Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поведінка на співбесіді

Техніка співбесіди (інтерв’ю) з роботодавцями

Не полінуйтеся дізнатися ім’я того, хто читатиме листа, і винесіть у першому рядку.

Частіше згадуйте назву компанії, не пишіть загальних слів і не вказуйте неконкретні проекти, що Ви їх ніби то здійснили. Стосовно останнього, то взагалі побільше конкретного.

Напишіть те, що Ви знаєте про цю компанію.

Напишіть, що саме Вас цікавить в компанії і чому Ви хочете в ній працювати.

Пишіть про те, чого Ви хотіли б досягти, працюючи в компанії.

Пишіть, які конкретні професійні риси дають змогу домогтися реалізації окреслених завдань.

Про попередніх роботодавців відгукуйтеся лише позитивно, а причину. якої Ви залишили попереднє місце роботи, пов'язуйте з прагненням до професійного зростання, яке стало практично неможливим.

Вкажіть контактну інформацію, коли Ви готові приїхати ті співбесіду,

І ще одне. Обсяг листа має не перевищувати 2000 знаків, у тому числі пропуски, це приблизно 1 сторінка через 1 інтервал..

 

Підготовка до співбесіди. Намагайтесь озброїтися достатньою кількістю даних про організацію, куди маєте намір влаштуватися.

Майте при собі не лише резюме, але й копії необхідних документів, у тому числі, про освіту, рекомендаційні листи.

Будьте готові назвати прізвища та телефони осіб, що надали вам рекомендації (попередньо узгодивши це з ними).

Точно виясніть місце розташування офісу та маршрут, щоб не запізнитись.

Подбайте про те, щоб мати у запасі достатньо часу і не нервувати, якщо співбесіда затягуватиметься.

В одязі дотримуйтеся стриманого ділового стилю.

Складіть список можливих питань і підготуйте варіанти відповідей.

Обов'язково підготуйте перелік запитань, щоб поставити їх, якщо буде надана така можливість.

В офісі намагайтеся бути з усіма чемним і ввічливим.

Старанно заповнюйте всі анкети і формуляри, що будуть запропоновані.

На початку співбесіди обов’язково представтесь. Поцікавтесь, як звертатися до співрозмовника.

Тримайте зоровий контакт ( відкритий дозований погляд).

Уважно, не перебиваючи, вислуховуйте запитання.

Якщо ви не впевнені, що добре зрозуміли, не соромтесь уточнити («Чи правильно я зрозумів, що...»).

Уникайте багатослів’я, відповідайте коротко, по суті, будьте об'єктивні та правдиві, але не занадто відверті.

Тримайтеся з гідністю, впевнено, проте намагайтеся утриматися від зухвальства.

Якщо вам запропонують можливість поставити запитання, обов'язково скористайтесь нею, проте не захоплюйтеся (двох – трьох питань цілком досить).

Ставлячи запитання, насамперед, цікавтесь змістом роботи і умовами її успішного виконання.

На першому етапі співбесіди намагайтесь не ставити запитань про оплату праці.

Обов'язково уточніть, як саме ви зможете дізнатися про результати співбесіди, постарайтеся домовитись про те, щоб зателефонувати самому.

Закінчуючи співбесіду, не забудьте про звичайні норми ввічливості.


Читайте також:

  1. Відповідальність та етична поведінка у бізнесі.
  2. Галузях Поведінка по відношенню до колег
  3. Девіаційна поведінка представників окремих соціальних груп
  4. Економічна поведінка домогосподарств
  5. Економічна поведінка – сукупність дій соціальних суб’єктів, в яких виражається спосіб здійснення економічної діяльності.
  6. Етична поведінка стосовно взаємодіючих організацій
  7. Етична поведінка стосовно клієнтів
  8. Етична поведінка як сукупність вчинків та дії людей
  9. Етична поведінка як сукупність вчинків та дій людей
  10. Загальні властивості та поведінка вірусів
  11. Злочинна поведінка та механізми її формування
  12. Інформація про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації, поведінка та дії в цих умовах




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Написання листів до роботодавців | Діяльність держави з працевлаштування молоді

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.