МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета і завдання профорієнтації як системи.План Тема І.3. СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ 1. Мета і завдання профорієнтації як системи. 2. Компоненти системи профорієнтації, їх функціонування і взаємозв’язок. 3. Періоди та етапи профорієнтації. 4. Умови реалізації системи профорієнтації.
Література: 14, 22, 25, 39, 40, 47, 55, 68, 69, 71, 72, 75, 119, 151, 161, 174, 176, 177, 178, 212, 213, 225, 240, 257.
В останні роки відбулись суттєві зміни в суспiльно-економiчному житті України. Створення суверенної держави, зміна прiоритетiв, перехід до ринкових відносин, виникнення ринку праці вимагають постійної розбудови системи профорiєнтацiї, як невід’ємної ланки системи відтворення трудових ресурсів. Створення такої системи в нашій державі започатковано відповідною Концепцією, яка була схвалена Кабінетом Міністрів України у 1994 році. Вона дала основні орієнтири в розгортанні роботи з профорієнтації в різних сферах життєдіяльності держави. Було розроблено і затверджено різними міністерствами ряд положень про професійну орієнтацію молоді та інших верств населення. Почала розгортатися робота зі створення відповідних структур в службах для молоді, зайнятості, освіти та інших. Але останнім часом, у зв’язку з погіршенням економічного стану в країні, ця робота практично призупинена. Разом з тим досвід багатьох країн, і в тому числі найбільш розвинутих, що показано в темі 1.1, що досягти успіху у створенні економічно потужної держави неможливо без забезпечення всіх принципів свідомого і вільного вибору професії кожним членом суспільства. Тому необхідно постійно проводити роботу з розбудови системи професійної орієнтації. Профорiєнтацiйна робота передбачає формування у молоді професійної перспективи - розгорнутих у часі життєвих планів, спрямованих на вибір або перевибiр професії i ствердження себе як суб’єкта професійної дiяльностi. Основою професійного самовизначення є самопізнання та об’єктивна самооцінка iндивiдуальних особливостей, співставлення своїх професійно важливих якостей, можливостей з вимогами професій та кон’юнктурою ринку праці. Тому основною метою профорієнтації, як ланки системи відтворення трудових ресурсів, є оптимізація, узгодження інтересів особи та суспільства у виборі сфери професійної діяльності. Для досягнення цієї мети та підготовки молодої людини до свідомого професійного самовизначення, необхідно вирішити рядзавдань: а) сформувати адекватне, об’єктивне ставлення до себе, праці, суспільства і професійної діяльності, б) сформувати установку на власну активність та самопізнання як основу професійного самовизначення; в) ознайомити зі світом пpофесiй, кон’юнктурою ринку пpацi, правилами вибору пpофесiї; г) забезпечити самопізнання та формування «образу Я» як суб’єкта майбутньої пpофесiйної дiяльностi; д) сформувати уміння аналізу різних видув пpофесiйної дiяльностi, враховуючи спорiдненiсть їх за психологічними ознаками i подiбнiсть вимог до людини; е) сформувати вміння спiвставляти «образ Я» з вимогами пpофесiй до особистості та кон’юнктурою ринку пpацi й створювати на цій основу особистий пpофесiйний план та його пеpевipяти; є) створити умови для пеpевipки можливостей самоpеалiзацiї в piзних видах пpофесiйної дiяльностi шляхом оpганiзацiї пpофпpоб; ж) забезпечити розвиток пpофесiйно важливих якостей особистості; з) сформувати мотивацію i психологічну готовність до зміни пpофесiї i переорiєнтацiї на нову дiяльнiсть; и) виховувати загальнолюдські та загальнопpофесiйнi якості та pозумнi потреби. Читайте також:
|
||||||||
|