МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Наукові засади раціонального природокористуванняВСТУП Стор. ЗМІСТ ВСТУП «Без знання основних екологічних законів сучасна освіта, як загальна, так і спеціальна, не може бути повноцінною...» Д. Медоуз
Однією з найгостріших проблем, що привертає увагу людства у вік науково-технічної революції, стала проблема раціонального природокористування і охорони навколишнього середовища. Розвиток науки і техніки сягнув такого рівня, коли кожен член суспільства повинен володіти певною системою екологічних знань. В наш час без цього неможливе ні раціональне використання природних ресурсів, ні вирішення проблем виробництва, ні охорона довкілля. Саме з цією метою у нашій державі, як і у всіх інших, впроваджено інтенсивну екологічну пропаганду, створено мережу екологічної освіти, що є обов’язковою для всіх. Від успішного розвитку екоосвіти, від створення нового стилю екомислення здебільшого залежить майбутня повноцінність Природи. Як наслідок широкого впровадження екологічних знань повинно виникнути особливе – охоронне ставлення до Природи, а також своєрідна «виробничо-технологічна» етика, яка змусить передбачати і планувати максимально повне використання відходів виробництва і споживання. Це видання – азбука екології, резюме основ цієї науки. Матеріал поданий у вигляді опорного конспекту лекцій в стислій та зрозумілій формі. Мета навчального посібника – сформувати правильне розуміння процесів, що відбуваються в природі, показати взаємозв’язок та взаємообумовленість їх, розвинути необхідні екологічні знання у майбутніх спеціалістів, яким дароване майбутнє нашої держави, а також виховати любов та свідоме ставлення до Природи як найвищої цінності сьогодення. Дане видання містить лекційний матеріал та питання, що виносяться на самостійне опрацювання (денна форма навчання), а також може бути використаний для самостійного вивчення дисципліни (заочна форма навчання). Крім того, посібник містить: зміст програми курсу (модуля) «Екологія», вказівки до проведення семінарських та практичних робіт, перелік тем рефератів, словник основних термінів та понять, питання для самоконтролю та для підсумкового контролю знань (контрольної роботи, заліку, іспиту), список використаної та рекомендованої літератури.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ КУРСУ (МОДУЛЯ) «ЕКОЛОГІЯ» Необхідність формування нової екологічної ідеології на сучасному етапі розвитку людства. Роль та значення екологічної освіти та виховання. Формування екологічної етики та моралі. Екологічна культура. Тема 1. Предмет, завдання та значення екології Визначення, предмет, завдання і значення екології. Історичний нарис виникнення, становлення та розвитку екології як науки. Сучасний стан, структура екології, її зв’язок з іншими дисциплінами, роль у житті суспільства. Основні методи та напрямки екологічних досліджень. Основа сучасної екології – вивчення модельної системи: “Людина – Економіка – Біота – Середовище”. Системні закони макроекології та їх зв’язок із постулатами Б.Коммонера. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|