МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 8Через На По По По по виду по заказу по мнению по убеждению по требованию по адресу (прислать) по просьбе по своему усмотрению по по всем направлениям по определенным периодам по выходным дням прийти по делу по праздникам по недоразумению по ошибке по болезни агент по получению комиссия по на вигляд на замовлення на думку (погляд) на переконання на вимогу на адресу (надіслати) на прохання на свій розсуд У (в) у всіх напрямках у певні періоди у вихідні дні прийти у справі у (на) свята (святами) через непорозуміння через помилку, помилково через недугу для (значення мети) агент для одержання комісія для
складання резолюції курси для вивчення діловодства ательє по обслуживанию ательє для обслуговування по після(значення часу) по окончании академии після закінчення академії по прибытии після прибуття по получении після отримання
включно Прийменник по
Прийменник згідно з
Прийменник протягом (упродовж:)
Прийменник через
Питання для самоперевірки 1. В чому полягає причина припускання помилок у словосполученнях ? 2. Яких прийменників вимагають прикметники у вищому ступені порівняння ? 3. Назвіть синонімічні прийменники, що керують відношення мети. 4. Назвіть синонімічні прийменники, що виражають причинові відношення. 5. Назвіть синонімічні прийменники, що виражають часові відношення. 6. Назвіть синонімічні прийменники, що виражають допустимі відношення. 7. Назвіть синонімічні прийменники, що виражають об'єктивні відношення. 8. З якими частинами мова поєднується прийменники по у складних прислівників? 9. З якими значеннями вживається прийменник по з іменником по? 10. Наведіть приклад неправильного перекладу конструкцій з прийменником по. Якої Тема:Основні тенденції розвитку культури кінця ХІХ – початку ХХ ст. Навчальна мета:розкрити сутність поняття «модернізм», «модерн», «авангард», «екзистенціалізм», «символізм»; охарактеризувати закономірності розвитку світової культури кінця ХІХ – початку ХХ ст. Виховна мета: формувати якості особистості студента та пізнавальний інтерес; показати значення теми для формування європейської та української культурної компетенції й освіченості в суспільстві, поваги до людей та до різних світових народів. Розвивальна мета: спонукати до пізнавальної, наукової, творчої діяльності; розвивати самостійність та творче мислення. Методична мета: використання презентації та відеороликів на занятті як засобу активізації процесу навчання. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|