Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нецінова еластичність попиту

Рис.4.4. Точкова еластичність попиту по ціні для лінійної кривої попиту

 

 

Загальний підхід до вимірювання еластичності попиту зберігається і тоді, коли мова йдеться про вплив на нього інших, нецінових факторів. Серед них особливе місце належить доходам та цінам на інші товари.

Еластичність попиту по доходахможна визначити як співвідношення між відносною зміною попиту та відносною зміною доходу споживача (І). На рис. 4.5 показано збільшення попиту (зсув кривої вправо) на DQ (Q2 – Q1), що спричинене збільшенням доходу на DІ (І1 – І2). Тоді еластичність попиту за доходами:

Ei = (DQ/Q) : (DI/I). (4.3)

Еласничність попиту за доходами може набувати найрізноманіт-ніших значень: Еі > 0 –для нормальних товарів; Еі >1 – для предметів розкоші; Еі < 0 – для неякісних товарів.

Якщо еластичність попиту за доходами дорівнює нулю, то це означає, що споживання даного товару взагалі не залежить від рівня доходу споживача. Про такі товари йшлося в попередній темі.

Р

 
 

 

 


Р1

 

D1

D2

Q2
Q1

 


Читайте також:

  1. Аналіз попиту
  2. Аналіз попиту
  3. Вдавані виключення із закону попиту
  4. Взаємодія попиту і пропозиції
  5. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  6. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.
  7. Взаємодія попиту і пропозиції.
  8. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага.
  9. Взаємодія попиту й пропозиції. Ринкова рівновага
  10. Взаємодія попиту та пропозиції
  11. Взаємодія попиту та пропозиції
  12. Взаємодія попиту та пропозиції. Ринкова рівновага




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За ціною для окремої точки на кривій | Виграш споживача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.