певному об’єкті, –це: а) стійкість уваги; б) розподіл уваги; в) концентрація уваги; г) сила волі; д) цілеспрямованість як характеристика суб’єкта. 7. Яке з наведених визначень сприймання є найбільш повним і правильним: а) сприймання – це відображення найбільш істотних якостей і властивостей предметів у їх сукупності; б) сприймання – це відображення мозком предметів і явищ в усій сукупності їх властивостей, коли вони безпосередньо діють на аналізатори; в) сприймання – це синтез відчуттів. 8. Яке з наведених визначень є найбільш правильним: а) пам’ять – це збереження раніше набутих вражень; б) пам’ять – це онована на відчуттях і сприйманні здатність людини збагачувати свій досвід; в) пам’ять – це здатність нервової системи набувати, зберігати і відтворювати досвід? 9. Несистематизованим усвідомленням явищ спілкування характеризується такий рівень комунікативних умінь, як: а) інтуїтивний; б) життєвий; в) свідомий; г) науковий? 10. Розуміння емоційного стану іншої людини належить до умінь: а) міжособистісної комунікації; б) сприймання і розуміння одним одного; в) міжособистісної взаємодії; г) групової взаємодії?
Читайте також:
|
||||||||
|