МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Слобожанщина дала багато щирих культурних робітників у всіх галузях життя, як то Каразін, дякуючи котрому виникЗМІСТ ХНАМГ, 2010 Жванко Л. М., 2010 ВСТУП………………………………………………………………………………6
ТЕМА 1. Краєзнавчі дисципліни в системі гуманітарних наук……………..7 ......... 1.1. Мета і предмет курсу. 1.2. Напрямки, форми та завдання краєзнавчих досліджень. 1.3. Становлення і розвиток краєзнавства як науки. 1.4. Доля краєзнавства у XX столітті.
ТЕМА 2. Витоки історії краю…………………………………………………..21 2.1. Поняття «археологічна культура». 2.2. Харківщина первісної доби. 2.3. Кочовий світ і Харківщина. 2.4. Харківщина в часи раннього середньовіччя. 2.5. Стародавнє місто Донець.
ТЕМА 3. Заселення і розвиток Слобожанщини (ХVІІ – ХVІІІ ст.)………..37 3.1. Дике Поле. 3.2. Причини, етапи, напрямки заселення Слобідської України…… 3.3. Адміністративно-територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у другій половині XVII – кінці XVIII століття.
ТЕМА 4. Заснування міста Харкова……………………………………………51 4.1. Теорії про дату заснування міста. 4.2. Теорії про походження назви міста. 4.3. Будівництво Харківської фортеці. 4.4. Герб міста Харкова і повітових міст Харківського намісництва.
ТЕМА 5. Економічний розвиток Слобожанщини…………………………...64 5.1. Промисли і ремесла слобожан. 5.2. Торгівля на Слобожанщині. 5.3. Економічні процеси на Слобожанщині у ХІХ ст.
ТЕМА 6. Літературне краєзнавство……………………………………………78 6.1. Витоки літератури Харківщини. 6.2. Література Слобожанщини у ХІХ - на початку ХХ ст. 6.3. Літературний процес 20 – 30 рр. XX ст.
ТЕМА 7. Мистецтво Слобожанщини…………………………………………96 7.1. Розвиток живопису. 7.2. Театральне мистецтво. 7.3. Музичне мистецтво.
ТЕМА 8. Освіта на Слобожанщині………………………………………...….111 8.1. Освіта слобожан у другій половині ХVІІ - XVIII століттях. 8.2. Відкриття Харківського університету. 8.3. Розвиток освіти в Харківській губернії у ХІХ столітті. 8.4. Освіта на Слобожанщині в часи Української революції. ТЕМА 9. Етнографічне краєзнавство………………………………….……..131 9.1. Світогляд і риси характеру слобожан. 9.2. Свята і обряди слобожан. 9.3. Житло і одяг слобожан. 9.4. Народні страви.
Бібліографія з курсу……………………………………………………………...150 Термінологічний словник……………………………………………………….153
в Харкові університет, Читайте також:
|
||||||||||
|