Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 8. Відповідність методівуправління філософії та іміджу компанії

Поняття інновації часто пов'язано в нашій свідомості з технікою, науковими розробками. Інновації в галузі управління рідкісні. Зазвичай компанії прагнуть використовувати накопичений поколіннями досвід і відповідати якимсь стандартам, дотримуватися певних теорій, вже розроблених кимсь «до нас». Наш російський ринок розвивається так стрімко, що говорити про існуючих стандартах управління складно. На сьогоднішній день у світі існує багато моделей організаційного розвитку, описані стилі керівництва, слід лише вирішити, що застосовувати. Треба постаратися залишитися собою і сформувати свій, особливий підхід до вирішення проблем інтенсивного росту або вимушених змін. Звичайно, не варто винаходити велосипед ... Але погодьтеся, що той велосипед, який колись винайшли, майже не має нічого спільного з гірським велосипедом - мрією сучасних хлопчиськ. На наше щастя у сучасного бізнесу був час вивчити себе. У нас є можливість взяти краще, і, з'єднавши це з нашої кмітливістю і наповнивши неповторними емоціями, зробити крок на новий рівень. На російському ринку експериментувати цікаво. Процес захоплює, оскільки результат видно швидко, немов історія прискорює свій хід спеціально для того, щоб дати нам можливість перевірити свої припущення і відкриття.

Приклад управлінських інновацій - створення концепції управління персоналом компанією «в Росії, заснованої на філософії та цінностях, націленої на відповідність ринковим умовам і враховує потреби концерну" Бош "в міжнародному масштабі.

Для будь-яких інновацій головне - ідея. Ідея, на якій заснована концепція компанії «Роберт Бош», багатовимірна, як соціальний простір. Завдання управління персоналом - створення «Розвиваючого простору», Заснованого на філософії компанії і володіє всіма складовими, необхідними для взаємного розвитку персоналу і компанії. Опиняючись усередині «Розвиваючого простору», кожен його учасник має можливість розвиватися разом з компанією та сприяти її процвітанню. Відсутність руху - зупинка в розвитку. Той, хто перервав рух і вирішив «залишитися на місці», залишається, але компанія йде далі ... У цьому випадку відмова від руху вперед приводить до вирішення про відхід. Принцип цієї концепції - взаємний розвиток і підвищення загальної ефективності. Розвиваючись, компанія надає можливості для професійного і кар'єрного зростання співробітників. Важливо зуміти їх використовувати. Співробітники, підвищуючи свою компетентність і розширюючи досвід, сприяють стабільному успіху компанії.

Найважливішими елементами «Розвиваючого простору» є наступні.

- Корпоративне інформаційне поле - «повітря», яким дихає компанія. Наповненість достовірної та відкритою інформацією важлива для неї так само, як насиченість і збалансованість складу атмосфери важлива для життя. Чим більше достовірної інформації (особливо з перших рук, від керівництва компанії), тим менше чуток і домислів. Важливо випереджаючий інформаційний дію: необхідно, щоб працівники отримували інформацію раніше, ніж зовнішні джерела (наприклад, клієнти).

- Філософія компанії - основа автентичності методів управління. Це цінності, місія, бачення, які визначають правила гри для всіх учасників ділового життя компанії. Правила гри у внутрішній і зовнішній середовищі.

- Система розвитку та навчання - основа руху компанії. Базується на філософії компанії і забезпечує (в ідеалі - випереджаючим чином) потреби у підвищенні компетентності персоналу. Створює «зону найближчого розвитку» для кожного співробітника. Будується з урахуванням потреб і компанії, і персоналу.

- Маркетинг персоналу - вивчення ринку праці, вибір і / або формування цільової групи (людський ресурс, необхідний для компанії сьогодні і в найближчому майбутньому), позиціонування її як привабливий (для цільової групи) роботодавця, просування бренду і відповідного іміджу компанії. З урахуванням усіх цих складових - чітка стратегія пошуку та підбору персоналу.

- Система мотивації - не існує без всіх перерахованих вище елементів і відповідає в першу чергу філософіікомпаніі, її цінностям. Нерозривно пов'язана з методами управління. Обов'язково включає в себе матеріальні і нематеріальні складові (так звані монетарні і немонетарні компоненти). Будується з урахуванням вигляду «ідеального працівника», що дозволяє вже на етапі відбору уникати багатьох проблем. Обов'язкові риси системи мотивації: привабливість і гарне позиціонування на ринку праці (для цільової групи), простота і ясність правил, диференційований підхід до розвитку (відсутність «зрівнялівки»), прямий зв'язок з результатом. Система оплати праці як складова частина системи мотивації сприяє управлінню ефективністю компанії.

Роль інформації в процесах управління важко переоцінити. Як правило, співробітники скаржаться на брак інформації про прийняті рішення або стан справ у компанії. Брак інформації неминуче заповнюється «домислювання», інтерпретаціями і, як наслідок, чутками. Якщо врахувати, що процеси управління - це, в першу чергу, процеси інформаційні, то насиченість і активність корпоративного інформаційного поля важливі і для внутрішнього простору компанії, і для зовнішнього середовища.

Для внутрішнього середовища інформаційне поле повинно бути:

- Активно - трансляція філософії компанії, формування почуття причетності, усвідомлення статусу компанії, розуміння стану справ (успіхи / невдачі, цілі / завдання поточного моменту), отримання зворотного зв'язку від керівництва, своєчасна інформація про майбутні події / змінах;

- І інтерактивно - співробітники повинні мати можливість задати свої питання і отримати на них відповіді. Можливість дискусії, внесення пропозицій, обміну інформацією, виявлення проблем за допомогою співробітників і керівників усіх рівнів.

Спрямована в зовнішнє середовище:

- Активність - трансляція іміджу компанії, цінностей, місії, філософії; інформація про успіхи компанії, про її діяльність в усіх областях.

- Інтерактивність - взаємодія з клієнтами, постачальниками послуг; із майбутніми співробітниками; із суспільством в цілому;

Отже, для внутрішнього середовища - формуємо автентичність іміджу, для зовнішнього середовища - транслюємо його і коректуємо відповідно до зворотним зв'язком.

Розглянемо взаємодію різних сторін в «розвивального простору» на прикладі компанії «Роберт Бош» у Росії.

Кожен з елементів наповнений необхідним на сьогоднішній день змістом і має свій слоган. Всі слогани відображають спільність інтересів, цілей, завдань і, головне, цінностей. Очевидно, що в даному просторі в основі управління лежить взаємодія і творчість.

Проаналізуємо кожен елемент в його сьогоднішньому втіленні.

Корпоративне інформаційне поле є інтерактивною багаторівневої середовищем, полем для взаємодії співробітників компанії всіх рівнів, засобом підтримки відкритої кадрової політики.

На сьогоднішній день це - Інтранет (міжнародний і локальний), Інтернет, корпоративні газети і журнали (міжнародна газета на семи мовах, регіональний журнал для клієнтів і співробітників російською та українською), інформаційні сесії і конференції, публікації вакансій у всіх підрозділах концерну, регулярні повідомлення про кадрові зміни в концерні в цілому і в кожному конкретному підрозділі, обмін інформацією про найцікавіші події, фоторепортажі. Взаємодія в інформаційному полі забезпечується злагодженою роботою в галузі PR, інформаційних технологій і управління людськими ресурсами.


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Авіакомпанії
  3. Анатомія» іміджу.
  4. Антропологічна спрямованість філософії Г.С.Сковороди.
  5. АПОЛОГІЯ «НАДЛЮДИНИ» У ФІЛОСОФІЇ Ф. НІЦШЕ
  6. Взаємовідношення віри і розуму, філософії та теології у Фоми Аквінського та пізній схоластиці.
  7. Взаємовідношення віри і розуму, філософії та теології у Фоми Аквінського та пізній схоластиці.
  8. Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
  9. Взаємозв’язок філософії з науками
  10. Видатні представники емпіричного напрямку у філософії Нового часу
  11. Визначення. Якщо кожному натуральному числу n поставлено у відповідність число хn, то говорять, що задано послідовність
  12. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Неймінг | Тема 9.Бренд та брендинг у сучасному маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.053 сек.