МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мотивація роботи працівниківСамостійне опрацювання Семінарське заняття План Тема 5. Мотивація. 1. Мотивація роботи працівників. 2. Види і зміст теорій мотивації. 3. Сучасні теорії мотивації: 3.1. Сутність змістового підходу до мотивації. 3.2. Сутність процесного підходу до мотивації План 1. Поняття, мета і призначення мотивації. 2. Основні етапи процесу мотивації. 3. Характеристика змістовних теорій мотивації. 4. Процесні теорії мотивації. 5. Суть та види винагород. Матеріальне стимулювання праці. 1. Потреби та методи їхнього задоволення. 2. Ранні теорії мотивації 3. Винагородження як елемент мотивації. 4. Матеріальне стимулювання праці. Література:
2. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. - М.: Дело, 2003.- 702с.
5. Хміль Ф.І. Основи менеджменту: Підручник. – К.: “Академвидав”, 2003. - 608 с.
Мета заняття: розкрити сутність функції мотивації та її місце в системі управління, розглянути види та теорії мотивації. Основні терміни та поняття: мотивація, змістовні теорії мотивації, процесуальні теорії мотивації, первинні та вторинні потреби, внутрішні та зовнішні винагороди, ієрархія потреб за А. Маслоу, теорія потреб Д. МакКлелланда, двофакторна теорія Ф. Герцберга, гігієнічні фактори, мотивуючі фактори, теорія справедливості, модель Портера - Лоулера. Керівники завжди усвідомлювали необхідність спонукати людей працювати на організацію. Однак багато з них вважають, що для цього досить просто матеріальної винагороди. В даному розділі ми дізнаємося, що істинні спонукання, які змушують працівників віддавати роботі максимум зусиль, важко визначити і вони занадто складні. Але, оволодівши сучасними моделями мотивації, керівник може значно розширити свої можливості щодо залучення освічених, кваліфікованих працівників до виконання завдань, спрямованих на досягнення цілей організації. Привести у дію організовану систему для отримання необхідного результату можливо лише шляхом певного впливу на неї управляючого органу або особи. Необхідні певні інструменти впливу на елементи системи, щоб вона почала своє функціонування. Одним із таких інструментів є мотивація. Для того, щоб ефективно рухатися до мети, керівник має не тільки спланувати і організувати роботу, але й примусити людей виконувати її згідно до опрацьованого плану. Мотивація - це процес спонукання себе та інших людей до діяльності для досягнення особистих цілей або цілей організації. Із цього визначення можна зробити висновок, що ефективна реалізація функції мотивації потребує: 1) усвідомлення того, що спонукає працівника до праці; 2) розуміння того, як направити ці спонукання в русло досягнення цілей організації. Потреби - це усвідомлена необхідність у будь-чому, яка спонукає до дії. Потреби поділяються на первинні і вторинні. Первинні - це природжені, генетичні потреби. Наприклад: потреба у їжі, воді, сні тощо. Вторинні виникають у процесі пізнання світу, набуття життєвого досвіду. Наприклад: потреби успіху, поваги, влади тощо. Вони різняться більше, ніж первинні, бо люди мають різний досвід. Читайте також:
|
||||||||
|