Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття та завдання соціального супроводу

Функції соціального працівника при здійснені соціального супроводу

Основні етапи соціального супроводу при роботі з клієнтом

Поняття та завдання соціального супроводу

ПЛАН

Література:

1. Діти вулиці: хто вони і як їм допомогти. / Упоряд.: О.Главник, Н. Комарова. – К.: Главник, 2006. -112 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника»)

2. Технологія попередження конфліктів. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника»)

3. Технології навчання дорослих. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника»)

4. Самоукина Н. Практический психолог в школе: лекции, консультирование, тренинги. М.: ИНТОР, 1997. – 192 с.

5. Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Краткий психологический словарь: Личность, образование, самообразование, профессия. – Мн.: «ХЭЛТОН», 1998. – 399 с.

6. Самоукина Н.В. Игры в школе и дома: Психологические упражнения и коррекционные программы. – М.: Новая школа, 1995. – 144 с.

7. Социальная педагогика. Защита семьи и детства: учеб. Пособие для студ. высш. учеб. заведений / Т.В.Лодкина. – 2-е изд., доп.и испр. – М.: Издательский центр «Академия», 2007. – 208 с.

8. Справочник социального педагога: 5-11 классы / Авт.-сост. Т.А. Шишкавец. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: ВАКО, 2007. – 336 с. – (Педагогика. Психология. Управление)

В основі соціального супро­воду сімей є метод соціальної роботи, названий «ведення випад­ку» (саге management), який широко використовується у західних країнах.

Для того, щоб навчити соціальних працівників практичним при­йомам соціального супроводу сімей, необхідно розглянути деякі теоретичні аспекти методу «ведення випадку» (саге management — у Великобританії,

саsе management — у США).

Завдання даного методу соціальної роботи формулюються так:

§ задоволення вимог клієнта шляхом найбільш ефективного використання всіх можливостей;

§ надання допомоги клієнтам для того, щоб вони могли існува­ти по можливості більш незалежно від зовнішньої допомоги;

§ запобігання чи зведення до мінімуму негативних наслідків
ситуації, що спонукала клієнтів звернутися по допомогу до соціальних працівників;

§ забезпечення партнерських відносин між тими, хто вимагає соціальної допомоги (клієнтами), і тими, хто надає цю допомогу та послуги.

Щоб працювати з клієнтом, необхідно, насамперед, вивчити й оцінити ситуацію, у якій він знаходиться, потім розробити план можливого вирішення проблеми, погодити його з самим клієнтом, а по завершенню роботи проаналізувати і визначити результати вжитих заходів.

Однією з головних складових «ведення випадку» є надання до­помоги вдома. Аргументи такі:

§ людина, як правило, вимагає соціальної допомоги тимчасово
(не протягом усього життя);

§ з гуманних принципів легко зрозуміти, що приємніше і ком­фортніше переживати період проблему звичайному для клієнта місці (будинку);

§ для соціального благополуччя людини дуже важливо, щоб не губилися його соціальні зв'язки.

Стаціонарне обслуговування у розвинутих країнах критикується з таких причин:

§ спеціальне стаціонарне обслуговування дуже дорого коштує;

§ воно не завжди досягає потрібної мети;

§ при стаціонарних умовах проживання людина ізолюється від звичайного для неї соціуму.

Метою допомоги за місцем проживання є створення таких умов, щоб кожна людина змогла жити самостійно і незалежно, по можли­вості у власному будинку й у звичайному для неї соціальному оточенні. Дуже важливим у соціальній роботі є принцип самодопомо­ги і самозабезпечення. Це особливо важливо для України, тому що в багатьох соціальних службах робота ведеться таким чи­ном, що контакти клієнтів і соціальних працівників стають май­же постійними, тобто в клієнта формується патерналізм, що позбавляє його можливості безпроблемного самостійного існу­вання.

 


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Завдання.
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  6. А/. Поняття про судовий процес.
  7. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  8. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  9. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  10. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Юридична діяльність як різновид соціальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.