МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура стратегічних цілей, завдань і результатів просуванняЗміст стратегії просування Питання 4.
Таблиця 2.4
Стратегія просування припускає визначення відповідних цілей і формулювання завдань, реалізація яких обумовлює досягнення визначеного ефекту. Розрізняють чотири рівні ефекту(і, відповідно, чотири рівні стратегічних цілей) просування, що досягається : комунікаційний, оцінний, поведінковий і комерційний. Трьом рівням комунікаційної дії Стратегія просування припускає визначення відповідних цілей і формулювання завдань, реалізація яких обумовлює досягнення визначеного ефекту. Розрізняють чотири рівні ефекту(і, відповідно, чотири рівні стратегічних цілей) просування, що досягається : комунікаційний, оцінний, поведінковий і комерційний. Трьом рівням комунікаційної дії (інформуванню аргументації і мотивації, стимулюванню) відповідають три рівні реакції ринку(пізнавальна, оцінна і поведінкова). Останні визначають три рівні стратегічних цілей просування. Загальна структуру стратегічних цілей, завдань і результатів просування представлена в таблиці. 2.5.
Таблиця 2.5
Для досягнення поставлених цілей потрібне послідовне рішення відповідних завдань просування і отримання відповідних результатів. Сукупності результатів рішення певних завдань є підставами досягнення відповідних ефектів. Представлена модель і її характеристика дозволяють зробити істотний висновок про те, що стратегія просування цінності зрештою не обмежується досягненням разового комерційного ефекту, а носить свого роду відтворювальний в його відношенні характер. Система просування представляється чотирма інструментами (каналами, засобами, заходами), що утворюють так званий комунікаційний комплекс просування, представлений в таблиці. 2.6.
Таблиця 2.6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|