МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порівняльна оцінка реклами і прямого(особистою) продажуІнструменти системи просування цінності
Усі ці досить різні інструменти системно доповнюють один одного. Тому завданням виробничого підприємства є не переважний вибір найбільш ефективного з них, а формування оптимального "комунікаційного комплексу" виходячи з корпоративної і стратегічної орієнтації і специфіки самого предмета(цінності) просування. Прямий(у тому числі особиста) продаж і реклама є двома протилежними формами комунікації, їх порівняльна оцінка приведена в таблицю. 2.7.
Таблиця 2.7
Необхідно відмітити, що новітні досягнення в області засобів і організації інтерактивної комунікації значною мірою обумовлюють тенденцію до згладжування відмінностей в особливостях і перевагах обох розглянутих інструментів. Стимулювання збуту(СТИС) на відміну від реклами, спрямованої на наближення покупця до товару(цінності), навпаки, спрямовано на наближення товару(цінності) до покупця(споживачеві). З цієї причини результативність стимулюючих збут(продажі) заходів відрізняється більшою швидкістю реакції у відповідь, але в той же час меншим охопленням потенційних покупців. Предметом заходів по СТИС є товар(цінність) відомий, як правило, покупцеві(часто по особистому досвіду) своїми споживчими властивостями. До основних цілей СТИС відносяться: формування відношення і, більше того, формування поведінки покупців : спонукання їх до подальших придбань товару(цінності), великими об'ємами і на цій основі до встановлення регулярних стійких комерційних і ділових зв'язків з підприємством, формування прихильності марці. Відомі два основні напрями(дві основні категорії) заходів по СТИС: заходи по стимулюванню попиту; заходи по стимулюванню пропозиції, - їх зміст розкритий в таблиці. 2.8. Розрізняють три типи об'єктів, на які Розрізняють три типи об'єктів, на які спрямовані заходи по СТИС : покупці(споживачі); посередники; продавці.
Таблиця 2.8
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|