МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття та завдання соціального супроводуФункції соціального працівника при здійснені соціального супроводу Основні етапи соціального супроводу при роботі з клієнтом Поняття та завдання соціального супроводу ПЛАН Література: 1. Діти вулиці: хто вони і як їм допомогти. / Упоряд.: О.Главник, Н. Комарова. – К.: Главник, 2006. -112 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 2. Технологія попередження конфліктів. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 3. Технології навчання дорослих. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 4. Самоукина Н. Практический психолог в школе: лекции, консультирование, тренинги. М.: ИНТОР, 1997. – 192 с. 5. Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Краткий психологический словарь: Личность, образование, самообразование, профессия. – Мн.: «ХЭЛТОН», 1998. – 399 с. 6. Самоукина Н.В. Игры в школе и дома: Психологические упражнения и коррекционные программы. – М.: Новая школа, 1995. – 144 с. 7. Социальная педагогика. Защита семьи и детства: учеб. Пособие для студ. высш. учеб. заведений / Т.В.Лодкина. – 2-е изд., доп.и испр. – М.: Издательский центр «Академия», 2007. – 208 с. 8. Справочник социального педагога: 5-11 классы / Авт.-сост. Т.А. Шишкавец. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ВАКО, 2007. – 336 с. – (Педагогика. Психология. Управление) В основі соціального супроводу сімей є метод соціальної роботи, названий «ведення випадку» (саге management), який широко використовується у західних країнах. Для того, щоб навчити соціальних працівників практичним прийомам соціального супроводу сімей, необхідно розглянути деякі теоретичні аспекти методу «ведення випадку» (саге management — у Великобританії, саsе management — у США). Завдання даного методу соціальної роботи формулюються так: § задоволення вимог клієнта шляхом найбільш ефективного використання всіх можливостей; § надання допомоги клієнтам для того, щоб вони могли існувати по можливості більш незалежно від зовнішньої допомоги; § запобігання чи зведення до мінімуму негативних наслідків § забезпечення партнерських відносин між тими, хто вимагає соціальної допомоги (клієнтами), і тими, хто надає цю допомогу та послуги. Щоб працювати з клієнтом, необхідно, насамперед, вивчити й оцінити ситуацію, у якій він знаходиться, потім розробити план можливого вирішення проблеми, погодити його з самим клієнтом, а по завершенню роботи проаналізувати і визначити результати вжитих заходів. Однією з головних складових «ведення випадку» є надання допомоги вдома. Аргументи такі: § людина, як правило, вимагає соціальної допомоги тимчасово § з гуманних принципів легко зрозуміти, що приємніше і комфортніше переживати період проблему звичайному для клієнта місці (будинку); § для соціального благополуччя людини дуже важливо, щоб не губилися його соціальні зв'язки. Стаціонарне обслуговування у розвинутих країнах критикується з таких причин: § спеціальне стаціонарне обслуговування дуже дорого коштує; § воно не завжди досягає потрібної мети; § при стаціонарних умовах проживання людина ізолюється від звичайного для неї соціуму. Метою допомоги за місцем проживання є створення таких умов, щоб кожна людина змогла жити самостійно і незалежно, по можливості у власному будинку й у звичайному для неї соціальному оточенні. Дуже важливим у соціальній роботі є принцип самодопомоги і самозабезпечення. Це особливо важливо для України, тому що в багатьох соціальних службах робота ведеться таким чином, що контакти клієнтів і соціальних працівників стають майже постійними, тобто в клієнта формується патерналізм, що позбавляє його можливості безпроблемного самостійного існування.
Читайте також:
|
||||||||
|