МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сівозміни в декоративних розсадниках різного призначення.
На основі теоретичних даних і практичного досвіду роботи деревно-декоративних розсадників можна робити певні узагальнення, які дозволять скласти основу проектування сівозмін. - В декоративних розсадниках неможливо обмежитись однією сівозміною, тому необхідно створювати окремі сівозміни в кожному відділенні а в деяких відділеннях дві або три окремих сівозміни. - Рослини по вимогам до умов середовища краще об’єднувати в групи і застосовувати чергування їх з с/г культурами, які будуть покращувати структуру грунту і підвищувати його родючість. - Співвідношення полів, які займають сіянці і саджанці з полями під с/г культурами і паром треба планувати виходячи з необхідності більш повного відновлення структури грунту, відновлення родючості і ефективного очищення від бур’янів, шкідників і хвороб. Так, можуть бути варіанти співвідношення 1-3 поля під травами і 4-6 полів під саджанцями залежно від закладання шкілок для швидко-, повільноростучих листяних культур та 4- 8(11) полів для шкілок хвойних культур. - Важливим є також розмір полів ( довж. 100, 150-200м. для механізов. оброб. х шир.- від кількості рядів ), який розраховують, виходячи з об’єднання рослин в групи з однаковим строком перебування їх у відділі або шкілці. - При невеликих розмірах розсадника (орієнтовно 10-15 га) треба намагатись скоротити кількість сівозмін (схем сівозмін) об’єднуючи рослини близькі по агротехніці і строкам вирощування, оскільки поля можуть досягнути дуже малих розмірів що буде неефективно при механізованому догляді. Пол цій же причині не слід захоплюватись широким асортиментом в невеликих розсадниках а концентрувати увагу на найбільш цінних і ефективних в даних умовах культурах. Сівозміни у відділі розмноження У відділі розмноження доцільно об’єднувати посівне відділення з відділенням живцювання, якщо вони присутні разом і планувати для них одну схему сівозміни. Варіанти………….. Сівозміни у відділі формування Проектувати сівозміни можна як для окремих шкілок так і для декількох шкілок. Варіантів може бути досить багато. Приклади ……………
Питання для самоконтролю: 1. Назвіть основні складові основи агротехніки вирощування садивного матеріалу? 2. До яких негативних наслідків веде монокультура? 3. З якою метою вводять сівозміни? 4. Дайте визначення «сівозміні». Що таке ротація сівозміни? 5. Що враховують при розробці сівозміни? 6. Які вимоги до сівозміни в розсадниках Полісся 7. Які вимоги до сівозміни в розсадниках Лісостепу? 8. Які вимоги до сівозміни в зрошуваних і незрошуваних розсадниках Степу? 9. Назвіть науково-обгрунтовані попередники для сівозмін розсадників Полісся, Лісостепу і Степу?
Читайте також:
|
||||||||
|