Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Роль і значення трудового потенціалу Ф9

Трудовий потенціал — це існуючі сьогодні та передбачувані трудові можливості, які визначаються чисельністю, віковою структурою, професійними, кваліфікаційними та іншими харак­теристиками персоналу підприємства.

Трудовий потенціал є однозначно складовою загального потенціалу та фактором його використання. Тому для підприємства важливе не тільки визначення ступеня забезпеченості трудовим потенціалом але і умови для його використання та розкриття.

Трудовий потенціал розглядається виходячи з його носіїв.

На рівні суспільства носіями трудового потенціалу виступає працездатне населення як працездатного так і непрацездатного віку (як молодше так і старше) які за власними фізичними та розумовими здібностями можуть (або приймають) участь у суспільній праці у тому числі у сфері самозайнятості (чи прихованої зайнятості).Кількісно визначаються за формулою:

де ЧПНП – чисельність працездатного населення працездатного віку;

ЧПНМН – чисельність працездатного населення молодше працездатного віку;

ЧПНСП – чисельність працездатного населення старіше працездатного віку;

- чисельність трудових мігрантів приїхавши до країни на роботу;

- чисельність трудових мігрантів виїхавши з країни на роботу.

 

На рівні підприємства носієм трудового потенціалу є ті хто знаходиться з підприємством у стосунках, що регламентуються договором найму, а також студенти вузів які навчаються за кошти підприємства, працівники які зараз проходять службу в армії тощо і розраховується

де ЧПОС – чисельність працівників облікового складу;

ЧТП – чисельність тимчасових працівників;

ЧКР – чисельність працівників кадрового резерву з якими на поточний період не укладено трудовий договір;

ЧБВФ – безробітних фахового спрямування які зареєстровані безробітними у службі зайнятості;

ЧВГО – чисельність працівників що виконують громадянські обов’язки;

ЧВН – чисельність молодих людей відправлених на навчання за кошти підприємства які мають повернутися після закінчення терміну навчання на підприємство;

ЧПР – середньорічна чисельність практикантів які проходять практику на підприємстві.

Трудовий потенціал розглядають в процесі його використання.

Тому на підприємстві виокремлюють такі стадії роботи з трудовим потенціалом:

Відбір – першочергова задача яка полягає в залученні персоналу до підприємства.

Формування розстановка працівників, адаптація, створення трудових колективів та їх спрацювання.

Під латентною стадією мається на увазі період, коли працівник маючи певні знання, навички та бажання ефективно працювати, не має змоги повністю розкрити наявний потенціал.

Стадія використання має на меті зайнятість працівника у відповідності до його фаху індивідуальних схильностей тощо.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Алгоритм формування потенціалу Ф2




Переглядів: 520

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи консультативного спілкування: бесіда, маєвтичний діалог. | Сукупність елементів трудового потенціалу Ф9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.