МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Витрати на навчання як прибуткове капіталовкладенняПро важливість професійного розвитку свідчить той факт, що більшість зарубіжних підприємств виділяють для цієї цілі 10 % фонду заробітної плати. Інвестиції в людський капітал — це вкладання, спрямовані на підвищення кваліфікації і здібностей персоналу, це витрати на освіту, здоров'я, на мобільність переміщення робочої сили з низькопродуктивних робочих місць до більш високопродуктивних. Капіталовкладення в персонал сприяють створенню сприятливого клімату в колективі, мотивують працівника до свого удосконалення і підвищують його відданість організації. Професійне навчання персоналу у ринкових умовах повинно носити безперервний характер і проводитися протягом усієї трудової діяльності. Підвищення важливості безперервного навчання персоналу підприємств обумовлюють наступні чинники: впровадження нових техніки, технологій, виробництво сучасних товарів, зростання комунікаційних можливостей, що створюють умови для ліквідації або зміни деяких видів робіт (у зв'язку з цим необхідна кваліфікація не може бути гарантована базовою освітою); високий рівень конкуренції на ринку; постійні і швидкі зміни в інформаційних технологіях, тощо. За сучасних умов витрати на навчання слід розглядати як прибуткові капіталовкладення, а відділи розвитку персоналу і навчальні центри підприємства - як підрозділи, що беруть участь у створенні прибутку. Мотивацією безперервного навчання в американських компаніях є зв'язок між результатами виробничої діяльності кожного працівника і наданням йому можливості для навчання. При цьому цінність працівника підприємства визначає обсяг коштів, що виділяються для підвищення його кваліфікації. Важливим аспектом навчання персоналу є визначення його цілей. Слід відзначити, що цілі навчання з точок зору роботодавця і працівників значно відрізняються. Так, з позиції підприємства-роботодавця цілями безперервного навчання є: • формування управлінського складу персоналу та кадрового резерву; • оволодіння умінням визначати, розуміти і вирішувати проблеми; • відтворення персоналу; • інтеграція персоналу; • гнучке формування кадрового потенціалу; • адаптація працівників до підприємства, структурного підрозділу, робочого місця; • впровадження інновацій. З позиції працівника цілями безперервного навчання є: • підтримка на відповідному рівні і підвищення професійної компетентності; • отримання професійних знань поза сферою професійної діяльності; • розвиток соціальної компетентності; • отримання професійних знань про діяльність контактних аудиторій підприємства; • розвиток здібностей в сфері планування і організації діяльності. В сучасних умовах навчання персоналу повинно набути системності, для чого доцільно керуватися наступними принципами: - узгодження цілей, форм і методів начання зі стадією життєвого циклу та стратегією розвитку підприємства; - забезпечення самостійності персоналу у виборі форм і методів навчання (директивне управління процесом навчання у підприємствах продемонструвало свою низьку ефективність); - узгодження навчання працівників як з їх персональними потребами, так і з потребами підприємства; - допомога працівникам у позитивному сприйнятті інновацій, пов′язаних з їх навчанням; - забезпечення поєднання набутого працівниками професійного досвіду із новими знаннями і навичками (наявні знання повинні бути основою для нових знань, що сформує синергетичний ефект); - вибір методів навчання у залежності від конкретної ситуації і можливостей підприємства (вибір методів навчання повинен залежати від такихчинників: цілі і задачі навчання, пряма і непряма його вартість, терміновість, склад учасників (їхня кваліфікація, мотивація, попередня підготовка), кваліфікація і компетентність викладачів); - формування відповідної мотивації персоналу (оскільки усвідомлення необхідності навчання є недостатнім); - забезпечення узгодження навчання та реальної практики (персонал повинен чітко усвідомлювати практичну значущість застосування і сфери використання отриманих знань та умінь); - орієнтація навчання на систематизацію наявних знань працівників; Таким чином, формування корпоративної системи навчання на основі сучасних принципів забезпечить як її ефективність, так і зростання конкурентоспроможності підприємства. Читайте також:
|
||||||||
|