МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 6Тести 1.Кому з науковців належить вислів: «…політична економія є неможливою, коли мінова вартість не піддається виміру?» а) С. Сісмонді; б) К. Робертусу; в) П. Прудону; г) Ф. Лассалю. 2. Представники економічного романтизму висували реформаторські концепції, у відповідності з якими звичайною оголошувалась: а) економіка вільної конкуренції; б) економіка дрібних власників; в) соціалістична економіка; г) трудова теорія вартості. 3. Хто з науковців є винахідником «залізного» закону заробітної плати? а) С. Сісмонді; б) Ф. Лассаль; в) К. Робертус; г) Т. Кампанелла. 4. Відомий економіст С. Сісмонді джерелом суспільного багатства вважав: а) землю; б) капітал; в) працю; г) конкуренцію. 5. П. Прудон у своїх працях наголошував на тому, що на розвиток суспільної економіки негативно впливає: а) приватна власність; б) економічна свобода суб’єктів; в) конкуренція; г) держава. 6. Вкажіть історичний період, в який у Сполучених Штатах відбулась «велика депресія»: а) 1941-1945; б) 1974-1975; в) 1929-1933; г) 1789-1791. 7. Який з малюнків відображає кейнсіанську криву попиту на інвестиції? 8. Загальна формула макроекономічного рівняння в економіці з урахуванням зовнішньоекономічного сектора, згідно теорії а) C+IN=ЧНП б) I+G+X=S+T+M в) ВНП=С+I+G+XN г) X-M=XN 9. Теоретичні підходи Дж. Кейнса до економічного аналізу з врахуванням психології людей знайшли своє відображення у використанні: а) схильності людини до споживання та зберігання; б) методу «робінзонади»; в) підходу до позицій «раціональної людини»; г) врахування економічних інтересів різних верств суспільства. 10. У 1936 р. вийшла головна книга Дж. М. Кейнса, в якій були викладені загальні базові принципи наукової «кейнсіанської революції». Вона мала назву: а) «Загальна теорія зайнятості, відсотка і грошей»; б) «Теорія економічної динаміки»; в) «Загальна теорія споживання та інвестицій»; г) «Теорія мультиплікатора та економічна рівновага». Література: [1, с. 9-30, 63-66, 85-112, 131-140, 172-184]; [2, с. 25-57, 116-123, 139-144, 239-255, 261-272, 293-306, 407-414]; [3, с. 270-543, 584-622]; [4]; [5, с. 18-55, 68-77, 152-162]; [6, с. 49-133, 354-443]; [7, с. 19-171, 194-207, 596-690]; [8, с. 38-140, 276-280, 313-337, 393-473, 543-564, 572-595]; [9, с. 28-41, 95-109, 175-298, 384-566]; [10, с. 11-47, 97-106, 129-158, 176-222, 352-381]; [11, с. 13-58, 234-257]; [12, с. 11-48, 81-84, 105-106, 113-146, 225-254, 308-326]; [13,с. 47-167, 308-358, 487-600, 708-726, 823-934]; [14, с. 14-54, 140-174, 238-266, 338-370, 530-556]; [15,с. 10-46, 99-120, 140-172, 203-226, 298-305]; [16, с. 25-87, 117-172, 207-322]; [17, с. 19-42, 79-93, 121-138, 180-195, 246-254]; [18, с. 7-14, 51-60, 78-129, 183-200]; [19, с. 15-223, 278-317, 375-396]; [20, с. 22-49, 131-160, 203-279, 395-398]; [21, с. 21-106, 168-308]; [22, с. 7-129, 207-291]; [23, с. 13-57, 149-206, 262-286]; [24, с. 18-56, 119-120, 156-228, 247-290, 421-456]; [25, с. 13-29, 112-142, 150-189, 213-224]. Читайте також:
|
||||||||
|