МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І 3 методи. Методи визначення митної вартості за ціною угоди з ідентичними та подібними товарами.Випадки, коли неможливо визначити вартість угоди за методом 1: а) ввезені товари не є предметом продажу; б) продаж товарів пов'язаний з обмеженнями, що стосуються користування або розпорядження ввезеними товарами; в) продаж супроводжувався визначеними умовами, внаслідок чого реальна вартість товарів не може бути визначена або відсутня необхідна інформація для розрахунку відповідних поправок до ціни і здійснення її коригувань; г) продаж здійснено між взаємозалежними сторонами і при цьому: - залежність сторін вплинула на розмір ціни і цей факт не може бути спростований; - ціна товарів значно відрізняється від перевірочної (орієнтованої) вартості або відсутня перевірочна вартість для цілей порівняння. Сутність 2 методу: митна вартість оцінюваних (ввезених) товарів визначається шляхом використання як вихідної бази для її розрахунку ціни угоди з ідентичними їм товарами, митна вартість яких була визначена за методом 1 і прийнята митними органами. Ідентичні товари - однакові в усіх відношеннях з оцінюваними товарами, у т.ч. за ознаками: а) фізичні характеристики; б) якість; в) репутація на ринку; г) країна походження; д) виробник. Ідентичними не вважаються товари, які після ввезення в Україну піддалися інженерно-конструкторській проробці, дизайн яких був змінений в Україні повністю або частково за рахунок покупця. Незначні розбіжності у зовнішньому вигляді не можуть служити підставою для відмови в розгляді товарів як ідентичних, якщо в іншому такі товари відповідають вимогам дійсного пункту: - розмір етикетки; - колір (якщо він не є істотним ціноутворюючим чинником). Для відповідності критерію ідентичності, порівнювані товари обов'язково повинні бути зроблені в тій самій країні, що і товари, які піддаються оцінці. Товари, зроблені різноманітними особами в тій самій країні, можуть розглядатися як ідентичні товари тільки в тому випадку, якщо в покупця і митних органів немає інформації про ідентичні товари, зроблені особою, що виготовила оцінювані товари. Подібні товари – товари, які, хоча і не є однаковими в усіх відношеннях, але мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати такі ж функції, що й оцінювані товари і бути комерційне взаємозамінними. Ознакиоднорідності товару: • якість, наявність товарного знака і репутація товарів на ринку; • країна походження; • виробник. Товари не вважаються однорідними, якщо їх проектування, дослідно-конструкторські роботи над ними, художнє оформлення, дизайн, ескізи і креслення та інші аналогічні роботи виконані після ввезення в Україну. Параметри однорідності: а) фізичні характеристики — • розмір і форма; • рівень технічних та інших характеристик; • метод виготовлення; б) матеріали, з яких виготовлені товари (наприклад, скляне вікно або вікно з пластика; дорогоцінні метали або чорні метали: тканина або папір тощо); в) функції і сфера застосування (тобто, які функції виконує даний товар? Чи спроможні порівнювані товари виконувати ті самі функції?); г) комерційна взаємозамінність, тобто, чи прийме покупець порівнюваний товар як замінник (як з погляду його функціонального призначення, так і комерційних характеристик). Вимогидо угоди, використовуваної як основи для визначення митної вартості за методами 2 і 3: за базу для визначення митної вартості ввезених (оцінюваних) товарів використовується ціна ідентичних або подібних товарів за іншою угодою. При цьому обов'язковою вимогою є умова, щоб митна вартість порівнюваних товарів була визначена за методом 1. Умови, за яких за основу при визначенні митної вартості береться ціна угоди щодо ідентичних та подібних товарів: 1) якщо ці товари продані для ввезення на територію України; 2) якщо ці товари ввезені одночасно з товарами, що оцінюються, або не раніше, ніж за 90 днів до ввезення товарів, що оцінюються; 3) якщо ці товари були ввезені у тій же кількості і на тих. самих комерційних умовах, що й оцінювані товари; 4) якщо виявляється більше однієї ціни угоди щодо ідентичних чи подібних товарів, то застосовується найнижча з них. При використанні цього методу використовуються такі види цін: - світова ціна; - довідкова ціна — ціна товарів внутрішньої та зовнішньої торгівлі різних країн, що публікуються в довідкових виданнях; - біржові котирування — це ціни, що відображають фактичні угоди; - середні експортні та імпортні ціни — розраховуються на базі даних зовнішньоторговельної статистики шляхом ділення вартості товару на його кількість. Коригування вартості ідентичних і подібних товарівза наявності варіанта продажу, що відрізняється за якоюсь із зазначених трьох умов, по одному або декількох чинниках: а) тільки по кількісних чинниках; б) тільки по чинниках, що стосуються комерційних умов продажу (тобто комерційний рівень продажів); в) по чинниках, що торкаються комерційних умов і по кількісних чинниках. Отримана з урахуванням коригувань ціна угоди з ідентичними або подібними завезеними товарами повинна використовуватися як основа для визначення митної вартості оцінюваних товарів. Обов'язковими вимогами до коригуванняє вимоги розумності, точності і можливості доказу (документального підтвердження) доцільності коригування і слушності відповідних розрахунків. Якщо відсутні можливості документального підтвердження вихідних даних, необхідних для коригування, визначення митної вартості за методами 2—3 не припускається. Читайте також:
|
||||||||
|