Фактично, в схемі наведено складові, на які підприємство має різні за ступенем впливу можливості. Так, наведені елементи можна умовно поділити на три групи:
1) ті, які можна розвинути, зокрема – освіту і професійний рівень (професійні та спеціальні знання, навики, кваліфікація робітника) та мотиваційний рівень (реакція працівника на запропоновані стимули, в разі якщо запропоновані стимули відповідають сучасним потребам);
2) ті, які можна розвинути частково, зокрема: фізичні здібності (фізична сила, витривалість, стійкість нервової системи), та особиста мораль (безперечно, підприємство має на цей показник доволі обмежений вплив за допомогою корпоративної структури цінностей тощо);
3) ті, які неможливо розвинути в принципі, зокрема творчій потенціал (підприємництво, творчі здібності) та інтелект (здатність мислити, робити висновки).