МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи, методи, функції маркетингу.Можна виділити такі основні принципи маркетингу: 1. Ретельний облік потреб споживача, стану і динаміки попиту, умов підприємницької діяльності. 2. Створення умов для максимального пристосування виробництва до вимог ринку, до структури попиту, виходячи з довгострокової перспективи. 3. Інформування потенційних споживачів і вплив на них за допомогою інструментів маркетингу. Цілі маркетингу поєднують у п'ять груп: - ринкові (частка на ринку, завоювання ринку, виявлення перспективних ринків); - маркетингові (створення іміджу фірми, заходи щодо формування суспільної думки, обсяг продажів, обсяг прибутку, конкурентна боротьба); - структурно-управлінські (удосконалювання структури керування); - забезпечуючи (цінова політика, стимулювання збуту, споживчі властивості товару, параметри руху товарів); - контроль діяльності. Виділяють, як правило, три взаємозалежних комплекси задач маркетингу: 1) задачі, що відносяться до діяльності на ринку, тобто пов'язані з регулюванням попиту; 2) задачі, що відносяться до сфери підприємства або фірми; 3) задачі, що відносяться до навколишнього середовища Другий комплекс містить задачі: - узгодження стратегій розвитку виробництва, продажів і фінансування; - узгодження використання інструментарію маркетингу; - задачі організаційного характеру; - створення банку маркетингової інформації; - вибір необхідних інструментів маркетинг-міксу для досягнення поставлених цілей. Третій комплекс містить задачі: - недопущення штучних методів створення нестатку в яких-не-будь продуктах; - боротьба з маніпуляцією рекламними засобами; - зниження надмірних витрат у ринкові комунікації; - усунення ненадійних товарів; - упровадження упакування товарів, що відповідало б екологічним вимогам. Маркетингова діяльність підприємства може бути представлена як послідовність чотирьох етапів, кожний з яких включає певну групу функцій. Етапи маркетингової діяльності (функції маркетингу): 1. Аналіз ринкових можливостей: - аналіз факторів маркетингового середовища; - планування, збір, обробка, аналіз маркетингової інформації; - дослідження ринку (аналіз і прогнозування кон'юнктури ринку); - вивчення фірмової структури ринку: споживачів, конкурентів, посередників, постачальників; - діагностика мікросередовища фірми. 2. Вибір цільових ринків: - сегментування ринку; - оцінка сегментів ринку; - позиціонування товарів. 3. Розробка комплексу маркетингу: - визначення товарної політики; - визначення політики ціноутворення; - визначення політики розподілу товару; - визначення політики просування (комунікації). 3. Керування маркетингом: - прийняття стратегічних маркетингових рішень; - планування маркетингу; - створення організаційних форм керування; - контроль.
Читайте також:
|
||||||||
|