Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ

ТЕМИ ПОВІДОМЛЕНЬ

ПЛАН

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 10

ІІІ. УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ (1917-1920 рр.).

Україна радянська (1917-1991 рр.)

 

УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНО-ДЕМОКРАТИЧНА РЕВОЛЮЦІЯ

(1917-1920 рр.)

 

 

1. Політичне становище на українських землях у лютому – на початку березня 1917 р. Піднесення українського національно-визвольного руху.

2. Доба Центральної Ради (березень 1917 – квітень 1918 рр.).

- утворення Центральної Ради. М. Грушевський;

- боротьба за проголошення автономії України; І, ІІ Універсали;

- жовтневе збройне повстання в Петербурзі, III Універсал Центральної Ради, проголошення УНР;

- відносини УНР з радянською Росією; утворення Української радянської республіки; збройна боротьба за владу в Україні, IV Універсал;

- Брест-Литовська мирна угода та її наслідки.

3. Гетьманат П. Скоропадського.

4. Директорія, відродження УНР.

5. Встановлення радянської влади в Україні в 1919 р.; запровадження політики “воєнного комунізму”.

(ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА)

 

1. Політичний портрет одного з діячів революційних подій в Україні в 1917-1920 рр. (М. Грушевський, В. Винниченко, П. Скоропадський, С. Петлюра, Ф. Швець, Д. Дорошенко, А. Макаренко, М. Шаповал, В. Чехівський, Артем (Ф.А. Сергеєв), Н. Махно, М. Грігор’єв).

2. Процес створення українських військових частин влітку 1917 р.

3. Національна політика Центральної Ради. Закон про національно-персональну автономію.

4. Донецько-Криворізька республіка.

5. Реформи П.Скоропадського в галузі освіти та науки.

6. Конституція УНР.

7. Селянський повстанський рух в Україні у 1918-1920 рр.

8. Діяльність січових стрільців під час національно-демократичної революції в Україні (1917-1920 рр.).

9. Радянсько-польська війна.

10. Фактори, які забезпечили перемогу радянській владі.

 

 

1. Австро-німецька окупація України.

2. Проголошення Західноукраїнської Народної Республіки. Акт злуки УНР та ЗУНР.

3. Революційно-визвольний рух на західноукраїнських землях.

4. Уроки національно-демократичної революції в Україні.

 

ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ

 

1. Охарактеризуйте політичні сили, які боролися за владу в Україні в 1917 р.

2. Проаналізуйте Універсали Центральної Ради з точки зору формування ідеї незалежності України.

3. Чи був можливий компроміс Центральної Ради і більшовиків?

4. Якими були практичні результати процесу побудови української держави в 1917-1919 рр.?

5. Яких політичних помилок припустилися політичні лідери в Україні? Які політичні уроки нам слід засвоїти?

 

 

ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА:

 

1. Верстюк В.Ф. Українська Центральна Рада: період становлення // УІЖ. – 2007. – №2. – С.23-46.

2. Верстюк В.Ф. Махновщина. Селянський повстанський рух на Україні (1918-1921). – К., 1991.

3. Верстюк В.Ф. Симон Петлюра: політичний портрет // УІЖ. – 2004. – №2. – С. 112-126.

4. Гирич І.Б. М.Грушевський і І.Франко: до історії взаємин // УІЖ. – 2006. – №5. – С.35-66.

5. Ільюшин І.І., Климецький М. Галицька Соціалістична Радянська Республіка. Окупація Східної Малопольщі (Галичини) Червоною Армією в 1920 р. // УІЖ. – 2007. – №3. – С. 212-215.

6. Історія січових стрільців. Воєнно-історичний нарис. – К., 1992.

7. Корновенко С.В. Заходи білогвардійського уряду А.Денікіна з урегулювання орендних відносин в українському селі (1919 р.) // УІЖ. – 2007. – №1. – С.117-124.

8. Кульчицький С.В. УСРР в добу “воєнного комунізму” (1917-1920 рр.): спроба побудови концептуальних засад реальної історії. – К., 1994.

9. Кульчицький С.В. Українська держава часів гетьманщини // УІЖ. – 1992. – №7-8. – С. 60-79.

10. Пиріг Р.Я. Ідейно-політичні підстави компромісу Михайла Грушевського з більшовицькою владою // УІЖ. – 2006. – №5. – С.4-18.

11. Пиріг Р.Я. Центральна Рада й німецьке військове командування в Україні: проблеми взаємовідносин (лютий – квітень 1918 р.) // УІЖ. – 2007. – №2. – С.47-62.

12. Плохій С. Великий Переділ. Незвичайна історія Михайла Грушевського / Авторизов. переклад з англ. –К.: «Критика», 2011. – 599 с.

13. Скоропадський П. Спомини (кінець 1917-грудень 1918). – К.- Філадельфія, 1995.

14. Сміт Є. Нації та націоналізм у глобальну епоху. – К.: Ніка-Центр, 2009. – 320 с.

15. Солдатенко В.Ф. Українська національна революція 1917-1920 рр. – К., 1999.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Питання самоконтролю.
  7. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  8. V. Вивчення нового матеріалу.
  9. V. Питання для самоконтолю
  10. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  11. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ | КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯДЛЯ ЕКЗАМЕНУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.