МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема : Основи психології навчання (1).Поліпшення механічних характеристик ВПС Механічні характеристики вторинного продукту зі зношених виробів можна істотно поліпшити шляхом термічної обробки сировинирізними середовищами-теплоносіями (вода, мінеральне масло й ін.) з одночасним УФ-опроміненням. Термообробка в середовищі теплоносія здійснюється за принципом віджигу й включає операції нагрівання, витримки й охолодження. Однією з функціональних добавок, що модифікують, може служити природний полімер - лігнін, що є відходом целюлозно-паперової й гідролізної переробки деревини. Він являє собою продукт метаболізму деревини й інших рослин, що накопичуються в процесі лігніфікації в серединній пластинці й клітинній стінці, становлячи 30% всієї її маси ( інші 70% доводяться на целюлозу й гемицеллюлозу). По своїй хімічній природі лігнін належить до поліфункціональних фенолів, основному класу стабілізаторів полімерів, і досить ефективно впливає на світло- і термостабілізацію окислені полімери і полімери, що окисляються. Регенерація відходів. Відходи процесів одержання, переробки та експлуатації деяких полімерів можуть бути регенеровані до вихідних продуктів синтезу і повернуті в промисловість. Цей метод є найбільш перспективним напрямком утилізації відходів поліуретанів (ПУ), оскільки їх спалення нерентабельне, а піроліз супроводжується виділенням отруйних газів. Можливість регенерації ПУ визначається структурою і фізико-механічними характеристиками полімерів. ПУ з малим ступенем зшивки, як і термопласти, можна переробляти багатократно. Вторинне застосування лінійних та густосітчатих ПУ з високою температурою плавлення основане на використанні сильнополярних розчинників або хімічної деструкції (гідроліз, алкоголіз, аміноліз). Існує достатньо багато способів переробки полімерних матеріалів і використаної тари, найбільш раціональними та безпечними з яких є регенерація, вторинна переробка та піроліз. Розвиток технологій в цих галузях є найбільш динамічним. Як засвідчує практика розвинених країн, утилізація відходів, як правило, не є рентабельною та потребує втручання держави у цей процес, якщо дійсно ставиться мета охорони навколишнього середовища.
Мета : ознайомити студентів із предметом та завдання педагогічної психології, підходами різних авторів щодо визначення моделей навчання. Домагатись свідомого засвоєння та використання в практичній діяльності факторів , що забезпечують успіх навчання, розуміння сутності учіння та научіння, як шляхів засвоєння соціального досвіду. Виховувати потребу у аналітичному підході до наукової теорії, формувати вміння проектувати та конструювати авторський педагогічний процес. Читайте також:
|
||||||||
|