МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття світового ринку товарів і послугПроблеми та перспективи входження України у світове економічне співтовариство. Міжнародне регулювання ринку Поняття світового ринку товарів і послуг Тема № 1 Загальна характеристика світового ринку товарів і послуг Список литературы Основная литература: 1. Барышева, А.Д. Этика и психология делового общения (сфера сервиса):- М. :Альфа-М:ИНФРА-М, 2009. 2. Деловое общение. Деловой этикет. Учеб. пособие для ст-ов вузов. /Автор-составитель И.Н Кузнецов. - М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2008. 3. Кибанов А.Я и др. Этика деловых отношений. Уч-к. - М.: ИНФРА-М, 2007. Дополнительная литература: 1. Ботавина Р.Н., Этика деловых отношений. - М.: Финансы и статистика, 2006. 2. Гусейнов А.А., Апресян Р.Г. Этика. - М.: Гардарики, 2008. 3. Шеламова Г.М. Этикет делового общения. - М. Изд. центр "Академия", 2007.
По-перше визначимо поняття товару. Товар – це все, що може задовольнити потребу и пропонується ринку для привертання уваги, придбання, використання та споживання (вироби, послуги, особистості, місця, організації, види діяльності, ідеї тощо). Під терміном "Світовий ринок" розуміють будь-які товарообмінні процеси між країнами, пов'язані з купівлею-продажем товарів та послуг незалежно від того, хто є агентом торговельних операцій. Ринок певного виду товару прийнято називати світовим, якщо він має наступні ознаки: а) участь у ринку багатьох країн; б) великомасштабність торговельних угод; в) регулярність товарообмінних операцій; г) ведення розрахунків по торговельних операціях у вільно конвертованій валюті й ін. Сукупність ринків, що діють у межах країни, обмінних процесів і товарно-грошових відносин на цих ринках іменують внутрішнім (національним) ринком. У складі внутрішнього і світового ринків можуть виділятися регіональні ринки. Регіональні ринки мають власні границі, які можуть відрізнятися від адміністративних. Коли товари реалізуються на світовому ринку, національна праця окремих країн одержує суспільне визнання як частка сукупної праці у світовому господарстві. Ринкова вартість і світовий стандарт якості товарів визначають його ринкову ціну. На світовому ринку, у порівнянні з внутрішнім, ведеться запекла конкуренція, спрямована на розширення зовнішньоекономічної діяльності. Розходження в національних нормах прибутку, відносно високі бар'єри для переливу капіталів, робочої сили, товарів обумовлюють установлення світових цін. Таким чином, на світовому ринку не діє принцип одержання рівного прибутку на рівний капітал, що є одним з найважливіших принципів формування цін у національних рамках. Хоча світовий ринок відрізняється від внутрішніх ринків окремих країн і не може розглядатися як їхня сукупність, на цьому ринку існує тісний взаємозв'язок, що здійснюється через канали зовнішньої торгівлі. Чинники, що зумовлюють необхідність міжнародної торгівлі: - виникнення світового ринку, - нерівномірність розвитку окремих галузей у різних країнах, - тенденція до розширення розмірів виробництва одночасно з обмеженістю місткості внутрішнього ринку, - прагнення отримати більш високі прибутки у зв’язку з використанням дешевої робочої сили та сировини з країн, що розвиваються. Читайте також:
|
||||||||
|