![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Процес стиску.Процес впуску. 2.1. Кількість повітря або пальної суміші, яка надійшла до циліндра за час наповнення його і залежить від ряду факторів, основними з яких є: а) аеродинамічний опір впускного тракту –∆Рa ; б) підігрів свіжого заряду – ΔТa ; в) наявність у циліндрі залишкових газів – mг ; 2.2. Досконалість процесу наповнення оцінюють коефіцієнтом наповнення ηv, який залежить від ряду факторів, основними є : тиск наприкінці впуску – Ра ; коефіцієнт залишкових газів – γ ; температури наприкінці впуску – Та . 2.2.1. Тиск наприкінці впуску (Ра)залежить в основному від аеродинамічних втрат у впускному тракті Ра = ( 0,75…0,90)Ро де: Ро – атмосферний тиск . 2.2.2. Коефіцієнт залишкових газів (γ) являє собою відношення кількості газів (mг), що залишилися у циліндрі від попереднього циклу, до кількості свіжого заряду mз тобто
З якої видно, що на (γ) впливають (Рг і Тг) – тиск і температура залишкових газів і міра стиску (ε) і коефіцієнт наповнення (ηv). 2.2.3. Температуру наприкінці впуску (Та) визначаємо за допомогою рівняння теплового балансу, складеного для свіжого заряду і залишкових газів до і після змішування. mз · Ср′ · (Тк + Т) + mг · Ср″ · Тг = (mз + mг) Ср · Та де: mз і mг – маси свіжого заряду і відпрацьованих газів, кг; Ср′ - Ср″ - Ср – питомі теплоємності, відповідно: свіжого заряду, залишкових газів і пальної суміші. Тк – температура свіжого заряду перед впуском, К; ΔТ – підігрів свіжого заряду, К ; Тг і Тз – температури, відповідно відпрацьованих і пальної суміші, К. Провівши математичні перетворення отримаємо:
2.2.4. Коефіцієнт наповнення (γ) являє собою відношення кількості свіжого заряду (mз), яка дійсно надійшла до циліндра, до тієї кількості свіжого заряду (mh), яка б могла теоретично вміститися в робочий циліндр (Vh). ; Після проведення математичних перетворень отримаємо або так як для двигунів без наддуву Рк = Ро і Тк = То
З аналізу формули видно, що ηv – зростає, коли ростуть Va , Ра і Тк , і навпаки ηv – зменшується, коли зростають Vh , Та і γ.
Таблиця параметрів процесу впуску
У чотирьохтактному двигуні процес стиску починається після закривання впускного клапана. Стиск свіжого заряду оцінюють мірою стиску = Vа/ Vс Теоретично при збільшенні ε економічність двигуна повинна безперервно зростати. Проте зростання ε обмежується збільшенням механічних навантажень і детонацією. Процес стиску описується рівнянням політропи: pVn1 = const; TVn1 = const, де n1- показник політропи стиску. У дійсному циклі цей показник змінний, так як на початку стиску газ холодний і теплообмін іде від стінки циліндра до газу, тому n1> к. Наприкінці стиску газ нагрівається і теплообмін іде від газу до стінок циліндра, тому n1 <к . У бензинових ДВЗ показник n1 менший, ніж у дизелів внаслідок затрати частини теплоти на випаровування краплин палива, що міститься в горючій суміші. Його величина залежить від режиму роботи, експлуатаційних умов і технічного стану двигуна. Зокрема, чим більша частота обертання колінчастого вала, тим більший n1, збільшення діаметра циліндра призводить до зростання n1. Для визначення середнього показника політропи використовуємо рівняння ; де- n – кількість обертів колінчастого вала; Процес стиску характеризується тиском і температурою наприкінці процесу, тобто в точці (с) індикаторної діаграми, які обчислюються за рівняннями політропи стиску: ; ; Звідки ; Тиск наприкінці стиску рс (компресія) вимірюється за допомогою компресометра і є дуже важливим діагностичним параметром, який характеризує технічний стан двигуна, його значення повинні знаходитись в наступних межах:
Таблиця параметрів процесу стиску
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|