МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Взаємодія підсистемКласифікація систем. Структура ієрархічної виробничої системи підприємства Підприємство як складна виробнича система
Система— це сукупність взаємопов'язаних довільних елементів. Класифікація систем може проводитися за різними ознаками, однак, основним є групування за трьома підсистемами: технічною, біологічною і соціальною, які мають різні рівні невизначеності щодо результатів реалізації рішень. Технічна підсистема містить верстати, устаткування, комп’ютери та інше обладнання, що мають інструкції для користувача (людина в ній відсутня). Професіоналізм фахівця, який приймає рішення, визначає якість рішення. Біологічна підсистема містить флору і фауну планети, людина в ній – об’єкт управління; має більш різноманітне функціонування, аніж технічна; може містити в собі технічну систему. Професіоналізм фахівця визначається його здатністю знаходити найкраще із альтернативних рішень, тобто він повинен правильно відповісти на питання «Що буде, якщо… ?». Соціальна (суспільна) підсистема характеризується наявністю людини в сукупності взаємопов’язаних елементів, тобто в ній людина – суб’єкт і об’єкт управління; може містити біологічну і технічну системи.
Окрім основної класифікації, системи також класифікують на: - природні, які створюються природою, людиною, можливо, Богом, для реалізації цілей існування світу (система всесвіту, циклічна система користування землею, мурашник), та штучнісистеми, які створює людина з відповідною метою (економічні системи, в тому числі й виробничі, КБ, комп’ютер, супутниковий комплекс); - відкриті та закриті; відкритоювважаютьсистему, що знаходиться у взаємодії з іншими системами навколишнього середовища (комерційні фірми, СМІ); закритою— систему, яка не має зв'язків з іншими системами; Закрита система має жорсткі фіксовані межі, її дії відносно зовнішнього середовища незалежні. Прикладом такої системи може бути годинник — його взаємозалежні частини рухаються безперервно і дуже чітко. І поки годинник має джерело накопиченої енергії (заведений механізм чи батарейка), він функціонує незалежно від зовнішнього середовища. Відкрита система характеризується взаємодією із зовнішнім середовищем. Така система не є само забезпечувальною. Вона залежить від енергії, ресурсів, інформації, які отримує ззовні. Для того щоб продовжувати своє існування, відкрита система повинна мати властивості пристосування до змін зовнішнього середовища. Нині всі підприємства вважаються відкритими системами, бо виживання будь-якого з них залежить від зовнішнього середовища. - детерміновані (функціонують по завчасно заданим правилам, із завчасно визначеним результатом: виробництво типової продукції, навчання у ВНЗ) і стохастичні(ймовірнісні, з важко передбачуваними вхідними впливами зовнішнього і/або внутрішнього середовища та вихідними результатами: дослідні підрозділи, гра); - жорсткі(велика стійкість до зовнішніх впливів: авторитарні організації і режими, церква) та м’які(чутливі до зовнішніх впливів, нестійкі: системи котировок цінних паперів, нові організації). Окрім того, системи можуть бути простими і складними, активними і пасивними. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|