МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методи навчанняКожну суботу проводились опитування з усього вивченого за тиждень. У учнів старших класів проводилось у виглядідиспутів. Існували і публічні виступи, на які запрошувались батьки, громада і навіть гетьман. Після закінчення кожного класу приймалисьекзамени. Учні відповідали тим вчителям, які будуть вести заняття в наступному році. У навчальному процесі вчителі застосовували і спеціальніметоди заохочення і покарання. Відомо, наприклад, що в граматичному класі під час вивчення латинської мови використовували так званікалькули - довгі аркуші, які зберігались у дерев’яних футлярах. Учневі, який допускав у класі під час відповіді найбільшої кількості помилок, вручали калькулу із зазначеними помилками. Калькула переходила до учня, який допускав ще більше помилок. Учня, в якого вони залишалися до наступного дня, соромили перед усім класом за несумлінне ставлення до навчання. Це сприймалося як серйозне покарання. І кожний намагався не потрапити в таку ситуацію Це свідчить про вміле застосування моральних стимулів до навчання. Організація життя студентів: У Києво-Могилянській академії була розвиненасистема самоуправління. Ректор вибирався зборами вчителів. У серпні вибирали і самих вчителів. Учні вступали в дитячі та юнацькі братства. Вони давали обіцянку любити свою школу, поважати вчителів, після закінчення допомагати їй. Багато випускників надавали школі пожертвування. При академії для приїжджих була створенабурса. За порядок в бурсі відповідалиучні-сенатори. Видатні діячі Києво-Могилянської академії: У Києво-Могилянській академії працювали відомі науковці, вчені, літератори. Високоосвіченою людиною був Петро Могила – “старший братчик і фундатор”. Він навчався в Львівській братській школі, потім у Сорбоні, разом із Декартом Багатогранним. Професор, пізніше ректор колегії - Іонокій Галятовський створив перший підручник з риторики “Ключ разуменій”. У його публіцистичних творах зустрічаються матеріали з історії, ботаніки, мінералогії та інших наук. З іменем професора колегіїІнокентія Гізеляпов’язане створення систематизованого підручника з історії “Синопсис”. Великий внесок у розвиток філософської науки зробив ректор академії Феофан Прокопович - радник Петра І з освіти. Він перший почав пропонувати філософську систему Декарта, Бекона, дав пояснення системи Коперника і Галілея. Випускниками Київської академії були: мислительГ.С.Сковорода,радник Петра І з освітиФеофан Прокопович. Вивчав у ній курс філософії і працював у бібліотеціМ.Ломоносов. Київська академія дала відомих поетів і композиторів Д.Бортнянського, М.Березовського, А.Веделя. Значення: Києво-Могилянська академія була освітнім центром України: 1. Відіграла велику роль в збереженні української культури, мови, в поширенні освіти в Україні і становленні національної школи. 2. За її прикладом створювались школи в Росії, а випускники академії викладали в навчальних закладах Росії, Сербії, Угорщини, Польщі. Викладачі та вихованці Київської академії були засновниками перших навчальних закладів вищого типу в Росії. Так, випускникСімеон Полоцький заснував в 1687 ропі в Москві Греко-Латинську школу, яка пізніше відома як слав’яно-греко-латинська академія. Із 21 її ректорів - 18 вихідці із Києво-Могилянської академії, із 25 префекта - 23. Всього за період з 1701 по 1722 рр із Києва до Москви було забрано 95 викладачів. Випускники Київської академії брали участь у створенні Московського університету (1755). Існують слова сучасника академії: “От академии Киевской аки с православных Афин Читайте також:
|
||||||||
|