МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Творчі завданняМатриця інноваційних елементів навчального заняття А2 – Б3 – В1 – Г4 –Д2 – Ж2 – З5 На такому занятті тема буде представлена ребусом; для мотивації мети буде використано життєву ситуацію; перевірка готовності до завдання пройде у формі інтелектуальної розминки; при викладі нового матеріалу буде застосовано опорні конспекти; при закріпленні – учні наведуть свої приклади з теми; для домашньої роботи будуть запропоновані різнорівневі завдання; підведення підсумків заняття завершить оцінка педагога учнями (можна у письмовій формі).
Таблиця 1.1
Таким чином, застосування синергетичних підходів до організації педагогічної діяльності стає базою для побудови навчальних занять на новій методологічній основі. Світ стає все більш єдиним та взаємозалежним. Можна сперечатися з приводу вдалості поняття «глобальна освіта», сумніватись у необхідності максимального обліку в сучасній педагогічній теорії та практиці вибухового динамізму світових суспільно-економічних процесів. Але факт впливу глобальних тенденцій у освіті стає незаперечним. Завдання 1. Шановний студенте! Зробіть спробу проведення аналізу робочої програми дисципліни, яку Ви будете викладати під час педагогічної практики, та скоригуйте її зміст з огляду на глобалізаційні тенденції розвитку суспільства. Пропонуємо скористатись для цього табл. 1.2. Таблиця 1.2 Аналіз змісту робочої програми навчальної дисципліни «________________________________________________________________» з огляду на глобалізаційні тенденції розвитку суспільства
Завдання 2. Скориставшись матрицею (див. табл. 1.1), розробіть свій варіант інноваційного навчального заняття. Завдання 3. Запропонуйте варіанти вирішення ситуаційних проблем на занятті, що проходить у традиційній формі, у разі виникнення непередбачуваних обставин. Зокрема, якщо: · учні недостатньо мотивовані до вивчення теми; · учні неуважно слухають педагога при викладанні нової теми. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|