МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 5Тести 1. Перехід від ручного, ремісничо-мануфактурного до великого машинного фабрично-заводського виробництва – це: а) науково-технічний прогрес; б) науково-технічна революція; в) промисловий переворот; г) індустріалізація. 2. Ф. Бастіа вважав предметом політичної економії: а) закони виробництва і розподілу багатства; б) суспільні формації і економічні закони, що регулюють виробництво і процеси обміну благами у суспільстві; в) сукупність приватних інтересів та їх узгодження у суспільстві; г) способи виробництва. 3. Хто є автором “закону спадної родючості ґрунту”? а) Т. Мальтус; б) Р. Мак-Куллох; в) В. Сеніор; г) Дж. Мілль. 4. Що за Ж.-Б. Сеєм є джерелом усіх цін? а) праця; б) витрати виробництва; в) корисність товарів; г) вартість товарів. 5. Внесок Г.Ч. Кері в економічну теорію визначається: а) теорією послуг і економічної гармонії; б) теорією трьох факторів виробництва; в) теорією протекціонізму; г) теорією збалансованого розвитку національної економіки; д) теорією економічного зростання. 6. Зародження капіталістичних відносин у ХІХ ст. в Україні супроводжувалось: а) зростанням промисловості і торгівлі; б) впровадженням машинного виробництва у сільське господарство; в) розвитком фінансової і банківської системи; г) зростанням суспільного поділу праці. 7. В яких умовах відбувався розвиток політичної економії в Україні у пореформений (1861 р.) період? а) коли феодальна формація поступалася місцем капіталістичному ладу; б) при деяких положеннях класичної школи політекономії; в) при домінуванні теорії К. Маркса та інших шкіл політекономії; г) бурхливого розвитку продуктивних сил. 8. Аргументація легальних марксистів ґрунтувалась на: а) вивченні сучасної економічної дійсності; б) реальних процесах капіталістичного розвитку; в) критиці доктрини народництва; г) революційних процесах, що мали місце у Західній Європі. 9. Від якої економічної теорії відмовились ліберальні народники, що групувалися навколо журналу “Основа”? а) орієнтації на радикальне усунення залишків кріпосництва; б) селянської соціалістичної революції; в) дрібнобуржуазних реформістів; г) селянського землеволодіння. 10. Визначіть, що офіційно пропонували лідери легального марксизму у ХХ ст.? а) ідеї буржуазного лібералізму; б) елементи економічного учення марксизму; в) політичну та ідеологічну позиції марксизму; г) ревізіонізм. Література: [1, с. 54-72, 113-121]; [2, с. 15-24, 86-105, 116-119, 207-209, 232-235]; [3, с. 23-29, 149-211, 546-559]; [4]; [5, с. 14-18, 39-56, 68-89]; [6, с. 4-49]; [7, с. 9-12, 19-117, 463-596]; [8, с. 16-37, 213-219, 276-311, 332-388]; [9, с. 7-27, 75-110, 138-159, 359-384]; [10, с. 5-10, 86-96, 120-128, 340-342]; [11, с. 275-287]; [12, с. 4-10, 75-81, 147-162, 171-178]; [13, с. 19-43, 251-323, 407-483, 606-633]; [14, с. 3-10, 89-152, 216-237, 293-337, 498-529]; [15, с. 5-9, 774-86, 99-110, 114-115, 259-292]; [16, с. 3-10, 73-87, 138-145, 235-241]; [17, с. 15-19, 61-86, 108-120, 151-191, 236-245]; [18, с. 5-6, 35-47]; [19, с. 9-14, 164-236]; [20, с. 9-22, 104-137, 184-202, 389-394]; [21, с. 3-20, 107-221]; [22, с. 5-6, 151-206]; [23, с. 9-12, 119-148]; [24, с. 8-16, 99-120, 139-154]; [25, с. 7-12, 76-96, 112-133, 143-149]. Теоретичні питання 1. Промислові революції в країнах Західної Європи: їхня сутність і значення у формуванні матеріально-технічної бази ринкової економіки. 2. Історичні умови виникнення утопічного соціалізму у Західній Європі (XVI – XVIIІ ст.) та його загальна характеристика. 3. Господарський розвиток України в період боротьби за державну незалежність (1917 – 1921 р.) 4. Внесок українських економістів у розвиток економічної теорії в період радянської доби. Розкрити зміст категорій і понять Натуральне господарство; цехове виробництво; товарне виробництво; позичковий процент; гроші та їх функції; ринкова ціна; меркантилізм; імперіалізм; монополістичний капіталізм; неокласицизм; маржиналізм; гранична корисність; гранична продуктивність; закони Госсена. Читайте також:
Переглядів: 483
|
||||||||
|