МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сівозміни в декоративних розсадниках різного призначення.
На основі теоретичних даних і практичного досвіду роботи деревно-декоративних розсадників можна робити певні узагальнення, які дозволять скласти основу проектування сівозмін. - В декоративних розсадниках неможливо обмежитись однією сівозміною, тому необхідно створювати окремі сівозміни в кожному відділенні а в деяких відділеннях дві або три окремих сівозміни. - Рослини по вимогам до умов середовища краще об’єднувати в групи і застосовувати чергування їх з с/г культурами, які будуть покращувати структуру грунту і підвищувати його родючість. - Співвідношення полів, які займають сіянці і саджанці з полями під с/г культурами і паром треба планувати виходячи з необхідності більш повного відновлення структури грунту, відновлення родючості і ефективного очищення від бур’янів, шкідників і хвороб. Так, можуть бути варіанти співвідношення 1-3 поля під травами і 4-6 полів під саджанцями залежно від закладання шкілок для швидко-, повільноростучих листяних культур та 4- 8(11) полів для шкілок хвойних культур. - Важливим є також розмір полів ( довж. 100, 150-200м. для механізов. оброб. х шир.- від кількості рядів ), який розраховують, виходячи з об’єднання рослин в групи з однаковим строком перебування їх у відділі або шкілці. - При невеликих розмірах розсадника (орієнтовно 10-15 га) треба намагатись скоротити кількість сівозмін (схем сівозмін) об’єднуючи рослини близькі по агротехніці і строкам вирощування, оскільки поля можуть досягнути дуже малих розмірів що буде неефективно при механізованому догляді. Пол цій же причині не слід захоплюватись широким асортиментом в невеликих розсадниках а концентрувати увагу на найбільш цінних і ефективних в даних умовах культурах. Сівозміни у відділі розмноження У відділі розмноження доцільно об’єднувати посівне відділення з відділенням живцювання, якщо вони присутні разом і планувати для них одну схему сівозміни. Варіанти………….. Сівозміни у відділі формування Проектувати сівозміни можна як для окремих шкілок так і для декількох шкілок. Варіантів може бути досить багато. Приклади ……………
Питання для самоконтролю: 1. Назвіть основні складові основи агротехніки вирощування садивного матеріалу? 2. До яких негативних наслідків веде монокультура? 3. З якою метою вводять сівозміни? 4. Дайте визначення «сівозміні». Що таке ротація сівозміни? 5. Що враховують при розробці сівозміни? 6. Які вимоги до сівозміни в розсадниках Полісся 7. Які вимоги до сівозміни в розсадниках Лісостепу? 8. Які вимоги до сівозміни в зрошуваних і незрошуваних розсадниках Степу? 9. Назвіть науково-обгрунтовані попередники для сівозмін розсадників Полісся, Лісостепу і Степу?
Читайте також:
|
||||||||
|