МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Задачі і методи формалізаціїТема: ФОРМАЛІЗАЦІЯ І МАТЕМАТИЧНИЙ ОПИС АСУ ЛЕКЦІЯ 7
7.1 Задачі і методи формалізації
7.2 Класифікація математичних моделей АСУ
7.3 Етапи побудови математичної моделі АСУТП
У загальному випадку під формалізацією розуміють методи, що дають можливість представити досліджуваний об'єкт відображеним у знаковій формі якоїсь штучної системи (математики, радіотехніки, програмування та ін. Мета формалізації - більш глибоко пояснити процеси і явища, що раніш були незрозумілими або недостатньо вивченими, зв'язати воєдино різноманітні явища досліджуваного процесу, що лежить в основі функціонування АСУ. Успішне виконання теоретичних досліджень залежить як від кругозору, наполегливості і цілеспрямованості науковця, так і від володіння їм методами і засобами формалізації. Важливе місце при виконанні теоретичних досліджень займають засоби дедукції й індукції. Дедуктивний спосіб – визначає виведення приватних положень із загальних. Недоліком цього методу дослідження являється обмеження, що випливають із загальних закономірностей, на основі яких досліджується окремий випадок. Індуктивний метод дозволяє по приватних фактах і явищах встановлювати загальні принципи і закони. Так Д.І. Менделєєв, використовуючи приватні факти про хімічні елементи сформував періодичний закон. Особливу роль тут грають методи аналізу і синтезу. Аналіз розподіляє об'єкт (теоретичноно або експериментально) на складові частини з метою більш глибокого його пізнання. Синтез – протилежний аналізу метод, що полягає в дослідженні об'єкта в цілому, на основі об'єднання пов'язаних один з одним елементів у єдине ціле. Аналіз і синтез взаємозалежні і наочно являють собою закон діалектичної єдності і боротьби протилежностей у застосуванні до взаємозв'язку одиничного і загального. Застосовується також засіб абстрагування – це відволікання від другорядних факторів із метою зосередження на найважливіших особливостях досліджуваного явища. У теоретичних дослідженнях можливі два методи - історичний та логічний. Історичний метод дозволяє досліджувати виникнення, формування і розвиток процесів і подій у хронологічній послідовності. Логічнийметод буваєгіпотетичний і аксіоматичний. Гіпотетичний метод заснований на розробці гіпотези з наступною глибокою проробкою. Аксіоматичний метод базується на очевидних положеннях (аксіомах), прийнятих без доказів. У технічних науках найбільше поширення одержав гіпотетичний метод. У залежності від рівня наукових досліджень (емпіричного і теоретичного), вищевказані методи умовно підрозділяються на 3 види: - емпіричні (спостереження, порівняння, рахунок, вимір, експеримент) - емпірично-теоретичні (аналіз, синтез, індукція, дедукція, моделю- вання, гіпотетичний, історичний). - оретичні – узагальнення, абстрагування, формалізація, моделювання на ЕОМ.
Читайте також:
|
||||||||
|