МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 4Тести 1. Назвіть головні засади класичної школи політичної економії: а) державне регулювання економіки; б) дослідження сфери обігу; в) визнання дії об’єктивних економічних законів; г) проголошення економічного лібералізму; д) дослідження сфери виробництва; е) визнання сфери обігу джерелом багатства; ж) розгляд проблеми цінності переважно з позицій трудової теорії. 2. Назвіть прихильників фізіократизму: а) В. Петті; б) Дюпон де Немур; в) маркіз Мірабо; г) А. Сміт; д) Ф. Кене; е) Ж. Тюрго; ж) П. Буагільбер; з) Мерсьє де Ла Рів’єр. 3. Назвіть теоретичні засади економічних поглядів А. Сміта: а) егоїзм людини; б) споживча вартість як мета виробництва; в) схильність людей до обміну; г) обіг як джерело багатства; д) низький рівень заробітної плати; е) поділ праці; ж) економічний лібералізм; з) дія об’єктивних економічних законів; і) визначення цінності речі її корисністю. 4. Назвіть, яку працю А. Сміт визнає за продуктивну: а) працю в сільському господарстві; б) працю у сфері матеріального виробництва; в) працю, що створює цінність; г) працю у сфері обігу; д) працю у сфері нематеріального виробництва; е) працю, що закріплюється в матеріальних цінностях. 5. Назвіть проблеми, що перебували в центрі економічних досліджень Д. Рікардо: а) аналіз обмеженості ресурсів; б) теорія цінності; в) дослідження потреб людини; г) розподіл багатства; д) аналіз якісних характеристик капіталізму. 6. В основу соціально-економічної перебудови Росії Пестель покладав: а) ідею створення двох форм власності на землю; б) розвиток промисловості та торгівлі; в) знищення кріпацтва й усунення самодержавства; г) аграрні перетворення. 7. Критикуючи буржуазну політичну економію, Герцен і Огарьов проголошують необхідність створення нової економічної науки, яка б: а) досліджувала виробничі відносини; б) вивчала економічні закони; в) вивчала проблеми селянства; г) виступила проти основ капіталізму та за обґрунтування ідей соціалізму. 8. На думку В. Дмитрієва, головна мета його економічних досліджень: а) показати плодотворність застосування математичного методу до вивчення економічних явищ; б) дати аналіз теорії прибутку і теорії ренти; в) довести сумісність трудової теорії вартості і теорії граничної корисності; г) за допомогою математичних методів розв’язати теоретичні соціально-економічні проблеми. 9. Високий ступінь відокремлення землі від общини мала: а) азіатська форма земельної власності; б) германо-слов’янська форма земельної власності; в) антична форма земельної власності; г) жодна з відповідей не вірна. 10. Нова економічна політика в Росії передбачала: а) розширення сфери обміну між господарськими суб’єктами; б) сполучення державних і громадських засад в управлінні; в) масовий державний примус (конфіскація, націоналізація, трудові армії); г) всі відповіді правильні. Література: [1, с. 31-53, 63-66, 73-84, 122-130, 218-293]; [2, с. 52-93, 107-114, 125-137, 196-205, 239-255]; [3, с. 30-211, 214-267]; [4]; [5, с. 39-78, 103-111, 163-167]; [6, с. 444-491]; [7, с. 99-182, 691-720]; [8, с. 129-250, 281-302, 337-345, 661-690]; [9, с. 42-93, 110-135, 312-329, 384-477, 653-687]; [10, с. 65-98, 107-119, 315-351]; [11, с. 90-103, 197-232]; [12, с. 48-85, 107-112, 179-200, 290-307]; [13, с. 171-308, 362-403, 1067-1243]; [14, с. 55-139, 175-215, 266-292, 454-497]; [15, с. 47-97, 121-139, 173-202]; [16, с. 73-87, 117-206]; [17, с. 43-78, 94-107, 139-150, 217-235]; [18, с. 15-44, 61-77, 158-182]; [19, с. 164-288, 437-462]; [20, с. 50-183, 280-308, 399-422]; [21, с. 107-221, 439-446]; [22, с. 130-150, 292-307]; [23, с. 58-118, 224-232, 306-321]; [24, с. 58-118, 121-138, 350-420, 457-466]; [25, с. 30-110, 140-148]. Теоретичні питання 1. Особливості формування ринкового господарства у країнах Європейської цивілізації на початку XIX ст. 2. Критика капіталізму та ідеалізація дрібного виробництва. 3. Поглиблення криз національних економік у 70-80-х роках ХХ ст.: причини і наслідки. 4. Історія формування і загальна характеристика еволюції теорії соціал-демократії. Розкрити зміст категорій і понять Емпіричні дослідження; економічні концепції; економічні явища; економічні закони; методи дослідження; функції предмету; економічна роздробленість; функціональний капітал; “романтичний рух”; кредитне господарство; “виховний протекціонізм”. Читайте також:
|
||||||||
|