МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна фармакологія.Тема: Вступ. Загальна рецептура. Актуальність теми: Фармакологія пов’язує досягнення теоретичної медицини з практичною. Запобігання захворюванням та лікування більшості хворих здійснюється переважно з застосуванням лікувальних засобів, вакцин або вивороток. Треба мати на увазі. Що лікувальні засоби проявляють не лише позитивну профілактичну та лікувальну дію, та й досить часто спричиняють побічну дію, іноді важкі ускладнення, нові захворювання, навіть смерть. Середній медичний персонал несе відповідальність за небажану (побічну) дію ліків, а також за своєчасне подання допомоги хворому в випадках несприйняття окремих лікарських препаратів, виникнення анафілактичного шоку та ін. Лікарська рецептура являє собою розділ лікознавства, який вивчає правила прописування ліків у різних лікарських формах. Рецепти виписуються на спеціальних бланках, регламентованих наказом МОЗ України №360 від 19.07.2005 року. Рецепт є невід’ємною ланкою ланцюга процесу лікування хворого. Фельдшер повинен вміти підібрати лікувальний препарат у відповідній лікарській формі, враховуючи стан хворого, його вагу та вік, знати класифікацію лікарських форм, способи розрахунку рецептів, структуру рецепта, призначення окремих його частин. Фармакологія є однією із фундаментальних наук про складні процеси взаємодії організму і лікарських засобів в різних умовах і служить теоретичною основою фармакотерапії. Розділ фармакології, що висвітлює дані про шляхи введення, усмоктування, розподіляння по органах і тканинах, хімічне перетворення (біотрансформацію) лікарських речовин та виділення їх з організму, дістав назву фармакокінетики(від грецк. pharmacon- ліки, kineticos- те що, відносяться до руху).Таким чином, фармакокінетика дає відомості про зміни що зазнали лікарські речовини, перебуваючи в організмі протягом певного часу. Розділ фармакологи, що вивчає фармакологічну активність лікарських речовин, тип фармакологічної реакції і механізм лікувального ефекту, називають фармакодинамікою (від грецк. pharmacon -ліки, dynamicos -той що має силу, діє). Отже, фармакодинамика вивчає зміни, що сталися в організмі після введення лікарської речовини. Навчальна мета: Знати: 1. Предмет і задачі фармакології, її зв’язок з іншими науками. 2. Поняття про лікарську речовину, сировину, препарат, форму, функції аптеки та про фармакопею. 3. Правила оформлення окремих рецептів. Призначення окремих його частин. 4. Шляхи введення і виведення лікарських речовин, основні шляхи метаболізму. 5. Характер взаємодії лікарських речовин в організмі, види дії лікарських речовин, особливості дії лікарських речовин при повторних введеннях. Вміти: 1. Виховувати почуття відповідальності за професійність дій. 2.Розв’язувати фармакологічні задачі, використовуючи загальні закономірності фармакокінетики та фармокадинаміки лікарських речовин. Виховна мета: Навчити логічного мислення, почуття відповідальності та професійності дій в призначенні лікувальних засобів. Читайте також:
|
||||||||
|