Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






У випадках надзвичайних ситуацій

Щодо дій населення

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Чернівецькі міські курси ЦО НМЦ ЦЗ та БЖД Чернівецької області.

Приложение 3


 

 

 
 


 

 

м. Чернівці

2011 р.


 

 

1. Визначення термінів.
2. Обладнання навчально-консультаційного пункту
3. Дії населення за сигналом “Увага Всім”
4. Дії населення на тонкому льоду………………………………..
5. Дії населення при користуванні газом у побуті……….
6. Дії населення при отруєнні грибами……………...
7. Дії населення, якщо заблукали у лісі…………………………
8. Дії населення при прогулянці до лісу…………………………
9. Дії населення при ожеледиці…………………………………..
10. Дії населення при пожежі……………………………………
11.Дії населення при повені, паводку……
12. Дії населення на воді………………………………………….
13. Дії населення при ураженні електричним струмом…………
14. Дії населення при обмороженні………………………………
15. Дії населення при землетрусі…………………………………
16. Дії населення при зсуві ґрунту ……………………………….
17. Дії населення при ураженні блискавкою…………………….
18. Дії населення при зараженні небезпечними хімічними речовинами  

 

 


Читайте також:

  1. IV етап. Ситуаційний підхід
  2. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій
  3. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  4. В яких же випадках може мати місце опосередковане вико­нання злочину?
  5. Вивчення, розслідування ситуацій, що стосуються порушення прав людини.
  6. Види надзвичайних ситуацій та їх класифікація.
  7. Види та причини виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру
  8. Витрати від надзвичайних подій
  9. Відповіді на ситуаційні задачі.
  10. Відповіді на ситуаційні задачі.
  11. Державна служба України з надзвичайних ситуацій
  12. Джерела виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру та їх класифікація




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Визначення термінів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.