МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 4Тести 1. Назвіть головні засади класичної школи політичної економії: а) державне регулювання економіки; б) дослідження сфери обігу; в) визнання дії об’єктивних економічних законів; г) проголошення економічного лібералізму; д) дослідження сфери виробництва; е) визнання сфери обігу джерелом багатства; ж) розгляд проблеми цінності переважно з позицій трудової теорії. 2. Назвіть прихильників фізіократизму: а) В. Петті; б) Дюпон де Немур; в) маркіз Мірабо; г) А. Сміт; д) Ф. Кене; е) Ж. Тюрго; ж) П. Буагільбер; з) Мерсьє де Ла Рів’єр. 3. Назвіть теоретичні засади економічних поглядів А. Сміта: а) егоїзм людини; б) споживча вартість як мета виробництва; в) схильність людей до обміну; г) обіг як джерело багатства; д) низький рівень заробітної плати; е) поділ праці; ж) економічний лібералізм; з) дія об’єктивних економічних законів; і) визначення цінності речі її корисністю. 4. Назвіть, яку працю А. Сміт визнає за продуктивну: а) працю в сільському господарстві; б) працю у сфері матеріального виробництва; в) працю, що створює цінність; г) працю у сфері обігу; д) працю у сфері нематеріального виробництва; е) працю, що закріплюється в матеріальних цінностях. 5. Назвіть проблеми, що перебували в центрі економічних досліджень Д. Рікардо: а) аналіз обмеженості ресурсів; б) теорія цінності; в) дослідження потреб людини; г) розподіл багатства; д) аналіз якісних характеристик капіталізму. 6. В основу соціально-економічної перебудови Росії Пестель покладав: а) ідею створення двох форм власності на землю; б) розвиток промисловості та торгівлі; в) знищення кріпацтва й усунення самодержавства; г) аграрні перетворення. 7. Критикуючи буржуазну політичну економію, Герцен і Огарьов проголошують необхідність створення нової економічної науки, яка б: а) досліджувала виробничі відносини; б) вивчала економічні закони; в) вивчала проблеми селянства; г) виступила проти основ капіталізму та за обґрунтування ідей соціалізму. 8. На думку В. Дмитрієва, головна мета його економічних досліджень: а) показати плодотворність застосування математичного методу до вивчення економічних явищ; б) дати аналіз теорії прибутку і теорії ренти; в) довести сумісність трудової теорії вартості і теорії граничної корисності; г) за допомогою математичних методів розв’язати теоретичні соціально-економічні проблеми. 9. Високий ступінь відокремлення землі від общини мала: а) азіатська форма земельної власності; б) германо-слов’янська форма земельної власності; в) антична форма земельної власності; г) жодна з відповідей не вірна. 10. Нова економічна політика в Росії передбачала: а) розширення сфери обміну між господарськими суб’єктами; б) сполучення державних і громадських засад в управлінні; в) масовий державний примус (конфіскація, націоналізація, трудові армії); г) всі відповіді правильні. Література: [1, с. 31-53, 63-66, 73-84, 122-130, 218-293]; [2, с. 52-93, 107-114, 125-137, 196-205, 239-255]; [3, с. 30-211, 214-267]; [4]; [5, с. 39-78, 103-111, 163-167]; [6, с. 444-491]; [7, с. 99-182, 691-720]; [8, с. 129-250, 281-302, 337-345, 661-690]; [9, с. 42-93, 110-135, 312-329, 384-477, 653-687]; [10, с. 65-98, 107-119, 315-351]; [11, с. 90-103, 197-232]; [12, с. 48-85, 107-112, 179-200, 290-307]; [13, с. 171-308, 362-403, 1067-1243]; [14, с. 55-139, 175-215, 266-292, 454-497]; [15, с. 47-97, 121-139, 173-202]; [16, с. 73-87, 117-206]; [17, с. 43-78, 94-107, 139-150, 217-235]; [18, с. 15-44, 61-77, 158-182]; [19, с. 164-288, 437-462]; [20, с. 50-183, 280-308, 399-422]; [21, с. 107-221, 439-446]; [22, с. 130-150, 292-307]; [23, с. 58-118, 224-232, 306-321]; [24, с. 58-118, 121-138, 350-420, 457-466]; [25, с. 30-110, 140-148]. Теоретичні питання 1. Особливості формування ринкового господарства у країнах Європейської цивілізації на початку XIX ст. 2. Критика капіталізму та ідеалізація дрібного виробництва. 3. Поглиблення криз національних економік у 70-80-х роках ХХ ст.: причини і наслідки. 4. Історія формування і загальна характеристика еволюції теорії соціал-демократії. Розкрити зміст категорій і понять Емпіричні дослідження; економічні концепції; економічні явища; економічні закони; методи дослідження; функції предмету; економічна роздробленість; функціональний капітал; “романтичний рух”; кредитне господарство; “виховний протекціонізм”. Читайте також:
|
||||||||
|