Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевезення пасажирів

Служба експлуатації автопідприємства, діючого в умовах децентралізованого керівництва перевезеннями, організує перевезення пасажирів на основі розробленій нею і затвердженої управлінням маршрутної мережі автобусного і таксомоторного рушення, а також плану. роботи легкових і вантажних таксомотор індивідуального обслуговування.

Встановлення маршрутної мережі виготовляється у відповідності з розмірами пасажиропотоков на кожному окремому маршруті автобусних і таксомоторних повідомлень з урахуванням особливостей даного маршруту.

Організація роботи легкових і вантажних таксомотор на лінії повинна забезпечити обслуговування населення індивідуальними перевезеннями, а також задоволення потреби підприємств і організацій в пересуванні працівників по службових цілях і в разових перевезеннях дрібних вантажів.

Маршрутна мережа автобусного і таксомоторного рушення (напрями, кінцеві і проміжні зупиночні пункти), а також мережа стоянки таксомотор узгоджуються з міськими і районними виконкомами, а розміщення зупиночних пунктів і стоянок, крім того, з органами Державтоінспекції.

Автобусні і таксомоторні маршрути відкриваються при нормальних дорожніх умовах, що забезпечують безперебійну і безпечну роботу пасажирського автомобільного транспорту, а також при наявності на кінцевих пунктах майданчиків для розвороту автобусів.

Перед відкриттям автобусного або таксомоторного маршруту, що намічається, а також в порядку перевірки діючих маршрутів служба експлуатації проводить обстеження траси маршруту, встановлює шляхи проходження автомобілів, зупиночні пункти, відстані між ними, визначає час рушення між зупинками і по маршруту загалом, час на стоянку і

Результати об'їзду траси оформляються актом.

На міжміські маршрути, що знову відкриваються заводяться паспорти встановленого зразка.

За даними актів обстеження служба експлуатації розробляє:

таблиці норм часу на пробіг по кожному маршруту з вказівкою в них відстані маршруту і часу на пробіг від початкової до кінцевої станції і зворотно, стоянки на станціях, загального часу обороту;

таблиці вартості проїзду по дільницях маршрутів.

Відповідно до затвердженої маршрутної мережі служба експлуатації складає розклади рушення автобусів і маршрутних таксомотор по кожному окремому маршруту.

Для міських маршрутів протяжністю до 3 км. встановлюються час прибуття а відправлення по кінцевих пунктах (по кожному рейсу) і номерів нарядів. Вбрання складається за формою згідно з додатком 1;

він регламентує час виходу з гаража і лінійну роботу кожного автобуса (маршрутного таксомотор), що випускається на протязі доби.

Для міських маршрутів протяжністю понад 3 км в розкладі додатково встановлюється час прибуття і відправлення по великих проміжних зупинках (контрольним пунктам).

Розклад для приміських і міжміських маршрутів складається у напрямах з вказівкою рейсів, часі прибуття і відправлення (по кожному зупиночному пункту), часу в дорозі (по перегонах).

На міських маршрутах рушення, як правило, здійснюється з постійними інтервалами часу; в різні періоди дня величина інтервалу змінюється в залежності від напруженості пасажиропотока, часу обідньої перерви бригад і

Кількість автобусів (таксомотор), необхідна для обслуговування даного маршруту, визначається виходячи з прийнятих інтервалів рушення і норм часу на пробіг і стоянку.

При складанні розкладів враховуються паркові рейси (від гаража до пункту рушення і зворотно), які здійснюються по постійних маршрутах, що встановлюються наказом по автопідприємству.

Враховуючи падіння інтенсивності автобусного рушення у вечірній і нічний час, доцільно ввести у вказаний час дію деяких автобусних зупинок «на вимогу. Покажчики таких зупинок повинні бути забезпечені відмітним знаком (наприклад, зеленою смугою).

При наявності необхідних умов повинні застосовуватися «експресні рейси з обмеженим числом проміжних зупинок.

Чисельність легкових і вантажних таксомотор, що випускаються, час в тривалість їх роботи на лінії визначаються планом-графіком випуску на лінію і повернення в парк, що складається службою експлуатації за формою згідно з додатком 2.

План-графік будується відповідно до розмірів і коливань попиту на таксомотор по часах діб; він встановлює час виходу на лінію і повернення в парк таксомотор з розподілом їх на групи за часом роботи (денна і нічна робота).

Розклади автобусного рушення і плани-графіки роботи таксомотор узгоджуються з місцевими виконкомами і затверджуються вищестоящими організаціями, управлінням.

Періодично повинна проводитися перевірка діючої маршрутної мережі, розкладів і графіків рушення пасажирського транспорту, норм часу на пробіг автомобілів з точки зору відповідності їх розмірам пасажиропотоків і умовам перевезень; у разі необхідної повинні бути внесені відповідні зміни.

При внесенні змін в роботу автобусних і таксомоторних маршрутів служба експлуатації своєчасно, але не менш ніж за 3 дні широко оповіщає про це місцеве населення і через оголошення на зупинках повідомляє пасажирам, що користуються цим маршрутом.

При організації перевезення пасажирів служба експлуатації зобов'язана забезпечити трасу маршрутів, що знову відкриваються лінійними спорудами, обладнанням і встановленим інвентарем.

На початкових і кінцевих пунктах маршрутів створюються автобусні станції для перебування і обслуговування пасажирів (продажу квитків та інш.), розміщення лінійних диспетчерів і відпочинку бригад.

Станції повинні мати майданчики для стоянки автомобілів і посадки пасажирів.

На початкових і кінцевих пунктах маршрутів з великим пасажирообертом організуються автобусні вокзали різних класів, де передбачається обслуговування пасажирів роботою довідкового бюро, попереднім продажем квитків і зберіганням багажу, а також наявність приміщенні для відпочинку і живлення пасажирів і інші санітарно-побутові пристрої.

Проміжні зупиночні пункти на міжміських лініях з інтенсивним рушенням повинні мати каси для продажу квитків; на пунктах, віддалених один від одного на відстані 3-4 година. їзди, влаштовуються приміщення для їди і санітарно-побутового обслуговування. Всі інші проміжні пункти обладнуються павільйонами або навісами з лавами.

Всі зупиночні пункти повинні обов'язково мати покажчики зупинок встановленого зразка, а на приміських і міжміських лініях повинні бути розклади рушення автобусів (маршрутних таксомотор).

Таксомоторні стоянки обладнуються покажчиками, як правило, освітленими в темний час діб.

Нагляд за змістом автобусних станцій (вокзалів): і споруд, що належать їм, організація прибирання, опалювання, поточного ремонту та інш. здійснюються начальниками станцій.

На їх обов'язку лежить також:

організація обслуговування пасажирів, сповіщення про час відправлення і прибуття автобусів, посадки в автобуси;

створення умов для відпочинку і їди бригадами;

обладнання траси рушення зупиночними знаками, розкладами рушення, нагляд за їх наявністю і справним станом, а також за станом лінійних споруд на трасі (павільйонів, навісів та інш.).

Порядок роботи автобусів і таксомотор і користування ними встановлюється службою експлуатації відповідно до Правил перевезення пасажирів, багажу і пошти автомобільним транспортом загального користування і Правилами користування таксомотор.

При централізованій системі керівництва перевезеннями пасажирів раніше перераховані обов'язки по організації перевезень виконуються апаратом служби експлуатації (пасажирської служби) управління.

Робота по обладнанню траси, змісту лінійних приміщень і інвентаря, як і раніше, виконується службою експлуатації автопідприємства, у веденні якої залишаються начальники автобусних станцій.

 



Читайте також:

  1. Безпека перевезення.
  2. Вибір способу перевезення та перевізника
  3. Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.
  4. Витрати на перевезення
  5. Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.
  6. Договір перевезення вантажу
  7. Договір перевезення. Відповідальність перевізника, пред’явлення претензій. Транспортне екпедитування.
  8. Загальні положення про договір перевезення
  9. Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях.
  10. Залежність собівартоснті перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від середньої технічної швидкості автомобіля, .
  11. Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу від відстані навантаженої їздки, .
  12. Інструкція з організації інкасації коштів та перевезення валютних цінностей у банківських установах в Україні




Переглядів: 1097

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевезення вантажів | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.