МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВисновокВ цьому розділі описуються заходи з техніки безпеки при виконанні основних ремонтних робіт. Основними можуть вважатись механічні операції, на які проводились розрахунки припусків на обробку, визначались норми часу. В разі відсутності механічних операцій , можуть бути прийняті інші операції, направлені на відновлення деталі (наплавочні, гальванічні, слюсарні тощо). Техніка безпеки при виконанні ремонтних робіт Призначення, опис будови та принципу роботи стенду Конструкторський розділ
Обмеженість часу на виконання курсового проекту не дозволяє займатися конструюванням нових пристроїв для відновлення деталей в процесі ремонту. Сутність конструювання полягає в тому, що студент повинен підігнати вже існуючий пристрій до своєї деталі у відповідності з її розмірами і, базуючись на цьому, виконати його складальне креслення (вид загальний).
(пристрою, пристосування)
В даному пункті необхідно описати призначення пристрою, будову та роботу, а також дати техніко-економічне обґрунтування необхідності його застосування. Описуючи будову пристрою, необхідно основним деталям та вузлам присвоїти номери і на них посилатися в тексті. Описати коротку інструкцію з використання пристрою та з техніки безпеки при роботі на ньому. Складальне креслення пристрою виконується в такій послідовності: 1. На малюнку або схемі пристрою визначають пропорційний масштаб розмірів пристрою до істинних розмірів (ці дані записують у чорновику). 2. На ватмані викреслюють оброблювану деталь у вибраному масштабі у 2-х - 3-х проекціях, а потім біля неї креслять у відповідній пропорції сам пристрій. До складального креслення додають специфікацію деталей, виконану на окремому листі формату А4 у відповідності з ДСТ 2.108-68. На складальному кресленні дають нумерацію всіх деталей згідно специфікації та проставляють габаритні розміри пристрою.
3.2 Розрахунок елементів конструкції на міцність
В конструкторському розділі крім опису призначення, будови і роботи необхідно виконати розрахунок деталей на міцність. Для цього необхідно по домовленості з викладачем: 1. Скласти розрахункову схему вузла, деталі якого будуть розраховуватись на міцність (схеми навантажень). 2. Виконати розрахунки на визначення максимального зусилля закріплення деталі, або на визначення правильності вибраних геометричних розмірів, чи розрахунки на забезпечення необхідної міцності. Для цього необхідно використовувати підручники і довідкову літературу з технічної механіки.
У висновку підводиться підсумок проведеної роботи в курсовому проекті, студентом зазначаються основні напрямки проведення ремонтних робіт, що вдалось, чи повністю досягнуто мети в розробці технологічного процесу відновлення деталі. Читайте також:
|
||||||||
|