МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І 3 методи. Методи визначення митної вартості за ціною угоди з ідентичними та подібними товарами.Випадки, коли неможливо визначити вартість угоди за методом 1: а) ввезені товари не є предметом продажу; б) продаж товарів пов'язаний з обмеженнями, що стосуються користування або розпорядження ввезеними товарами; в) продаж супроводжувався визначеними умовами, внаслідок чого реальна вартість товарів не може бути визначена або відсутня необхідна інформація для розрахунку відповідних поправок до ціни і здійснення її коригувань; г) продаж здійснено між взаємозалежними сторонами і при цьому: - залежність сторін вплинула на розмір ціни і цей факт не може бути спростований; - ціна товарів значно відрізняється від перевірочної (орієнтованої) вартості або відсутня перевірочна вартість для цілей порівняння. Сутність 2 методу: митна вартість оцінюваних (ввезених) товарів визначається шляхом використання як вихідної бази для її розрахунку ціни угоди з ідентичними їм товарами, митна вартість яких була визначена за методом 1 і прийнята митними органами. Ідентичні товари - однакові в усіх відношеннях з оцінюваними товарами, у т.ч. за ознаками: а) фізичні характеристики; б) якість; в) репутація на ринку; г) країна походження; д) виробник. Ідентичними не вважаються товари, які після ввезення в Україну піддалися інженерно-конструкторській проробці, дизайн яких був змінений в Україні повністю або частково за рахунок покупця. Незначні розбіжності у зовнішньому вигляді не можуть служити підставою для відмови в розгляді товарів як ідентичних, якщо в іншому такі товари відповідають вимогам дійсного пункту: - розмір етикетки; - колір (якщо він не є істотним ціноутворюючим чинником). Для відповідності критерію ідентичності, порівнювані товари обов'язково повинні бути зроблені в тій самій країні, що і товари, які піддаються оцінці. Товари, зроблені різноманітними особами в тій самій країні, можуть розглядатися як ідентичні товари тільки в тому випадку, якщо в покупця і митних органів немає інформації про ідентичні товари, зроблені особою, що виготовила оцінювані товари. Подібні товари – товари, які, хоча і не є однаковими в усіх відношеннях, але мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати такі ж функції, що й оцінювані товари і бути комерційне взаємозамінними. Ознакиоднорідності товару: • якість, наявність товарного знака і репутація товарів на ринку; • країна походження; • виробник. Товари не вважаються однорідними, якщо їх проектування, дослідно-конструкторські роботи над ними, художнє оформлення, дизайн, ескізи і креслення та інші аналогічні роботи виконані після ввезення в Україну. Параметри однорідності: а) фізичні характеристики — • розмір і форма; • рівень технічних та інших характеристик; • метод виготовлення; б) матеріали, з яких виготовлені товари (наприклад, скляне вікно або вікно з пластика; дорогоцінні метали або чорні метали: тканина або папір тощо); в) функції і сфера застосування (тобто, які функції виконує даний товар? Чи спроможні порівнювані товари виконувати ті самі функції?); г) комерційна взаємозамінність, тобто, чи прийме покупець порівнюваний товар як замінник (як з погляду його функціонального призначення, так і комерційних характеристик). Вимогидо угоди, використовуваної як основи для визначення митної вартості за методами 2 і 3: за базу для визначення митної вартості ввезених (оцінюваних) товарів використовується ціна ідентичних або подібних товарів за іншою угодою. При цьому обов'язковою вимогою є умова, щоб митна вартість порівнюваних товарів була визначена за методом 1. Умови, за яких за основу при визначенні митної вартості береться ціна угоди щодо ідентичних та подібних товарів: 1) якщо ці товари продані для ввезення на територію України; 2) якщо ці товари ввезені одночасно з товарами, що оцінюються, або не раніше, ніж за 90 днів до ввезення товарів, що оцінюються; 3) якщо ці товари були ввезені у тій же кількості і на тих. самих комерційних умовах, що й оцінювані товари; 4) якщо виявляється більше однієї ціни угоди щодо ідентичних чи подібних товарів, то застосовується найнижча з них. При використанні цього методу використовуються такі види цін: - світова ціна; - довідкова ціна — ціна товарів внутрішньої та зовнішньої торгівлі різних країн, що публікуються в довідкових виданнях; - біржові котирування — це ціни, що відображають фактичні угоди; - середні експортні та імпортні ціни — розраховуються на базі даних зовнішньоторговельної статистики шляхом ділення вартості товару на його кількість. Коригування вартості ідентичних і подібних товарівза наявності варіанта продажу, що відрізняється за якоюсь із зазначених трьох умов, по одному або декількох чинниках: а) тільки по кількісних чинниках; б) тільки по чинниках, що стосуються комерційних умов продажу (тобто комерційний рівень продажів); в) по чинниках, що торкаються комерційних умов і по кількісних чинниках. Отримана з урахуванням коригувань ціна угоди з ідентичними або подібними завезеними товарами повинна використовуватися як основа для визначення митної вартості оцінюваних товарів. Обов'язковими вимогами до коригуванняє вимоги розумності, точності і можливості доказу (документального підтвердження) доцільності коригування і слушності відповідних розрахунків. Якщо відсутні можливості документального підтвердження вихідних даних, необхідних для коригування, визначення митної вартості за методами 2—3 не припускається. Читайте також:
|
||||||||
|