Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Специфічна поведінка покупців стосовно новинки.

Під новинкою розуміють товар, що частина потенційних клієнтів сприймає як щось нове, а під її сприйняттям розуміється рішення індивіда стати регулярним користувачем товару.

Етапи процесу сприйняття підрозділяють на:

1) поінформованість - споживач довідався про новинку, але не має про неї достатньої інформації;

2) інтерес - споживач орієнтований на пошуки інформації про новинку;

3) оцінка - споживач вирішує, чи має сенс випробувати новинку;

4) проба - споживач випробовує новинку в невеликих масштабах для того, щоб скласти більш повне уявлення про її цінність;

5) сприйняття - рішення споживача повною мірою і регулярно користуватися новинкою.

Люди помітно відрізняються один від одного своєю готовністю до випробування нових товарів. Сприйнятливість до нового - це ступінь порівняльного випередження індивідом інших членів своєї суспільної системи в сприйнятті нових ідей. Категорії споживачів за часом сприйняття ними новинок наступні:

· новатори (2,5% часу сприйняття новинки);

· ранні послідовники (13,5% часу сприйняття новинки);

· рання більшість (34% часу сприйняття новинки);

· пізня більшість (34% часу сприйняття новинки);

· консерватори (16% часу сприйняття новинки).

Хоча особистий вплив - фактор важливий взагалі, він набуває особливої значимості у деяких ситуаціях і для деяких людей. У відношенні новинки особистий вплив виявляється найбільш значним на етапі оцінки.

На темпи, сприйняття новинки особливо впливають п'ять її характеристик:

1) порівняна перевага, тобто ступінь її удаваної переваги над існуючими товарами;

2) сумісність, тобто ступінь відповідності прийнятим споживчим цінностям і досвіду споживачів;

3) складність, тобто ступінь відносних труднощів розуміння її суті і використання;

4) подільність процесу знайомства з нею, тобто можливість випробування її в обмежених масштабах;

5) комунікаційна наочність, тобто ступінь наочності чи можливості опису іншою людиною результатів її використання.

Серед інших характеристик новинки, що мають вплив на темпи її сприйняття, є:

· початкова ціна;

· поточні (експлуатаційні) витрати;

· частка ризику і невизначеності;

· наукова вірогідність;

· схвалення з боку суспільства.

Продавець товару-новинки повинен вивчити всі ці фактори, приділивши ключовим максимум уваги на етапах розробки як самого товару, так і програми його маркетингу.

1.10. Ринок підприємств і поведінка покупців від імені підприємства

Ринок підприємств - це сукупність осіб й організацій, що закуповують товари для використання їх надалі у виробництві, для перепродажу чи перерозподілу. Підприємства - це ринок сировини, що постачає вироби, капітальне майно (устаткування, будинки), предмети постачання і ділові послуги. Ринок підприємств представлений ринком товарів промислового призначення, ринком посередників і ринком державних установ.

Ринок товарів промислового призначення складається з осіб і організацій, що закуповують товари з метою збільшення збуту, скорочення витрат виробництва, виконання яких-небудь суспільних чи правових вимог. У порівнянні з ринком товарів споживачів ринок товарів промислового призначення відрізняється наступним:

· на цьому ринку менше покупців;

· ці нечисленні покупці крупніші;

· вони сконцентровані географічно;

· попит на товари промислового призначення визначається попитом на товари широкого вжитку;

· цей попит нееластичний;

· попит різко змінюється;

· закупівлі здійснюються професіоналами (відділами матеріального забезпечення, закупниками, закупівельними комісіями).

Рішення, прийняті закупниками для потреб промисловості, варіюються в залежності від ситуації.

Існують три основних види ситуацій здійснення закупівель:

1) повторна закупівля без змін;

2) повторна закупівля зі змінами;

3) закупівля для рішення нових задач (закупівля нового обладнання, нове будівництво, комплексна закупівля “під ключ” і т.д.).

До складу розпорядницького підрозділу закупівельної організації (закупівельного центра чи закупівельної комісії), при закупівлях для рішення нових задач входять усі фахівці підприємства, що грають ту чи іншу роль у процесі ухвалення рішення про закупівлі. Серед них є дійсні користувачі (експлуатаційники) і усі, хто впливає на ухвалення рішення (технологи, механіки, енергетики, постачальники, менеджери і т.д.), що приймають рішення, і особи, що контролюють інформацію про закупівлю.

Основні фактори, що впливають на поведінку покупців товарів промислового призначення, наведені на схемі 1.3.

 

 
 

 

 



Читайте також:

  1. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  2. Визначення базових умов для задоволення потреб покупців
  3. Висновок: все те що може бути відкрито у майбутньому стосовно об’єктивної реальності підпадає під поняття матерія. Тому поняття матерія носить принципово – відкритий характер.
  4. Віддача покупців
  5. Відповідальність та етична поведінка у бізнесі.
  6. Вплив кольору на поведінку покупців.
  7. Галузях Поведінка по відношенню до колег
  8. ГОСТРА І ХРОНІЧНА СПЕЦИФІЧНА ІНФЕКЦІЯ
  9. Девіаційна поведінка представників окремих соціальних груп
  10. Економічна поведінка домогосподарств
  11. Економічна поведінка – сукупність дій соціальних суб’єктів, в яких виражається спосіб здійснення економічної діяльності.
  12. Етична поведінка стосовно взаємодіючих організацій




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес ухвалення рішення про покупку учасниками споживчого ринку | Оргструктура по групах споживачів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.