МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. МаркетингБрендінг.
Концепція брендінга виникла в рамках північноамериканської школи маркетингу як практичний напрям. Вважають, що вперше система брендінгу була запропонована і застосована в компанії Procter & Gamble на початку 30-х років співробітником Ніком МакЕлроєм, який відповідав за торгову марку мила Camay. Розвивався брендінг одночасно в декількох країнах, у тому числі і у Росії, але офіційною системою ефективного управління товарами вперше був визнаний саме у США. Поступово брендінг і його організаційно-функціональне втілення – “марочний принцип” – управління товаром стає невід’ємним і надзвичайно вдалим інструментом маркетингу. Брендінг, як наука створення довгострокової споживчої прихильності до певної торгової марки на українському споживчому ринку тільки починає розвиватися. Спеціалісти з маркетингу прогнозують, що з український споживач при виборі товарів все частіше звертатиме увагу на бренд, сформульовані стійкі переваги і негативне ставлення до неякісних виробів, пропонованих на речових та оптових ринках. І тоді успіх на ринку в значній мірі буде забезпечуватися популярністю торгової марки, лояльністю споживачів, купівельними перевагами марочного товару. Отже, брендінг – це система маркетингових комунікацій, яка займається розробкою фірмового стилю, його елементів, формуванням унікального іміджу фірми, що відрізняє її від конкурентів. Важливо бачити різницю між торговою маркою і брендом. Торгова марка – це зареєстроване ім’я товару, групи товарів, послуги, які пропонуються ринку. Бренд – асоціації, образ товару; це “якісна” торгова марка, що має репутацію у покупців і добре продається протягом тривалого часу. Тобто, покупец, який вибирає каву “Jacobs”, купує не просто каву, а те, що його “зближує зі світом”. Або, купуючи шоколад “Корона”, він купує “смак бажання”. Саме це “почуття” і є відображенням бренду та одночасно тим, що вирізняє його серед інших конкурентних товарів. Саме у цьому й полягає різниця між поняттями бренду і торгової марки. Бренд – це поняття, яке включає не тільки торгову марку компанії чи товару, але й наступні складові: 1. характер образу компанії чи товару, що склався у свідомості споживача; 2. механізм диференціювання товару, збереження його індивідуальності; 3. правові інструменти захисту; 4. систему комунікацій зі споживачами. Етапи розробки бренду: 1. Аналіз ринкової ситуації дає відповіді на питання: Ø Де ми знаходимося? Ø Де ми хочемо знаходитися? Ø Що необхідно для того, щоб там опинитися? Ø Що може цьому завадити? 2. SWOT-аналіз. 3. Аналіз товару: Ø призначення товару; Ø якість товару. 4. Конкурентний аналіз. 5. Сегментування споживачів. Читайте також:
|
||||||||
|