МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 3Тести Варіант 2 Теоретичні питання 1. Господарство країн Європи та США у період генези індустріального суспільства (XVI – XVIIІ ст.). Зрушення у розвитку продуктивних сил Європи. 2. Дослідження основних проблем функціонування ринкового господарства у працях А.Сміта, Д.Рікардо, Дж.Мілля, Т.Мальтуса та Ж.Б.Сея. 3. Особливості розвитку змішаних ринкових систем та корпоративних форм господарювання провідних країн світу (50-80-ті роки ХХ ст.) 4. Монетарна концепція чиказької школи монетаризму та її зв'язок з висновками М.Фрідмена та «конструкцією кривої Філліпса» Розкрити зміст категорій і понять Фабричне виробництво; промисловий переворот; централізація капіталу; циклічна криза; „християнський комунізм”; суспільство справедливості; фаланга; центрально-керована економіка; політика “воєнного комунізму”; нова економічна політика; технологічний уклад; державний соціалізм; “дирижизм”. 1. Центральною ідеєю канонічної доктрини Середньовіччя було: а) вчення про “справедливу ціну”, як встановлену Богом; б) впровадження ідеї “справедливої ціни”, під якою розуміли ціну, що дорівнювала витратам праці, а привласнення торгівельного прибутку і відсотку розглядалось як порушення обміну по “справедливій ціні”; в) дотримання античної традиції, пов’язаної з поглядами г) спрямування діяльності людей на отримання прибутку та нагромадження багатства у формі грошей. 2. На думку меркантилістів основним джерелом багатства країни є: а) сільськогосподарське виробництво; б) промислове виробництво; в) зовнішня торгівля; г) внутрішня торгівля. 3. Позитивна оцінка змісту та економічних наслідків політики меркантилізму була дана: а) А. Смітом; б) представниками класичної школи; в) представниками утопічної школи; г) Дж. М. Кейнсом. 4. Що з нижче перерахованого не відповідає принципам меркантилізму: а) заохочення експорту готових товарів; б) заборона вивозу золота та срібла; в) заборона імпорту сировини; г) заохочення пріоритетного розвитку виробничих галузей. 5. Суть економічної політики пізнього меркантилізму зводилась до: а) активного “торгового балансу”; б) активного “грошового балансу”; в) обмеження імпорту; г) обмеження експорту готової продукції. 6. Представниками віденської школи граничної корисності були а) К. Менгер, Е. Бем-Баверк, Ф. Візер; б) Ф. Візер, Е. Бем-Баверк, В. Зомбарт; в) А. Маршалл, В. Парето, Дж. Б. Кларк; г) К. Менгер, Г. Шмоллер, Е. Дюринг. 7. На думку економістів віденської школи, вартість засобів виробництва визначається: а) граничними витратами факторів виробництва; б) граничною корисністю граничного продукту виробництва; в) витратами праці у виробництві; г) суб’єктивною оцінкою їх корисності у споживанні. 8. А. Маршалла вважають засновником неокласичної традиції в її сучасному вигляді тому, що він: а) поєднав теорії граничної корисності та факторів виробництва в моделі попиту і пропозиції; б) запровадив граничний аналіз економічних змінних; в) створив теорію загальної ринкової рівноваги; г) впровадив в економічний аналіз оцінку еластичності попиту. 9. Спільним для засновників всіх шкіл неокласичного нап-рямку було: а) визнання трудової теорії вартості; б) пояснення вартості товарів витратами факторів виробництва; в) застосування методу граничного аналізу змінних; г) використання економіко-математичні теорії економічної поведінки споживача. 10. Автором теорії економічної статики та динаміки є: а) Дж. М. Кейнс; б) Дж. Б. Кларк; в) Р. Харрод; г) Дж. Хікс. Література: [1, с. 9-53, 85-112, 131-145, 185-217,]; [2, с. 25-84, 119-123, 139-194, 217-228, 276-291, 309-336, 407-412]; [3, с. 30-146, 270-543, 560-570]; [4]; [5, с. 21-78, 103-111, 152-162]; [6, с. 49-133, 354-443]; [7, с. 19-171, 208-290, 596-696]; [8, с. 38-194, 226-250, 313-331, 393-473, 548-564, 606-614, 616-651]; [9, с. 28-74, 176-271, 410-426, 479-565]; [10, с. 12-85, 97-106, 129-158, 223-278, 352-381]; [11, с. 75-89, 111-173, 275-287, 533-612]; [12, с. 11-74, 113-146, 255-299, 308-330]; [13, с. 47-250, 326-358, 487-600, 708-723, 936-1059]; [14, с. 14-88, 153-174, 238-265, 371-453, 530-556]; [15, с. 10-73, 87-97, 116-120, 140-172, 227-245, 298-301]; [16, с. 73-87, 117-186, 257-328]; [17, с. 19-60, 87-93, 121-138, 196-216, 246-254]; [18, с. 7-34, 51-60, 78-109, 130-157, 183-200]; [19, с. 15-148, 164-295, 303-365]; [20, с. 22-103, 138-160, 203-249, 309-388, 395-399]; [21, с. 21-308]; [22, с. 7-150, 207-291]; [23, с. 13-57, 149-177, 233-250]; [24, с. 18-98, 156-228, 230-246, 291-323, 421-456]; [25, с. 13-40, 134-142, 150-189, 200-211, 226-244]. Теоретичні питання 1. Нові тенденції господарського розвитку держав Європейської цивілізації наприкінці XVIIІ – початку XIX ст. 2. Трансформація класичної буржуазної політекономії на межі XVIIІ – XIX ст. 3. Науково-технічна революція і науково-технічний прогрес та їх вплив на розвиток світової системи господарства та національних економік у першій половині ХХ ст. 4. Концепції «індустріального», «нового індустріального» та «постіндустріального суспільства». Розкрити зміст категорій і понять Первісне нагромадження капіталу; робоча сила як товар; постійний та змінний капітал; вартість і споживча вартість; органічна будова капіталу; оборот капіталу; держава загального добробуту; ортодоксальна програма стабілізації; гетеродоксальна програма стабілізації; відкрита економіка; соціально-орієнтована економіка. Читайте також:
|
||||||||
|