МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приймання та випробування верстатівЗагальне складання верстатів після ремонту Складання відремонтованого верстата повинне виконуватися відповідно до вимог складальних креслень і забезпечувати точність взаємного розташування складальних одиниць верстата та нормальну роботу усіх його механізмів. Перед складанням усі деталі повинні бути очищені та промиті. Складання здійснюють у порядку, протилежному розбиранню, тобто деталі, зняті при розбиранні останніми, встановлюють при складанні першими. У ремонтній справі на момент складання у відповідності з графіком окремі деталі верстата можуть бути ще не виготовлені або виготовлені не повністю (не відремонтовані). Це значною мірою ускладнює ведення ремонту і тому він повинен бути правильно організований і проводитися згідно із завчасно погодженим графіком. Основою для складання графіка ремонту служать норма простою верстата в ремонті, яка встановлюється відповідно до категорії ремонтної складності (КРС) верстата; укрупнені норми на ремонт і типова технологія ремонту. Крім того, враховується також склад членів ремонтної бригади та їх кваліфікація. Графік ремонту - складає старший майстер РМЦ разом з бригадиром ремонтної бригади. До графіку заносять усі ремонтні роботи по всіх спеціальностях і приблизний розподіл робіт між членами бригади. На кожний розряд встановлюється певний перелік робіт. Наприклад, слюсар 2-го розряду знімає кожухи, кришки; зливає мастило з ємностей;розбирає систему охолодження,задню бабку та ін.
Рисунок 2.9 — Календарний графік капітального ремонту токарно-гвинторізного верстата.
Слюсар 4-горозряду розбирає фартух верстата, коробку подач і супорт тощо. На рисунку наведений графік ремонту токарного верстата 11 – ої категорії ремонтної складності. Складання верстатів повинне забезпечити точність взаємного розташування складальних одиниць і нормальну роботу всіх механізмів. Підгонка і посадка деталей повинна здійснюватися дуже ретельно, без ушкодження їх поверхонь. Поверхні контакту усіх нерухомих з'єднань, від яких залежить точність або жорсткість верстата повинні бути підігнані так, щоб щуп товщиною 0,02...0,04 мм не заходив між поверхнями. Зусилля на рукоятках і маховичках механізмів ручного управління верстатом не повинні перевищувати величин : а) для верстатів масою до 1т- точні установки - 20 Н - робочі переміщенняшення - 40 Н б) для верстатів масою більше 1 т - точні установки - 80 Н - робочі переміщення - 160 Н Просочування мастила з-під кришок не допускається.
Відремонтовані та відрегульовані верстати підлягають випробуванню з метою визначення їх придатності до подальшої експлуатації. Технічний стан відремонтованого верстата оцінюється після таких випробувань : - зовнішній огляд; - обкатка на холостому ходу; - випробування під навантаженням; - перевірка на точність і шорсткість; - перевірка на жорсткість; - випробування на потужність; - перевірка на геометричну точність. Читайте також:
|
||||||||
|