Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Маркетинг

Брендінг.

 

Концепція брендінга виникла в рамках північноамериканської школи маркетингу як практичний напрям. Вважають, що вперше система брендінгу була запропонована і застосована в компанії Procter & Gamble на початку 30-х років співробітником Ніком МакЕлроєм, який відповідав за торгову марку мила Camay.

Розвивався брендінг одночасно в декількох країнах, у тому числі і у Росії, але офіційною системою ефективного управління товарами вперше був визнаний саме у США. Поступово брендінг і його організаційно-функціональне втілення – “марочний принцип” – управління товаром стає невід’ємним і надзвичайно вдалим інструментом маркетингу.

Брендінг, як наука створення довгострокової споживчої прихильності до певної торгової марки на українському споживчому ринку тільки починає розвиватися. Спеціалісти з маркетингу прогнозують, що з український споживач при виборі товарів все частіше звертатиме увагу на бренд, сформульовані стійкі переваги і негативне ставлення до неякісних виробів, пропонованих на речових та оптових ринках. І тоді успіх на ринку в значній мірі буде забезпечуватися популярністю торгової марки, лояльністю споживачів, купівельними перевагами марочного товару.

Отже, брендінг – це система маркетингових комунікацій, яка займається розробкою фірмового стилю, його елементів, формуванням унікального іміджу фірми, що відрізняє її від конкурентів.

Важливо бачити різницю між торговою маркою і брендом.

Торгова марка – це зареєстроване ім’я товару, групи товарів, послуги, які пропонуються ринку.

Бренд – асоціації, образ товару; це “якісна” торгова марка, що має репутацію у покупців і добре продається протягом тривалого часу.

Тобто, покупец, який вибирає каву “Jacobs”, купує не просто каву, а те, що його “зближує зі світом”. Або, купуючи шоколад “Корона”, він купує “смак бажання”. Саме це “почуття” і є відображенням бренду та одночасно тим, що вирізняє його серед інших конкурентних товарів. Саме у цьому й полягає різниця між поняттями бренду і торгової марки.

Бренд – це поняття, яке включає не тільки торгову марку компанії чи товару, але й наступні складові:

1. характер образу компанії чи товару, що склався у свідомості споживача;

2. механізм диференціювання товару, збереження його індивідуальності;

3. правові інструменти захисту;

4. систему комунікацій зі споживачами.

Етапи розробки бренду:

1. Аналіз ринкової ситуації дає відповіді на питання:

Ø Де ми знаходимося?

Ø Де ми хочемо знаходитися?

Ø Що необхідно для того, щоб там опинитися?

Ø Що може цьому завадити?

2. SWOT-аналіз.

3. Аналіз товару:

Ø призначення товару;

Ø якість товару.

4. Конкурентний аналіз.

5. Сегментування споживачів.


Читайте також:

  1. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  2. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  5. Аналіз маркетинг-логістики
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  8. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  9. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОПИТУ ТА ВИДІВ МАРКЕТИНГУ
  10. Види маркетингових комунікацій та їх класифікація
  11. Види маркетингових стратегій за матрицею «Мак Кінсі».
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи кодування товарів. | Розробка атрибутів бренду.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.