Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура стратегічних цілей, завдань і результатів просування

Зміст стратегії просування

Питання 4.

 

Таблиця 2.4

 

 

Характеристика Зміст
Місія комунікаційного просування Формується на основі корпоративної місії виробничого підприємства і полягає в просуванні визначеної цінності(предмету, об'єкту) з реальною конкурентною (споживчою) перевагою, призначеною для задоволення специфічних потреб, в напрямі конкретних споживачів цільового ринку
Предмет просування безпосередньо товар (продукція, послуга, марка), саме підприємство(його статус, авторитет, імідж) і цінність господарських і ділових взаємовідносин з ним  
Організаційне середовище просування система просування як сукупність каналів, засобів і заходів по просуванню цінності, основними інструментами якого є: зв'язки з громадськістю; реклама; торговий персонал(особисті продажі); стимулювання збуту(продажів)

 

 

Стратегія просування припускає визначення відповідних цілей і формулювання завдань, реалізація яких обумовлює досягнення визначеного ефекту. Розрізняють чотири рівні ефекту(і, відповідно, чотири рівні стратегічних цілей) просування, що досягається : комунікаційний, оцінний, поведінковий і комерційний. Трьом рівням комунікаційної дії

Стратегія просування припускає визначення відповідних цілей і формулювання завдань, реалізація яких обумовлює досягнення визначеного ефекту. Розрізняють чотири рівні ефекту(і, відповідно, чотири рівні стратегічних цілей) просування, що досягається : комунікаційний, оцінний, поведінковий і комерційний. Трьом рівням комунікаційної дії (інформуванню аргументації і мотивації, стимулюванню) відповідають три рівні реакції ринку(пізнавальна, оцінна і поведінкова). Останні визначають три рівні стратегічних цілей просування. Загальна структуру стратегічних цілей, завдань і результатів просування представлена в таблиці. 2.5.

 

 

Таблиця 2.5

 

 

Задача просування Мета просування Комунікаційний вплив (тиск) Реакція ринку Ефект просування
1. Привертання уваги     Формування сприймання     Формування відносин     Формування поведінки         Інформування   Аргументація і мотивація     Стимулювання     Пізнавальна     Оціночна   Поведінкова         Комунікаційний     Оціночний   Поведінковий   Комерційний ефект
2. Ознайомлення
3. Досягнення популярності - пізнавання і ототожнення
4. Досягнення популярності - запам'ятовування
5. Досягнення аналізу й оцінки
6. Досягнення привабливості
7. Досягнення довіри
8. Досягнення освідомлення важливості, значущості
9. Досягнення переваги
10. Досягнення визнання цінності
11. Досягнення наміру залучення в процес контактування та придбання
12. Схильність до контакту
13. Стимулювання контакту
14. Схильність до придбання
15. Стимулювання придбання
16. Забезпечення умов придбання
17. Досягнення акту придбання
18. Схвалення і стимулювання оцінки придбання
19. Формування прихильності

Для досягнення поставлених цілей потрібне послідовне рішення відповідних завдань просування і отримання відповідних результатів. Сукупності результатів рішення певних завдань є підставами досягнення відповідних ефектів.

Представлена модель і її характеристика дозволяють зробити істотний висновок про те, що стратегія просування цінності зрештою не обмежується досягненням разового комерційного ефекту, а носить свого роду відтворювальний в його відношенні характер.

Система просування представляється чотирма інструментами (каналами, засобами, заходами), що утворюють так званий комунікаційний комплекс просування, представлений в таблиці. 2.6.

 

 

Таблиця 2.6


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  8. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  9. Аналіз результатів за відхиленнями
  10. Аналіз результатів національного виробництва.
  11. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  12. Аналіз рівня, динаміки та структури фінансових результатів підприємства




Переглядів: 770

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини | Порівняльна оцінка реклами і прямого(особистою) продажу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.