МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Планування пасажирських перевезеньПланування роботи пасажирського транспорту здійснюється на підставі виявлених пасажирських потоках, що розділяються на міські, приміські і міжміські. Величина потоків визначається чисельністю і рухливістю населення, що постійно збільшується, що спричиняє систематичний ріст потреби населення в поїздках. Міські перевезення. При організації і плануванні перевезень пасажирів у місті необхідно враховувати основні вимоги: наповнення салонів автобусів у тому числі в години пік, повинне бути в межах норми; витрати часу на поїздку повинні бути в межах норми (мінімально припустимих), при цьому повинна забезпечуватися повна безпека руху. При плануванні міських перевезень необхідно мати матеріали обстеження пасажиропотоків, що характеризують їхню фактичну величину за часом доби, і витрати часу пасажирів на поїздки в автобусах. Потреба міського населення в пересуваннях виявляється на основі матеріалів анкетного обстеження, що проводиться роздільно за умовами поїздок. Приміські автобусні перевезення. Обсяг пригородніх автобусних перевезень, який очикується, на плановий рік визначається шляхом аналізу тенденції розвитку пригородніх автобусних, залізничних і водних сполучень області за минулий п'яти -, десятирічний період. Для збільшених розрахунків можна приймати: число поїздок на один жителя області до 60 у рік, середню довжину поїздки пасажира до 14 км; коефіцієнт використання місткості автобусів 0,52 - 0,56. Міжміські автобусні перевезення. При плануванні розвитку міжміських автобусних сполучень виявляється і проводиться аналіз нерівномірності розподілу поїздок по сезонах року і окремих районів області, враховуються кліматичні умови, наявність курортних місць і змін рухливості населення по цілям поїздки. Очікуваний обсяг міжміських автобусних перевезень в області на рік установлюється шляхом аналізу тенденції розвитку автобусного, залізничного, повітряного і водного повідомлень. Для збільшених розрахунків рекомендується приймати з урахуванням місцевих умов, число поїздок на одного мешканця області до 16 у рік: середня дальність поїздки пасажира до 45 км, коефіцієнт використання місткості 0,74 -0,78. Всі інші показники встановлюються шляхом аналізу звітних даних. Таксомоторні перевезення. Планування пасажирських таксомоторних перевезень здійснюється на основі попиту населення на легкові автомобілів, таксі, пропозицій,які надходять від трудящих і поповнення парку рухомого складу,яке планується. В даний час питома вага таксомоторних перевезень складає близько 5% загальної кількості пасажирів, перевезених усіма видами міського пасажирського транспорту. При перспективному плануванні таксомоторних перевезень варто підвищувати їхню питому вагу до 7 - 8% загального пасажирооберту міст. При цьому для міст із населенням понад 1 млн. обсяг таксомоторних перевезень можна планувати в розмірі 3 - 5% загального пасажирооберту, у містах з населенням від 300 до 1 млн. чоловік 5 - 7%, у містах з населенням 100 - 500 тис. чіл. 9 - 10% і в містах населенням менш 100 тис. чол. до 15 - 20%.
Читайте також:
|
||||||||
|