Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Маркетинг

Брендінг.

 

Концепція брендінга виникла в рамках північноамериканської школи маркетингу як практичний напрям. Вважають, що вперше система брендінгу була запропонована і застосована в компанії Procter & Gamble на початку 30-х років співробітником Ніком МакЕлроєм, який відповідав за торгову марку мила Camay.

Розвивався брендінг одночасно в декількох країнах, у тому числі і у Росії, але офіційною системою ефективного управління товарами вперше був визнаний саме у США. Поступово брендінг і його організаційно-функціональне втілення – “марочний принцип” – управління товаром стає невід’ємним і надзвичайно вдалим інструментом маркетингу.

Брендінг, як наука створення довгострокової споживчої прихильності до певної торгової марки на українському споживчому ринку тільки починає розвиватися. Спеціалісти з маркетингу прогнозують, що з український споживач при виборі товарів все частіше звертатиме увагу на бренд, сформульовані стійкі переваги і негативне ставлення до неякісних виробів, пропонованих на речових та оптових ринках. І тоді успіх на ринку в значній мірі буде забезпечуватися популярністю торгової марки, лояльністю споживачів, купівельними перевагами марочного товару.

Отже, брендінг – це система маркетингових комунікацій, яка займається розробкою фірмового стилю, його елементів, формуванням унікального іміджу фірми, що відрізняє її від конкурентів.

Важливо бачити різницю між торговою маркою і брендом.

Торгова марка – це зареєстроване ім’я товару, групи товарів, послуги, які пропонуються ринку.

Бренд – асоціації, образ товару; це “якісна” торгова марка, що має репутацію у покупців і добре продається протягом тривалого часу.

Тобто, покупец, який вибирає каву “Jacobs”, купує не просто каву, а те, що його “зближує зі світом”. Або, купуючи шоколад “Корона”, він купує “смак бажання”. Саме це “почуття” і є відображенням бренду та одночасно тим, що вирізняє його серед інших конкурентних товарів. Саме у цьому й полягає різниця між поняттями бренду і торгової марки.

Бренд – це поняття, яке включає не тільки торгову марку компанії чи товару, але й наступні складові:

1. характер образу компанії чи товару, що склався у свідомості споживача;

2. механізм диференціювання товару, збереження його індивідуальності;

3. правові інструменти захисту;

4. систему комунікацій зі споживачами.

Етапи розробки бренду:

1. Аналіз ринкової ситуації дає відповіді на питання:

Ø Де ми знаходимося?

Ø Де ми хочемо знаходитися?

Ø Що необхідно для того, щоб там опинитися?

Ø Що може цьому завадити?

2. SWOT-аналіз.

3. Аналіз товару:

Ø призначення товару;

Ø якість товару.

4. Конкурентний аналіз.

5. Сегментування споживачів.


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  10. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  11. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи кодування товарів. | Розробка атрибутів бренду.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.