Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 6. Розвиток ринкового господарства в період становлення національних держав (друга половина ХVІІ – перша половина ХІХ ст.).

Становлення ринкової економіки та капіталістичної системи в країнах Європейської цивілізації. Формування основних елементів ринку в Європі. Зміна системи землеволодіння. Виникнення ринку землі. Соціально економічні перетворення. Буржуазні революції в Європі та США. Формування ринку праці. Початок формування інфраструктури ринку. Виникнення бірж та формування банківської системи.

Вплив розвитку ринкової економіки на європейську економічну думку. Зародження класичної політекономії. Економічні передумови виникнення класичної школи. Економічні погляди засновників класичної політекономії. В.Петті як основоположник класичної політекономії. Критика меркантилізму. Трудова теорія вартості. Абстрактний метод. Зародження національного рахівництва. Виникнення класичної політекономії у Франції. Економічні погляди П’єра де Буагільбера. Економічне вчення фізіократів. Соціально-економічні передумови виникнення школи фізіократів у Франції. Економічні погляди Ф.Кене. Економічні погляди А.Тюрго.

Економічна система Адама Сміта. А.Сміт як засновник ідеології економічного лібералізму. Концепція „невидимої руки ринку” та „економічної людини”. Закладення фундаменту для розвитку економічної науки. Розвиток методології економічного аналізу. Вчення про поділ праці, фактори економічного розвитку, про вартість, доходи і класи. Продуктивна та непродуктивна праця. Нагромадження капіталу й продуктивність праці. Заробітна плата, прибуток, рента в поглядах Сміта. Суперечності теорії вартості, догма Сміта.

Промисловий переворот, його суть та особливості здійснення в країнах Європейської цивілізації. Промисловий переворот. Структурні зміни в економіці в період промислового перевороту. Передумови промислового перевороту. Фактори та хід промислового перевороту в Англії. Хід промислового перевороту в Франції. Причини гальмування та фактори промислового перевороту в Німеччині. Особливості та фактори промислового перевороту в США. Наслідки промислового перевороту для економічного розвитку провідних країн та становлення національних ринків.

Розвиток ідей класичної політекономії в умовах фабричного капіталізму. Зміна соціально-економічної ситуації в кінці XVIII – на початку XIX ст. Вплив промислової революції, економічних криз, загострення соціальних протиріч на подальший розвиток ідей класичної школи. Теоретичні погляди Ж.Б.Сея. Економічні погляди Т.Мальтуса. Розвиток ідей класичної школи Давідом Рікардо в нових історичних умовах. Започаткування „лінії Рікардо” в економічній теорії. Дрібнобуржуазна критика капіталізму. Економічне вчення Ж.-Ш.Сімона де Сісмонді.

Завершальний етап розвитку класичної школи. Еволюція ідей класичної школи в працях В.Сеніора, Ф.Бастіа, Г.Кері. Завершення класичної політекономії в працях Дж.С.Мілля. подальший розвиток Міллем поглядів Рікардо. Проблеми власності і добробуту в працях Мілля. Теорія соціального партнерства. Соціальний реформізм Дж.С.Мілля.


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. II Державна дума
  4. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  5. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  6. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  7. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  8. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  9. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  10. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  11. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  12. XVII ст.). Виникнення козацтва.




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ТЕМА 7. Ринкове господарство країн Європейської цивілізації в період монополістичної конкуренції (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.