Оцінку постачальника потрібно проводити не тільки на стадії пошуку, але й у процесі роботи з вже відібраними постачальниками. Для оцінки вже відомих постачальників часто використовують методику ранжування, що дозволяє розрахувати рейтинг постачання.
Необхідно оцінити і розставити критерії вибору за ступенем важливості для підприємства. Щоб оцінити значимість окремих критеріїв, за якими планується вибрати постачальника, обирають експертів (це можуть бути керівники підприємства або спеціалісти із постачання, виробництва). Кожному експерту пропонують (незалежно і таємно від інших експертів) встановити коефіцієнт значимості кожного критерію в межах від 0 до 1 (або 1-5, або 1-10). За коефіцієнтом значимості критеріїв підраховують комплексну оцінку значимості.
За точнішою методикою під час використання методу експертних оцінок кожному експерту присвоюють свій коефіцієнт компетентності.
Де, n – кількість експертів
ki– коефіцієнт значимості, встановлений для даного критерію і-им експертом
αі – коефіцієнт компетентності і-го експерта (його теж встановлюють від 0 до 1)
розраховуючи рейтинг для різних постачальників і порівнюючи отримані значення, визначають найкращого партнер. Якщо рейтинг джерела постачання нижчий від припустимої величини, та договір постачання за рішенням відповідальних осіб може бути розірваний навіть за умови ініціювання санкцій.