Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи навчання

Кожну суботу проводились опитування з усього вивченого за тиждень. У учнів старших класів проводилось у виглядідиспутів. Існували і публічні виступи, на які запрошувались батьки, громада і навіть гетьман. Після закінчення кожного класу приймалисьекзамени. Учні відповідали тим вчителям, які будуть вести заняття в наступному році.

У навчальному процесі вчителі застосовували і спеціальніметоди заохочення і покарання. Відомо, наприклад, що в граматичному класі під час вивчення латинської мови викорис­товували так званікалькули - довгі аркуші, які зберігались у дерев’яних футлярах. Учневі, який допускав у класі під час відповіді найбільшої кількості помилок, вручали калькулу із зазначеними помилками. Калькула переходила до учня, який допускав ще більше помилок. Учня, в якого вони залишалися до наступного дня, соромили перед усім класом за несумлінне ставлення до навчання. Це сприймалося як серйозне покарання. І кожний намагався не потрапити в таку ситуацію Це свідчить про вміле застосування моральних стимулів до навчання.

Організація життя студентів:

У Києво-Могилянській академії була розвиненасистема самоуправління. Ректор вибирався зборами вчителів. У серпні вибирали і самих вчителів. Учні вступали в дитячі та юнацькі братства. Вони давали обіцянку любити свою школу, поважати вчителів, після закінчення допомагати їй. Багато випускників надавали школі пожертвування.

При академії для приїжджих була створенабурса. За порядок в бурсі відповідалиучні-сенатори.

Видатні діячі Києво-Могилянської академії:

У Києво-Могилянській академії працювали відомі науковці, вчені, літератори. Високоосвіченою людиною був Петро Могила – “старший братчик і фундатор”. Він навчався в Львівській братській школі, потім у Сорбоні, разом із Декартом Багатогранним. Професор, пізніше ректор колегії - Іонокій Галятовський створив перший підручник з риторики “Ключ разуменій”. У його публіцистичних творах зустрічаються матеріали з історії, ботаніки, мінералогії та інших наук. З іменем професора колегіїІнокентія Гізеляпов’язане створення систематизованого підручника з історії “Синопсис”. Великий внесок у розвиток філософської науки зробив ректор академії Феофан Прокопович - радник Петра І з освіти. Він перший почав пропонувати філософську систему Декарта, Бекона, дав пояснення системи Коперника і Галілея.

Випускниками Київської академії були: мислительГ.С.Сковоро­да,радник Петра І з освітиФеофан Прокопович. Вивчав у ній курс філософії і працював у бібліотеціМ.Ломоносов. Київська академія дала відомих поетів і композиторів Д.Бортнянського, М.Березов­ського, А.Веделя.

Значення: Києво-Могилянська академія була освітнім центром України:

1. Відіграла велику роль в збереженні української культури, мови, в поширенні освіти в Україні і становленні національної школи.

2. За її прикладом створювались школи в Росії, а випускники академії викладали в навчальних закладах Росії, Сербії, Угорщини, Польщі.

Викладачі та вихованці Київської академії були засновниками перших навчальних закладів вищого типу в Росії. Так, випускникСімеон Полоцький заснував в 1687 ропі в Москві Греко-Латинську школу, яка пізніше відома як слав’яно-греко-латинська академія. Із 21 її ректорів - 18 вихідці із Києво-Могилянської академії, із 25 префекта - 23. Всього за період з 1701 по 1722 рр із Києва до Москви було забрано 95 викладачів. Випускники Київської академії брали участь у створенні Московського університету (1755). Існують слова сучасника академії:

“От академии Киевской аки с православных Афин


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  3. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  4. Адаптації та навчання
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  7. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  8. Адміністративні методи управління
  9. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  10. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  11. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  12. Аерометоди




Переглядів: 1355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Філософські праці гуманістів про виховання та освіту | Етапи проектування. Технічне завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.