МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Предмет та завдання педагогічної психології.План. 1.Предмет та завдання педагогічної психології. 2.Поняття учіння та научіння як шляхів засвоєння соціального досвіду. 3.Моделі навчання. 4.Фактори, що забезпечують успіх навчання. Література : 1.Власова О.І. Педагогічна психологія:Навч. посібник – К.:Либідь,2005.-С.47-58, 65-77,101-106, 126-174. 2.Вікова та педпгогічна психологія: Навч. посіб./О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін. 2-ге вид.-К.:Каравела, 2007.-С.273-283, 314-334. 3.Лисянська Т.М.Педагогічна психологія : Навч. посібн.-2-ге вид., випр.і доп.- К.: Каравела, 2012.-С.7-11, 20-21, 39-46, 69-88.
Педагогічна психологія виникла у середині 19 ст. і розвивалась у галузі загальної психології у зв’язку із віковою психологією. Педагогічна психологія досліджує закономірності засвоєння соціального досвіду, тобто суспільно-вироблених знань, умінь і навичок, їх використання на різних стадіях розвитку людини. Педагогічна психологія головний акцент робить на діяльності засвоєння досвіду. Об’єктом вікової та педагогічної психології є дитина, учень, студент в різні періоди їх дозрівання і навчання. Педагогічна психологія з’ясовує, якими повинні бути умови, щоб забезпечити інтенсивний психічний розвиток. Педагогічна психологія вивчає психологічні закономірності навчання та виховання, оволодіння знаннями, вміннями і навичками в школі, управління процесом учіння, формування пізнавальних інтересів, формування особистості учня. Досліджує індивідуальні відмінності учня, рушійні сили його розвитку у процесі навчання, особливості взаємин між вчителем та учнями, між самими учнями, основи самовиховання. Крім цього, до предмету педагогічної психології входять особливості діяльності вчителя, умови розвитку його педагогічних здібностей. Структура педагогічної психології : психологія навчання, психологія виховання, психологія діяльності і особистості вчителя. Принципи педагогічної психології – детермінізму, розвитку, єдності психіки й діяльності, об’єктивності, системності, особистісного підходу, інтеріоризації, визначення соціальної природи законів формування психіки людини, визнання пріоритету соціальної детермінації над біологічною. Завдання педагогічної психології : · Розкривання психологічних механізмів навчальних і виховних впливів на інтелектуальний та особистісний розвиток учня; · Визначення механізмів і закономірностей освоювання учнями соціокультурного досвіду, зберігання його в індивідуальній свідомості й використання в різних ситуаціях; · Визначення зв’язку між рівнем інтелектуального й особистісного розвитку учнів та формами й методами навчального й виховую чого впливу (співробітництво, активні форми навчання тощо); · Визначення особливостей організації та управління навчальною діяльністю учнів і впливу цих процесів на їхній особистісний та інтелектуальний розвиток, а також на навчально-пізнавальну й соціальну активність; · Дослідження психологічних основ діяльності педагога, його індивідуально-психологічних і професійних якостей; · Визначення психологічних основ діагностики рівня й якості виховання та здібностей учнів, засвоювання ними знань, вмінь і навичок; · Розроблення психологічних основ дальшого удосконалення освітнього процесу на всіх рівнях освітньої системи.
Читайте також:
|
||||||||
|