Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обслуговування і ремонту автомобілів

Основні напрями подальшого удосконалення системи технічного

Виконання профілактичних і ремонтних робіт автомобільної техніки в за­здалегідь запланований термін або після певного напрацювання не цілком за­довольняє підвищені вимоги створення безпеки дорожнього руху та економіч­ної експлуатації рухомого складу. Не виключені випадки появи відмов і не­справностей. Деякі профілактичні роботи виконують передчасно або із запіз­ненням. Основною причиною такого стану є те, що більшість робіт з ТО і ре­монту автомобільної техніки здійснюється без урахування фактичного техніч­ного стану елементів автомобіля. У зв'язку з цим назріла потреба подальшого вдосконалювання системи ТО і ремонту автомобільної техніки.

Найдосконалішою системою ТО і ремонту автомобілів слід вважати таку, яка найповніше забезпечує взаємодію процесів зміни технічного стану автомо­біля (тобто процесів зміни діагностичних параметрів) і процесів відновлення.

Класичним прикладом такої системи можуть бути обслуговування і ремонт автомобільної техніки за технічним станом.

Технічне обслуговування автомобілів за технічним станом називається планово запобіжним. Періодичність і обсяг робіт з технічної діагностики пла­нують. Запобіжний характер їх забезпечується постійним спостереженням за надійністю і технічним станом автомобілів з метою своєчасного виявлення пе-редвідмовного стану. Принцип попередження відмов і несправностей є основ­ним. З цією метою широко можна використовувати значення попереджуючих допусків.

Попереджуючий допуск — сукупність значень параметрів між граничним і передвідмовним рівнями. Вихід параметра за граничний стан означає відмову, досягнення рівня — потребу вжиття профілактичних заходів. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів за технічним станом ґрунту­ються на глибокому знанні показників надійності елементів автомобіля, за­стосуванні об'єктивних засобів технічної діагностики, забезпеченні високого рівня експлуатаційної технологічності конструкцій. Інформаційною основою цих чинників є відомості про надійність, технічний стан і експлуатаційні за­трати на ТО і ремонт автомобілів.

Застосування цих чинників можливе за умови забезпечення заданого рівня безвідмовності елементів автомобіля і можливості прогнозування рівня їхньої працездатності; своєчасного виявлення відмов і несправностей, у тому числі на початкових стадіях їх виникнення, а також: потрібного рівня контроле придатності, наявності індикації відмов, методів і засобів контролю; потрібного рівня експлуатаційної технологічності конструкцій, який дає змогу оператив­но відновлювати працездатність і справність елементів автомобіля; екстремаль­ного значення цільової функції — мінімум сумарної питомої вартості ТО і ре­монту при своєчасній окупності додаткових капітальних вкладень.

Можливі два варіанти ТО і ремонту автомобілів за технічним станом: із конт­ролем рівня надійності елементів автомобіля та з контролем параметрів агрегатів.

При ТО і ремонті автомобілів за технічним станом з контролем рівня надійності елементів автомобіля, елементи рухомого складу експлуатують без обмеження ресурсу до відмови. Фактичний рівень надійності елементів авто­мобіля (наприклад, параметр потоку відмов) не має перевищувати установле­ного верхнього статистичного рівня. У разі перевищення цього рівня за інших однакових умов для певних елементів автомобіля останній направляють на обслуговування або ремонт; тимчасово визначають міжремонтний ресурс, який розглядають як сигнал про необхідність підвищення надійності цих елементів автомобіля. Щоб застосувати цей варіант ТО і ремонту, треба чітко організувати систему збирання та обробки інформації про відмови і несправності елементів автомобілів у ВАТ АТП.

При ТО і ремонті автомобілів за технічним станом із контролем пара­метрів агрегатівпісля відпрацювання установленого ресурсу передбачають­ся неперервний або періодичний контроль і зміна параметрів, які визначають технічний стан тих чи інших агрегатів. За результатами контролю приймають рішення про подовження експлуатації автомобіля до наступної перевірки.

Зміна функціональних і діагностичних параметрів агрегатів провадиться з пев­ною періодичністю в русі і при виконанні ТО та ремонту автомобіля.

Прогноз технічного стану або надійності агрегата роблять на період не менш як до наступної перевірки значень параметрів. Паралельно використовують ста­тистичну інформацію про надійність елементів автомобіля. Дані прогнозу — тех­нічна основа для прийняття рішення про допуск агрегата до подальшої експлу­атації. ТО і ремонт автомобілів за технічним станом із контролем параметрів експлуатованих агрегатів автомобіля належать до найбільш ефективних, а для найбільш складних і відповідальних агрегатів — і до єдино можливих.

Застосування ТО і ремонту автомобілів за технічним станом потребує ши­рокого впровадження на ВАТ АТП засобів і методів технічної діагностики, циф­рових ЕОМ для оцінювання і прогнозування технічного стану елементів, а та­кож для збирання та обробки статистичної інформації про надійність авто­мобілів; створення на підприємствах спеціальних підрозділів, які виконують роботи з оцінювання і прогнозування технічного стану автомобілів і прийма­ють рішення про допуск їх до експлуатації або призначення необхідних профілактичних чи ремонтних заходів.

Застосування ТО і ремонту автомобілів за технічним станом дасть змогу повніше використовувати «індивідуальні» можливості елементів автомобіля без збільшення ймовірності його відмови, а також удосконалювати конструкції новостворюваних моделей автомобілів.

 


Читайте також:

  1. Автопідприємства вантажних автомобілів
  2. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  3. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  4. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  5. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  6. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  7. Багатоканальні системи масового обслуговування
  8. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  9. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  10. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  11. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  12. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика




Переглядів: 1701

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні відомості про АПВ шин, трансформаторів та електродвигунів | Тема 2. Ґенеза слов’янської художньої традиції. Статичні види мистецтва. Динамічні види мистецтва.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.